Hier staan een paar fotokes van men gear:
http://users.telenet.be/Dimitri.Liesenborgs/
equipment zelf :
2x american audio htd 4.5
mixer: american dj xdm 3633
dual cd-player: ook van american dj, kweet nie just dewelke
Versterker van DAP 600W
baskast van DAP 300W
2tops van DAP 300W elk, heb ik geen foto's van, staan achter de discobar.
ahja, ook nog een lichtsturing.. merk, buh
Belichting waar geen foto van online staat( brug met 4 spots, strobo,
een speciaal effect met 2 lampen en veel spiegels van martin robozap.)
ook nog een rookmachine.
De discobar heb ik zelf gemaakt uit ijzeren buizen die ik met klemmen heb ineengestoken. Als tafelblad heb ik een osb-plaat gebruikt met een ijzeren plaat op en alu latjes errond( verstek gezaagd

).
Vooraan heb er ook zelfgemaakte lichten tegen gehangen, gemaakt uit transparante buis met witte folie rond en kerstverlichting erin, lijkt op gekleurde tl-lampen. Krijgt verschillende kleuren die geregeld worden door de sturing.
en 650 platen
grtz