nAois
Legacy Member
DjProbe zei:idd er was teveel par licht, maar laat ons zeggen dat die groot deels te wijten was aan de klant zelf ...
Die klanten toch he, altijd denken dat ze het beter weten

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DjProbe zei:idd er was teveel par licht, maar laat ons zeggen dat die groot deels te wijten was aan de klant zelf ...

nAois zei:Die klanten toch he, altijd denken dat ze het beter weten![]()

Firestyler zei:moest je zo'n dingen tot je gear mogen rekenen... deim ziet er goed kostelijk uit: http://www.diygallery.de/
enne net op een forum een zijn gear gezien... twas ff schrikken http://gearslutz.com/board/showthread.php3?t=38522


Firestyler zei:moest je zo'n dingen tot je gear mogen rekenen... deim ziet er goed kostelijk uit: http://www.diygallery.de/
enne net op een forum een zijn gear gezien... twas ff schrikken http://gearslutz.com/board/showthread.php3?t=38522

DjProbe zei:nie enkel dj-gear ...
maar toch gear
foto's van een productie:
http://users.pandora.be/TLA-productions/100dagen/web/
Firestyler zei:euhm daz mn setup niet hoor! ik kwam dat gewoon tegen op een zijn forum


BuZz.LiGhTYeAr zei:@DIY wtf schoon afgewerkt als da klinkt gelijk het deruit ziet...
@studio, zwaar overkill als ge weet dat veel apparaten tegenwoordig verscheidene functies comiberen. Tis idd een gearslut
Schoon setupke, wel veel licht naar binnen. Da podiumke is echt overbelicht als het ware.
Gij met uwe pa ?
1337mr.hanky zei:die diy is echt wel nice
kent er nog iemand zo een site met schema's van versterkers, eq's, filters,... ?

Goe genoeg voor topkes in dit soort situaties.
jerre555 zei:serato is geen externe geluidskaart