Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nAois

Legacy Member
DjProbe zei:
idd er was teveel par licht, maar laat ons zeggen dat die groot deels te wijten was aan de klant zelf ...

Die klanten toch he, altijd denken dat ze het beter weten ;)

Desperatozz

Legacy Member
degelijk spul probe ... spijtig da ge zo veraf zit, anders zou't denk'k een plezier zijn om mee samen te werken :)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Firestyler zei:
moest je zo'n dingen tot je gear mogen rekenen... deim ziet er goed kostelijk uit: http://www.diygallery.de/

enne net op een forum een zijn gear gezien... twas ff schrikken http://gearslutz.com/board/showthread.php3?t=38522

@DIY wtf schoon afgewerkt als da klinkt gelijk het deruit ziet...

@studio, zwaar overkill als ge weet dat veel apparaten tegenwoordig verscheidene functies comiberen. Tis idd een gearslut :p

DjProbe zei:
nie enkel dj-gear ...
maar toch gear :D

foto's van een productie:
http://users.pandora.be/TLA-productions/100dagen/web/

Schoon setupke, wel veel licht naar binnen. Da podiumke is echt overbelicht als het ware.

Gij met uwe pa ?

Firestyler

Legacy Member
euhm daz mn setup niet hoor! ik kwam dat gewoon tegen op een zijn forum

1337mr.hanky

Legacy Member
die diy is echt wel nice
kent er nog iemand zo een site met schema's van versterkers, eq's, filters,... ?

DjProbe

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
@DIY wtf schoon afgewerkt als da klinkt gelijk het deruit ziet...

@studio, zwaar overkill als ge weet dat veel apparaten tegenwoordig verscheidene functies comiberen. Tis idd een gearslut :p



Schoon setupke, wel veel licht naar binnen. Da podiumke is echt overbelicht als het ware.

Gij met uwe pa ?

jups ik me mijn pa,
mijn pa is stille venoot, ik ben zaakvoerder :evil:

idd podium was overbelicht, was een beetje de fout van de organisatie
nu ja ... is niet aan te doen

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Tijdje terug toneelvoorstelling gedaan met ons klein installatie.

http://img55.imageshack.us/img55/9905/soundcraft1nb.jpg

Mengpaneel soundcraft spirit folio sx
sturing Showtec Showmaster 24 DMX

http://img55.imageshack.us/img55/8885/truss7xq.jpg

Truss met ADB's toneelspots 2*1000watt 3*500watt
Bose 802's

http://img164.imageshack.us/img164/6694/versterkerrack5wn.jpg

Crown XLS 602 voor subs (Eighteen sound), Crown XLS 202 voor tops (Bose 802's) DBX compressor, limiter, expander ... werd hier niet gebruikt, ik weet hoe hard ik kan gaan ;)

En ook nog:
Behringer DSP 1000P voor stemvervorming
Audio Technica AT41a voor gebruik tijdens het toneelstuk
AKG Wireless als presentatie microfoon
2 * 4 500watt parren als tegenlicht
3 * 1000watt toneelverlichting (hangen achter de friesen)

DjProbe

Legacy Member
nice nice
content van die crowns ?
kunnen die de zware bassen aan ?
op welke frequentie zit de lowcut ?

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Die XLS 602 is zijn geld zeker waard. Geen probleem op de subs, zelfs nie bij zwaar feestjes. De XLS 202 kan ik net mee leven ;) Goe genoeg voor topkes in dit soort situaties.
Die XLS 602 is de XLS versie 2 (daarom ziet hem zwart en de 202 grijs)

Hier zat de low-cut op 75hz (Actief) Omdat ge het van de stemmen moet hebben. De low-cut hangt meestal af van de soort gelegenheid (feestje, toneel, conferenties, live) en de zaal.

jerre555

Legacy Member
Yoo

Ik heb mijn setup wat aangepast:
iBook G4 1.2 ipv P4 2ghz => iBook presteert beter :)
Pioneer HDJ 1000 ipv Stanton pro 3000, geluid klinkt beter, hogere bling bling gehalte
fotos: http://dj-oxid.uni.cc

Grtz Oxidman

Phreak-

Legacy Member
Hoi jerre555,presteert die ibook werkelijk zoveel meer qua freeze-up ect?

of zou een powerbook beter zijn?

en waarom externe geluidskaart?

jerre555

Legacy Member
serato is geen externe geluidskaart
Serato scratch live is iets gelijk finalscratch
http://scratchlive.net of http://www.finalscratch.com

Een powerbook is idd beter, maar daar heb ik het geld niet voor
deze iBook is in 2dehands, Perfecte staat!, aan 710 euro gekocht van ebay, das e schoon prijske, voor ne powerbook gade gemakkelijk boven de 1000 zitten. Maar mac behoud zijn waarde toch meer dan PC.
Anyway, deze iBook heeft nog nooit vastgelopen, en hij presteert ook beter. Het ligt allemaal aan een ander systeem voor processoren en ook dat Mac OS X volledig gewijd is aan de G3/G4 processoren gewijd is, dus dat kan er mee optimaal werken. Ook je hebt niet al die irritante achtergrond programmas, de running programs list bij pc is 2 keer langer dan dat van mac (zelfs al had ik een heleboel achtergrondprogries uitgeschakeld). Daarmee dat deze 1.2 Ghz G4 te vgl is met een P4 2Ghz of meer.

Als ge meer uitleg nodig hebt, geneer u niet me toe te voegen op je msn: [email protected]

Grtz Oxidman

skampy

Legacy Member
wederom nice oxid ! :niceone:

Is een mac dan echt zo veel beter? Ik neem regelmatig ook een kijkje op het forum van serato en daar is de meerderheid toch precies content van hun pc laptop. De score voor macs ligt wel iets hoger, maar serato bolt toch goed op een ietwat degelijk pc laptop, niet (gesteld dat ge die idd wat tweakt)? Is uw ibook trouwens serato dedicated of doet ge er nog andere dingen mee?

700 voor nen ibook is idd wel ne goeien deal. Ge ziet er just ne pro uit (mssch. nog ne Pioneer 909 ipv die Denon? lol)!

TRFluffy

Legacy Member
ik draai Mac OSX op mijn pc, hardcore!

ps: dat jb systems logo ontsiert alles :(

Phreak-

Legacy Member
jerre555 zei:
serato is geen externe geluidskaart

Hehe, weet ik ook wel hoor maar naast uw ibook staat een externe geluidskaart zie ik , vroeg me gewoon af wat die daar doet sinds serato via USB alleen werkt..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan