Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Real

Legacy Member
Desperatozz zei:
bwoa real, das muggenziften ... als ge uw platen perfect wilt verzorgen moet ge ze nie gebruiken :)

mijn platen hebben op fuiven ook al onder spots gestaan, door weer en wind gedragen, in een stevige rook-omgeving gestaan ...

eens ge platen gebruikt, zijn ze toch enigszins verknoeit :p
Mor gij zijt ook ne straffe, gij.

Jaws

Legacy Member
Flipkikker zei:
*kuch*

@jaws: wa gebruikt ge dan als boxen? :)
niks :p, kheb is geprobeerd met computerboxjes, ma als ik die hard genoeg wil horen dan trekt het geluid al op niks meer, ma kben van plan binnen een paar maand zelf boxen te maken (alle ja de kassen he :p)

Flipkikker

Legacy Member
Jaws zei:
niks :p, kheb is geprobeerd met computerboxjes, ma als ik die hard genoeg wil horen dan trekt het geluid al op niks meer, ma kben van plan binnen een paar maand zelf boxen te maken (alle ja de kassen he :p)

vanwaar haalt ge uw geluid dan :eek:

Jaws

Legacy Member
koptelefoon, ik las hier da toch nog mensen dat deden op koptelefoon alleen mixen :unsure:

RSR-Roffy

Legacy Member
Ik laat m'n gear ook maar eens zien:
http://home.casema.nl/adeljans/DJ Booth/

Is nog veel te rommelig, moet nog een mooie oplossing voor m'n platen verzinnen , zoals het nu staat begint het namelijk vol te raken (koop teveel platen). Kabels wegwerken enz.. :)

Gear is:
2x American Audio HTD 4,5 (Super OEMS)
1x Denon DN-X300
1x Technics RP-DH1200 Headphone

Wil er ooit nog eens een stel mooie (CDJ-1000 MKII) cd-spelers bij kopen, maar dan moet m'n schip eerst maar eens binnenkomen :)

Als monitor gebruik ik m'n home-surround installatie (6x100Watt, 180Watt sub, 2x150Watt torens) over m'n Yamaha versterker/receivertje.

Dimitri_knt

Legacy Member
Hier staan een paar fotokes van men gear: http://users.telenet.be/Dimitri.Liesenborgs/

equipment zelf :
2x american audio htd 4.5
mixer: american dj xdm 3633
dual cd-player: ook van american dj, kweet nie just dewelke
Versterker van DAP 600W
baskast van DAP 300W
2tops van DAP 300W elk, heb ik geen foto's van, staan achter de discobar.
ahja, ook nog een lichtsturing.. merk, buh :p
Belichting waar geen foto van online staat( brug met 4 spots, strobo,
een speciaal effect met 2 lampen en veel spiegels van martin robozap.)
ook nog een rookmachine.

De discobar heb ik zelf gemaakt uit ijzeren buizen die ik met klemmen heb ineengestoken. Als tafelblad heb ik een osb-plaat gebruikt met een ijzeren plaat op en alu latjes errond( verstek gezaagd :crazy: :D ).

Vooraan heb er ook zelfgemaakte lichten tegen gehangen, gemaakt uit transparante buis met witte folie rond en kerstverlichting erin, lijkt op gekleurde tl-lampen. Krijgt verschillende kleuren die geregeld worden door de sturing.

en 650 platen :p

grtz

.eX3

Legacy Member
die dap audio tops zijn cewl

@ flipkikker nice 1.... btw leds gaan langer mee dan spaarlampen ^^

nuo5 rulet

teknite

Legacy Member
FitZ zei:
idem, is duidelijker imo.
En gebruikt gelle dan die split-cue functie (een kanaal linkse schelp, master rechtse schelp)? of gewoon allebei in de cue over elkaar?

da_diablo

Legacy Member
teknite zei:
En gebruikt gelle dan die split-cue functie (een kanaal linkse schelp, master rechtse schelp)? of gewoon allebei in de cue over elkaar?

da bestaat enkel bij ne rodec (voor zover ik weet), dus prolly beide. anyway ik ben ook zo begonnen, ma is wel gemakkelijker met slechts één schelp

da_diablo

Legacy Member
maar kan je ook je cue in je linker oor, en je master in je rechter oor tegelijk zetten?

want die optie is bij mijn weten enkel bij een rodec mx reeks beschikbaar

Vix

Legacy Member
Ik split die ook met mijn denon X-300, ik vind dat duidelijker, maar hebben andere mengpaneelkes da nie ? Is het daar gewoon beiden over elkaar ?

gunnie

Legacy Member
als ik mix is da meestal gewoon de cue en de spelende door de speakers, moest het eens voorkomen is dat door kopfoon gewoon mix van welke cue dat ge wilt en master en 3cues tegelijk is mogelijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan