Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaws

Legacy Member
da_diablo zei:
da bestaat enkel bij ne rodec (voor zover ik weet), dus prolly beide. anyway ik ben ook zo begonnen, ma is wel gemakkelijker met slechts één schelp
met mijn Behringer VMX-300 gaat dat ook zo, ik denk dat wel met ongeveer elk mengpaneel kan, ma ik hoor ze toch toch liefst allebei tegelijk

.eX3

Legacy Member
note ecler en jb sys hebben da volgens mij NIET, wat ze meestal wel hebben is ne "crossfader tss u master en uwe cue op u headphones"

.eX3

Legacy Member
ma persoonlijk vind ik da toch voor niks nodig (daar ik altijd monitoring opzet en ni op men headset draai :) )

RSR-Roffy

Legacy Member
Vind het fijner om met monitors te draaien, krijg m'n platen dan ook veel sneller gelijk en strak. Alleen woon in niet alleen op een afgelegen plek dus kan ik niet altijd hard (vooral 's avonds laat niet) dus doe ik het ook wel eens via de split cue.
Vind split cue trouwens wel fijner dan een crossfader voor je cue..

Prior

Legacy Member
Sinds vanmiddag heb ik 2 andere tt's, ik heb namelijk 2 x synq xtrm-01 voor een schoon prijske kunnen overkopen van iemand die ermee stopt met het dj'en en ze staan hier nu te pronken :woohoo: :D

foto's @ http://users.pandora.be/tunerzone/synq/

Ik wou er nog een paar bijmaken van met het licht uit :( , maar fototoestel zei: "battery exhausted", tzal voor een andere keer zijn :p

De tt's zijn veel beter en een leukere ervaring dan mijn oude Stanton's STR8-30. :)

Plut0r

Legacy Member
tunerman zei:
Sinds vanmiddag heb ik 2 andere tt's, ik heb namelijk 2 x synq xtrm-01 voor een schoon prijske kunnen overkopen van iemand die ermee stopt met het dj'en en ze staan hier nu te pronken :woohoo: :D

foto's @ http://users.pandora.be/tunerzone/synq/

Ik wou er nog een paar bijmaken van met het licht uit :( , maar fototoestel zei: "battery exhausted", tzal voor een andere keer zijn :p

De tt's zijn veel beter en een leukere ervaring dan mijn oude Stanton's STR8-30. :)
kwil ook zo'n setupke :scream:
oeveel ebde in totaal betaald incl mixer :P
kmoe wel zeggen vree proper ;)

Project Zero

Legacy Member
tunerman zei:
Sinds vanmiddag heb ik 2 andere tt's, ik heb namelijk 2 x synq xtrm-01 voor een schoon prijske kunnen overkopen van iemand die ermee stopt met het dj'en en ze staan hier nu te pronken :woohoo: :D

foto's @ http://users.pandora.be/tunerzone/synq/

Ik wou er nog een paar bijmaken van met het licht uit :( , maar fototoestel zei: "battery exhausted", tzal voor een andere keer zijn :p

De tt's zijn veel beter en een leukere ervaring dan mijn oude Stanton's STR8-30. :)

Hehe, mooi, ge gaat u die synqs NIET beklagen !

Eens ge daarmee weg zijt wilt ge niks anders meer ;)

DjProbe

Legacy Member
das nen digitalen controller :p
dus wat zit daar in :

  • stereo feedback elimination
  • dual 28 band grapic EQ
  • compressor
  • 120A sub harmonic synth
  • crossover
  • parametric EQ
  • limiters
  • delay
  • pink noise generator
  • auto EQ via RTA
  • en bovenop omt kompleet te maken, een volledig grafisch display :p

iets daj dus enkel maar gebruikt in de verhuur ...
thuis gebruik lijkt mij vrij nutteloos ...

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
das nen digitalen controller :p
dus wat zit daar in :

  • stereo feedback elimination
  • dual 28 band grapic EQ
  • compressor
  • 120A sub harmonic synth
  • crossover
  • parametric EQ
  • limiters
  • delay
  • pink noise generator
  • auto EQ via RTA
  • en bovenop omt kompleet te maken, een volledig grafisch display :p

iets daj dus enkel maar gebruikt in de verhuur ...
thuis gebruik lijkt mij vrij nutteloos ...


Hoe zit het nu met de spiekers?

DjProbe

Legacy Member
nieuw gear :

4 topkast Technovoice
4 basskast Technovoice
4 subbasskast Technovoice
2 monitors Technovoice

15.000 watt op power :p
Technovoice heeft nog dienst gedaan op:
I Love Techno, Kozzmozz, Star Warz, Fuse on Tour, Fuse, House Torhout, Project Hardcore, ...

4 QSC MX3000a
2 QSC PLX3002

3 Flights
veeel kabels

Anatri Z1000X rookmachine
en nog wa klein grief :D

enkel pics

amps
1 subje + 1 topje :p
kabels: enkel 220v
dbx: screen
dead to rumble :evil:

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
nieuw gear :

4 topkast Technovoice
4 basskast Technovoice
4 subbasskast Technovoice
2 monitors Technovoice

15.000 watt op power :p
Technovoice heeft nog dienst gedaan op:
I Love Techno, Kozzmozz, Star Warz, Fuse on Tour, Fuse, House Torhout, Project Hardcore, ...

4 QSC MX3000a
2 QSC PLX3002

3 Flights
veeel kabels

Anatri Z1000X rookmachine
en nog wa klein grief :D

enkel pics

amps
1 subje + 1 topje :p
kabels: enkel 220v
dbx: screen
dead to rumble :evil:


da gaat daar stuiven, laat ma weten waneer ik is moet komen he ;)

Kunlun

Legacy Member
Welke afmetingen heeft die Flightcase gunnie ?

Passen daar 2 Synqjes en een Pioneer Djm 500 in ?

Zoja, hoeveel vraag je? ;D

gunnie

Legacy Member
weiqin zei:
Welke afmetingen heeft die Flightcase gunnie ?

Passen daar 2 Synqjes en een Pioneer Djm 500 in ?

Zoja, hoeveel vraag je? ;D

lengte: 150cm diepte: 45cm en hoogte: 25cm, passen 2 tt's en een 19" mixer in dus die 12" van de DJM gaat ook mits er rack oren aan zijn (wat zelf wel te maken is)
prijs was normaal 75€

indien intresse pm me dan ff

Jaws zei:
HEEL chique kamer :eek: :bow:, dat heeft toch veel geld en tijd gekost zeker

valt goed mee ze, tis niet dat alles in ene keer gekocht is :)
mengtafel is bv al 6j oud, sommige licht effecten al 10j enzo

en misschien deze week toch nog maar de binnenkant int wit verven zodat die mdf kleur weg is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan