Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PunkDudez zei:

Tah_b00nz0r zei:nice ma zo'n rare opstelling... die TT's zo ver na achter![]()



OFFTOPIC:FitZ zei:Bon, kheb ook is foto'kes gepakt se
hier zijn ze te vinden: http://cmdstud.khlim.be/~kcrepin/stuff/
wat erop te zien is:
- 2 x Technics SL-1210MK2 met Ortofon Concorde Pro naalden
- Gemini UMX-7 mengpaneel
- Sennheiser HD-25 headphones
- Apple Powerbook 12"
- plaatjes
- vaag boxen en versterker die ik nimeer aanzet; mix thuis via headphones, handig als ge in de late uurtjes wa wilt draaien en ze kijken beneden naar tv ofzo
wat er niet op te zien is:
- nog ne curver met platen (techno, house) dak weinig draai
voila, that's it
Gij zit op MAcOSX.nl zeker? Kherken u wallpaper uit het fotoalbum ^^.kzou in uw geval dan eerder da mengpaneel naar achter schuiven, en maken da'k makkelijk aan mijn decks kanPunkDudez zei:Wegens gebrek aan plaats in de breedte![]()



zkee zei:kzou in uw geval dan eerder da mengpaneel naar achter schuiven, en maken da'k makkelijk aan mijn decks kan
dit lijkt mij echt nie handig
snij anders nen driehoek uit uw tafel? deck links en deck rechts, daartussen driehoek of halve maan uitzagen zoda ge dichterbij uw mixer kunt, die achteraan staat![]()
)zkee zei:kzou in uw geval dan eerder da mengpaneel naar achter schuiven, en maken da'k makkelijk aan mijn decks kan
dit lijkt mij echt nie handig
snij anders nen driehoek uit uw tafel? deck links en deck rechts, daartussen driehoek of halve maan uitzagen zoda ge dichterbij uw mixer kunt, die achteraan staat![]()
En battle style is niet aangenaam om te mixe.spectrious zei:OFFTOPIC:
Gij zit op MAcOSX.nl zeker? Kherken u wallpaper uit het fotoalbum ^^.
wallpaper komt van pixelgirlpresents.com Dies vrij bekend dus kzal zeker ni de enige zijn me die wall ^^