Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
LexiC zei:
ik dacht dak die nog heb zien hangen in de musicman in gent vorige week of 2 weken geleden.

aha, kdacht al da ik ze ook had gezien ma kdurfde het niet met zekerheid zeggen :p

1337mr.hanky

Legacy Member
die platen van xxx label gekocht voor de muziek die derop staat of voor de hoes?

psyko-monchske

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
die platen van xxx label gekocht voor de muziek die derop staat of voor de hoes?

ik wil het label ooit volledig en origineel. m.a.w. ik zie dat label eerder als een collectie ( ik heb via decks alweer 2 nieuwe kunnen bemachtigen:) )

jerre555

Legacy Member
Sorry ik heb hier verkeerd gepost ;)

anyway die urei ziet er mij wel wat uit :)

ElemenTiM

Legacy Member
K'wou juist ook es wa pics trekken, ma batterijen van kodak zijn op :(

Djack

Legacy Member
ElemenTiM zei:
K'wou juist ook es wa pics trekken, ma batterijen van kodak zijn op :(

oplader ?

En moeten wij ons nu allemaal teleurgesteld voelen omda ge geen pics kunt trekken ? We leven met u mee :p

j/k eh ;)

ElemenTiM

Legacy Member
Djack zei:
oplader ?

En moeten wij ons nu allemaal teleurgesteld voelen omda ge geen pics kunt trekken ? We leven met u mee :p

j/k eh ;)



Geen oplaadbare batterijen :p

Dan wil een mens zijn setup al eens delen, dan ist weer ni goe! :p

ikke123456

Legacy Member

1337mr.hanky

Legacy Member
je kan dan mss twee denons kopen en die nieuwe synq als daar goeie recenties van uitkomen

.eX3

Legacy Member
btw Probe, wel nice maar een beetje een overkill op het midden, er stond geen enkel spot op de buitenkant gericht dat vind ik wel minder

nAois

Legacy Member
DjProbe zei:
nie enkel dj-gear ...
maar toch gear :D

foto's van een productie:
http://users.pandora.be/TLA-productions/100dagen/web/

schone alps, wel beeke teveel uw conventioneel licht gebruikt imo.
Kem zelf beeke de ervaring alsk licht moe mengen dat ge tvolk daar beeke mee afschrikt. Gasten die bang zijn da der teveel mensen naar ulder kijken terwijl ze niet kunnen dansen, meiskes die de slet nie kunnen uithangen ...

Anyway alsde ooit keer freelancer nodig hebt...

DjProbe

Legacy Member
nAois zei:
schone alps, wel beeke teveel uw conventioneel licht gebruikt imo.
Kem zelf beeke de ervaring alsk licht moe mengen dat ge tvolk daar beeke mee afschrikt. Gasten die bang zijn da der teveel mensen naar ulder kijken terwijl ze niet kunnen dansen, meiskes die de slet nie kunnen uithangen ...

Anyway alsde ooit keer freelancer nodig hebt...

idd er was teveel par licht, maar laat ons zeggen dat die groot deels te wijten was aan de klant zelf ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan