Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaws

Legacy Member
gunnie zei:
valt goed mee ze, tis niet dat alles in ene keer gekocht is :)
mengtafel is bv al 6j oud, sommige licht effecten al 10j enzo

en misschien deze week toch nog maar de binnenkant int wit verven zodat die mdf kleur weg is
is het de bedoeling om er feesjes te geven ofzo? anders hebben al die licht effecten ni veel nut he :p

gunnie

Legacy Member
Jaws zei:
is het de bedoeling om er feesjes te geven ofzo? anders hebben al die licht effecten ni veel nut he :p

soms komt hier wel is wa volk :)
en ben der ook graag mee bezig dus, om niet te zeggen geobsedeerd :p

TsD

Legacy Member
Waar hebde die poster van reservoir dogs gehaald?
en kunde er nog zo bestelle?

Kunlun

Legacy Member
Hehe :)

De naam van die winkel weetk ni meer ...

Das ne winkel op de 1e verdiep van den Boerentoren in Antwerpen (daar waar de Fnac is)

Normaal kunder daar nog kopen ja

FitZ

Legacy Member
Bon, kheb ook is foto'kes gepakt se :)

hier zijn ze te vinden: http://cmdstud.khlim.be/~kcrepin/stuff/

wat erop te zien is:

- 2 x Technics SL-1210MK2 met Ortofon Concorde Pro naalden
- Gemini UMX-7 mengpaneel
- Sennheiser HD-25 headphones
- Apple Powerbook 12"
- plaatjes
- vaag boxen en versterker die ik nimeer aanzet; mix thuis via headphones, handig als ge in de late uurtjes wa wilt draaien en ze kijken beneden naar tv ofzo ;)

wat er niet op te zien is:

- nog ne curver met platen (techno, house) dak weinig draai

voila, that's it

Pana

Legacy Member
FitZ zei:
Bon, kheb ook is foto'kes gepakt se :)

hier zijn ze te vinden: http://cmdstud.khlim.be/~kcrepin/stuff/

wat erop te zien is:

- 2 x Technics SL-1210MK2 met Ortofon Concorde Pro naalden
- Gemini UMX-7 mengpaneel
- Sennheiser HD-25 headphones
- Apple Powerbook 12"
- plaatjes
- vaag boxen en versterker die ik nimeer aanzet; mix thuis via headphones, handig als ge in de late uurtjes wa wilt draaien en ze kijken beneden naar tv ofzo ;)

wat er niet op te zien is:

- nog ne curver met platen (techno, house) dak weinig draai

voila, that's it

Ik wou bijna "geilste setup dak hier gezien heb" typen, omdak k op de foto's steil dacht dak ne Rane mixer zag staan :D. Damn die lijkt er hard op!
Maja, de powerbook maak alles weer goed ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
FitZ zei:
Bon, kheb ook is foto'kes gepakt se :)

hier zijn ze te vinden: http://cmdstud.khlim.be/~kcrepin/stuff/

wat erop te zien is:

- 2 x Technics SL-1210MK2 met Ortofon Concorde Pro naalden
- Gemini UMX-7 mengpaneel
- Sennheiser HD-25 headphones
- Apple Powerbook 12"
- plaatjes
- vaag boxen en versterker die ik nimeer aanzet; mix thuis via headphones, handig als ge in de late uurtjes wa wilt draaien en ze kijken beneden naar tv ofzo ;)

wat er niet op te zien is:

- nog ne curver met platen (techno, house) dak weinig draai

voila, that's it


That's what I call: properkes!

Canniball

Legacy Member
FitZ zei:
Bon, kheb ook is foto'kes gepakt se :)

hier zijn ze te vinden: http://cmdstud.khlim.be/~kcrepin/stuff/

wat erop te zien is:

- 2 x Technics SL-1210MK2 met Ortofon Concorde Pro naalden
- Gemini UMX-7 mengpaneel
- Sennheiser HD-25 headphones
- Apple Powerbook 12"
- plaatjes
- vaag boxen en versterker die ik nimeer aanzet; mix thuis via headphones, handig als ge in de late uurtjes wa wilt draaien en ze kijken beneden naar tv ofzo ;)

wat er niet op te zien is:

- nog ne curver met platen (techno, house) dak weinig draai

voila, that's it

shit maat :crazy:
zo lekker strak!!
totaal my style

Phreak-

Legacy Member
Hehe,de kwaliteit is slecht maar het is een soort effect die ik gebruikte tijdens nachtvision met de camera bewegen & dan krijge zo'n cool effect.. duh :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
FitZ zei:
Bon, kheb ook is foto'kes gepakt se :)

hier zijn ze te vinden: http://cmdstud.khlim.be/~kcrepin/stuff/

wat erop te zien is:

- 2 x Technics SL-1210MK2 met Ortofon Concorde Pro naalden
- Gemini UMX-7 mengpaneel
- Sennheiser HD-25 headphones
- Apple Powerbook 12"
- plaatjes
- vaag boxen en versterker die ik nimeer aanzet; mix thuis via headphones, handig als ge in de late uurtjes wa wilt draaien en ze kijken beneden naar tv ofzo ;)

wat er niet op te zien is:

- nog ne curver met platen (techno, house) dak weinig draai

voila, that's it


idd echt een geile booth man :x technics ownt toch nog altijd qua design ook vind ik ^^ strakheid troef ze! en die powerbook :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan