Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
wrsh die powerbook 12" binnekort ook is aanschaffen alsk geld em van men werk :o

w00p

Legacy Member
img0724s2ex.jpg

Wel, oude foto, toen had ik ze nog maar net 2 dagen staan. :)

Ziet er ondertussen al een klein beetje netter uit, en ik ga binnenkort eens alles een extra beurt geven. De mixer moet toch nog gerenoveerd worden (bassfaders zijn even betrouwbaar als een hond naast een pot koekjes), dan ga ik tegelijk in de periode dat ik het niet kan gebruiken de top-plate in bad steken. :p

spectrious

Legacy Member
FitZ zei:
Bon, kheb ook is foto'kes gepakt se :)

hier zijn ze te vinden: http://cmdstud.khlim.be/~kcrepin/stuff/

wat erop te zien is:

- 2 x Technics SL-1210MK2 met Ortofon Concorde Pro naalden
- Gemini UMX-7 mengpaneel
- Sennheiser HD-25 headphones
- Apple Powerbook 12"
- plaatjes
- vaag boxen en versterker die ik nimeer aanzet; mix thuis via headphones, handig als ge in de late uurtjes wa wilt draaien en ze kijken beneden naar tv ofzo ;)

wat er niet op te zien is:

- nog ne curver met platen (techno, house) dak weinig draai

voila, that's it
OFFTOPIC:

:p Gij zit op MAcOSX.nl zeker? Kherken u wallpaper uit het fotoalbum ^^.

zkee

Legacy Member
PunkDudez zei:
Wegens gebrek aan plaats in de breedte :p
kzou in uw geval dan eerder da mengpaneel naar achter schuiven, en maken da'k makkelijk aan mijn decks kan :)

dit lijkt mij echt nie handig :p

snij anders nen driehoek uit uw tafel? deck links en deck rechts, daartussen driehoek of halve maan uitzagen zoda ge dichterbij uw mixer kunt, die achteraan staat :)

Xavez

Legacy Member
zkee zei:
kzou in uw geval dan eerder da mengpaneel naar achter schuiven, en maken da'k makkelijk aan mijn decks kan :)

dit lijkt mij echt nie handig :p

snij anders nen driehoek uit uw tafel? deck links en deck rechts, daartussen driehoek of halve maan uitzagen zoda ge dichterbij uw mixer kunt, die achteraan staat :)

Ofwel decks 90° draaien =) (battle opstelling met n sjiek woord :p)

Anoniem07

Legacy Member
zkee zei:
kzou in uw geval dan eerder da mengpaneel naar achter schuiven, en maken da'k makkelijk aan mijn decks kan :)

dit lijkt mij echt nie handig :p

snij anders nen driehoek uit uw tafel? deck links en deck rechts, daartussen driehoek of halve maan uitzagen zoda ge dichterbij uw mixer kunt, die achteraan staat :)

Ik zou wel willen maar mijn ikea tafel is nu al aan het doorplooien dus als ik nu ga zagen gaat mijn tafel doorbreken en kan ik op de grodn mixen :p En battle style is niet aangenaam om te mixe.

Sabe

Legacy Member
Om eerlijk te zijn staat da nu ook niet echt handig vind ik :o
Mixer staat ook zo niet echt gebruiksvriendelijk, maar jah, waarom niet, als ge het gewoon zijt gaat da goed genoeg e :D

Canniball

Legacy Member
ik heb men tt's vlak naast elkaar staan
en men mixer schuin er naast
tafelopstelling is zowat gelijk .ex3

Sabe

Legacy Member
bij u ex3 :)
Maar da ligt misschien ook aan de hoek waaruit de foto getrokken is ?

.eX3

Legacy Member
awel sabe da staat echt goed ik raad u aan om het ne keer te komen teste :D

FitZ

Legacy Member
spectrious zei:
OFFTOPIC:

:p Gij zit op MAcOSX.nl zeker? Kherken u wallpaper uit het fotoalbum ^^.

nope toch niet :) wallpaper komt van pixelgirlpresents.com Dies vrij bekend dus kzal zeker ni de enige zijn me die wall ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan