Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vette, ubergeile boothGeeKer zei:
GeeKer zei:


GeeKer zei:
Bedoel je die Pioneer DJM-707?Flipkikker zei:is da ding van onderen (onder je cdspeler) zo'n loop-apparaatje?
ws iets totaal anders, maar ik zie echt niet wat het is![]()
skampy zei:wat doet ge met die 707? staat nogal raar opgesteld

nAois zei:zijde tevreden van dienen koptelefoon?
GeeKer zei:Die 707 heb ik gekocht toen da die zo goedkoop was. Beetje om te leren turntabelisme zeg maar, maar er is ondertussen nog niets van in huis gekome![]()
zo'n dope mixer en ge doet er geen fuck mee...schandalig :doh: Heerlijk gewoon man. Kdenk dat iedereen hier wel jaloers op is.nAois zei:Ok na lang wachten de foto's, srr statief konk niet meer trugvinden sommige zijn beeke mislukt maar hier is em:
http://www.mark.trusthost.be/images/
1 X pioneer djm-3000
2 X pioneer cdj-1000 MK2
2 X technics sl-1210 MK2

Real zei:Heerlijk gewoon man. Kdenk dat iedereen hier wel jaloers op is.![]()
FitZ zei:lekker, zelfde geldt voor geeker trouwens.
Tafel sta wel vrij laag he naois? Geen last van uw rug na nen tijd?

weiqin zei:lekker setje
Daar hebde veel plezier mee peis ik
maar waarom de DJM-3000 ? En geen 500 of 600 ?