Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
kvin die urei mixer nu es echt pokkelelijk, ma kwa features en kwaliteit the bomb. vet vet!
btw is da altijd met die gekleurde 'knopjes'? kheb al zwart/grijze urei mixers gezien en das wel wa mooier imo ;p

Canniball

Legacy Member
die gordijne zijn wel pimp :P
haha giere

kvinnet wel raar, 2 mixers en 1 tt

skampy

Legacy Member
Decade zei:
Mja ik doe het ni om op te scheppen ofzo hoor moet je post ironisch bedoelt zijn, want scratchen is voor bij meer bijzaak, maar ik leg gewoon de uitstekende service van Urei weer aangezien dit volledig gratis was.

Haha, absoluut niet ironisch bedoeld. Ik ben zelf ook wat een gear freak, maar dan op het gebied van scratch materiaal. Ik volg dus ook het nieuws van welke faders op de markt zijn op de voet. Naar 't schijnt is die Infinium fader en vooral de Pro X fade héél goed. Als ik zowat op fora lees, vinden nen hoop mensen dat een goeie mixer (zeker de klank) behalve de crossfader. Als jij zo'n nieuw hi-tech ding in je mixer hebt steken -gratis dan nog!- kan ik dat alleen maar fijn vinden ;-) Ik hoop dat dat mensen aanzet tot wa scratchen enzo.

btw ik heb dat ook eens een paar keer met ne maat een cut session gedaan (2 scratch mixers, 2 draaitafels, beats op MD), en da's superfun. Als ik dat zo zie staan (die hak en de Urei), krijg ik goesting.

Pana

Legacy Member
skampy zei:
Haha, absoluut niet ironisch bedoeld. Ik ben zelf ook wat een gear freak, maar dan op het gebied van scratch materiaal. Ik volg dus ook het nieuws van welke faders op de markt zijn op de voet. Naar 't schijnt is die Infinium fader en vooral de Pro X fade héél goed. Als ik zowat op fora lees, vinden nen hoop mensen dat een goeie mixer (zeker de klank) behalve de crossfader. Als jij zo'n nieuw hi-tech ding in je mixer hebt steken -gratis dan nog!- kan ik dat alleen maar fijn vinden ;-) Ik hoop dat dat mensen aanzet tot wa scratchen enzo.

btw ik heb dat ook eens een paar keer met ne maat een cut session gedaan (2 scratch mixers, 2 draaitafels, beats op MD), en da's superfun. Als ik dat zo zie staan (die hak en de Urei), krijg ik goesting.

Hehe ik probeer het allenszins, maar het vlot niet echt :)

Wat ook raar is aan de Urei trouwens, is dat er helemaal geen on/off knop op staat :p

1337mr.hanky

Legacy Member

DjProbe

Legacy Member
omnitronic
wellicht aangekocht bij community europ :p
wwww.commanintysa.com

1337mr.hanky

Legacy Member
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/Gear/000_0513.JPG
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/Gear/000_0514.JPG
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/Gear/000_0515.JPG
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/Gear/000_0517.JPG
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/Gear/000_0518.JPG
http://users.skynet.be/fa531174/DJ/Gear/000_0519.JPG

Gear:

Omnitronic DD-4220 (Direct Drive, 10-20% pitch, reverse) met concorde pro
Technics Sl-Q2 (Direct Drive, geen pitch)
JB Systems Beat 4
Stanton Pro S3000

HIFI

Yamaha RX-V396RDS
Yamaha CDX450E
Boxen van mini keten + 5 Home Cinema speakers van Yamaha

Vandaag ook voort eerst gemixt dermee, kon af en toe ne fatsoenlijke overgang creeeren. Beatmatchen gaat nog moeizaam, toch 1x gelukt.
Ook gemerkt dat die beat dingen op dat mengpaneel langs geen kloten marcheren.

CFK

Legacy Member
@probe:
hoeveel $$$ ebt gij wel staan aan amps, want die QSC's :love: :geil: en : $$$:

DjProbe

Legacy Member
nice

lang getwijfeld tussen die mixer en nuo 2 ...
maar die was nie binnen opt moment dak er om ging :)

DjProbe

Legacy Member
CFK zei:
@probe:
hoeveel $$$ ebt gij wel staan aan amps, want die QSC's :love: :geil: en : $$$:

genoeg :)

vandaag 100 dagen, we gaan het stroomnet eens op zijn gat trekken
want kan u verzekeren ... die QSC durven wel eens serieus wa stroom trekken :)

NinjaTune

Legacy Member
DjProbe zei:
nice

lang getwijfeld tussen die mixer en nuo 2 ...
maar die was nie binnen opt moment dak er om ging :)

idd ik heb daar ook nog zitten tss twijfelen. Omdak vroeger al op zo'n ecler smac pro 2 had gedraaid en da me echt wel beviel. Ma toen die denon pas nieuw was en ff in promotie stond heb ik voor de denon gekozen. Ook mede omdat hij eigenlijk qua grote etc gemaakt is om bij Dn-S3000's een set te vormen =) Heb et me nog geen dag beklaagd ;)

w00p

Legacy Member
Mooie slipmats! :)
Kvraag mij af waar ge die kunt vinden...
Op de site van ilt staan de slipmats niemeer tussen de merchandise.
Enigste manier om er vast te krijgen is wss ofwel oude versleten matjes, ofwel namaak?

psyko-monchske

Legacy Member
w00p zei:
Mooie slipmats! :)
Kvraag mij af waar ge die kunt vinden...
Op de site van ilt staan de slipmats niemeer tussen de merchandise.
Enigste manier om er vast te krijgen is wss ofwel oude versleten matjes, ofwel namaak?

key-music heeft die voor mij bestelt, ze waren out of stock.

btw decks heeft er nog 2 in stock:p of ze namaak zijn weet ik niet.

NinjaTune

Legacy Member
w00p zei:
Mooie slipmats! :)
Kvraag mij af waar ge die kunt vinden...
Op de site van ilt staan de slipmats niemeer tussen de merchandise.
Enigste manier om er vast te krijgen is wss ofwel oude versleten matjes, ofwel namaak?

ik dacht dak die nog heb zien hangen in de musicman in gent vorige week of 2 weken geleden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan