*shot*
Eventjes deze thread terug omhoog halen

Mijn slaapkamer is eindelijk terug in gebruik (sinds begin september aan beginnen werken)
Ik heb enkele weken gewerkt aan gleuven voor de elektriciteit kappen uit de muur van mijn kamer, heb eventjes zelfs doorheen de muur gezeten, met een stofwolkje in mijn broer zen kamer tot gevolgd

Elektriciteit erin gestoken, volgepropt met gips, afgeschuurt,...
Daarna pas kon ik beginnen aan het schilderen, waarna nog alle bekabeling moest weggestoken worden met behuizing etc.
Maar nu is al dat werk dus achter de rug en kan ik genieten van mijn 'Blue Room'
Specs:
+Voorzieningen:
* 2 verschillende elektriciteitsnetwerken (overbelasting voorkomen, waar ik vroeger nog probs mee gehad heb

)
* Audiokabel naar pckamer beneden (opnemen van mixes)
* TV distributie
* Netwerkkabel verbonden met router beneden (intranet+internet)
* Boxsteuns, wandplank voor vinyl, steuntjes voor hoes van afspelende plaat
+Verlichting:
* Ordinaire spaarlamp, TL-lamp en spot met gloeilamp in

* 2 Blacklights
* 3 blauwe LEDspots
+Dj Gear:
* Ecler Nuo 5
* 2 Synq Xtrm-1
+Pc's:
* Intel Celeron 1.7ghz, 256mb RAM, GeForce FX5600, 60gb HD
* PIV 2.8ghz, 512mb RAM, ATI Radeon 9800 Pro (128mb), 120gb HD
* PIV 3.2ghz, 512mb RAM, Sapphire X800XT PE (256mb), 200gb HD
Foto's:
http://puutjuwelen.sohosted.com/djgear
Grtz
Flipkikker