Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
die buizen, die posters, da behangpapier... GIJ HEBT STIJL!!!!!!

Essit

Legacy Member
Stimpy zei:
euh oranje buizen met een plaat erop
kheb geen deftigen meubel :(

why?
Achja meubels zijn tegenwoordig ook al zo duur, zolang alles stevig staat is dat nog een goede oplossing volgens mij.

Ik heb gewoon twee staanders en daarop een stevige houten plank gekocht om alles op te zetten(dit heeft me ook meteen 60 euro gekost :s )

1337mr.hanky

Legacy Member
ik ga binnenkort samen met men pa een meubel bouwen uit mdf, dit is al bij al niet zo duur als je het zelf kan, steekt wel wat tijd in

zo een plank van anderhalf bij 3 meter kost geloof ik een 15 euro (18mm dik)
natuurlijk heb je ook lijm, houtstopjes, schroeven, vernis of verf enzo nodig

en eventueel wat lichten

-inf-

Legacy Member
Achja meubels zijn tegenwoordig ook al zo duur, zolang alles stevig staat is dat nog een goede oplossing volgens mij
Meubels zijn inderdaad duur, en ik veronderstel da ge het dan nog ni hebt over "voorgemaakte dj meubels" zoals Glorious DJ en consoorten, want da vind ik ver van zijn geld waard.

Ik heb gewoon een goeie zware tafel gekocht, heb geen gedacht meer van afmetingen , 2x tt's en 10' mixer passen er op me nog wa ruimte over, ook de hoogte is voorzien tot aan elleboogen, dus geen rugpijnen, heeft me wel veel geld gekost ma ik heb dan ook een deftige tafel, goe stevig, zwaar en ziet er nog is properkes uit ook.

gunnie

Legacy Member
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/20052.htm 2de pic vooral

ja die stond hier al maar wilde aantonen dat een meubel maken echt nie moeilijk is, ge laat platen voorzagen en kleine aanpassingen doede zelf nog.

kostprijs van da meubel : minder dan 100€ inc verf, MDF, winkelhaken, schuif systeem en nagels

teken iets op papier en maak het gewoon zou ik zeggen ;)

Essit

Legacy Member
gunnie zei:
http://users.pandora.be/gunniepsx/gear/20052.htm 2de pic vooral

ja die stond hier al maar wilde aantonen dat een meubel maken echt nie moeilijk is, ge laat platen voorzagen en kleine aanpassingen doede zelf nog.

kostprijs van da meubel : minder dan 100€ inc verf, MDF, winkelhaken, schuif systeem en nagels

teken iets op papier en maak het gewoon zou ik zeggen ;)
Goh das echt wel prachtig diene setup :kwijl:

Stimpy

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
die buizen, die posters, da behangpapier... GIJ HEBT STIJL!!!!!!

dude da behangpapier hangt ier al keilang, wss 20 jaar, geen zin om da te vervangen ze, die posters zijn idd oud, maar kben nogal lui om ze te vervangen
en die buizen, toch nix mis mee, kzou alleen een grotere plaat moeten hebben, maar ik moet me atm redden met de middelen dak heb

dus ni zagen:tongue:

tgaat om de gear

Borrrr

Legacy Member
ik weet nog niet hoe ik het allemaal ga kunnen regelen, leef nogal op beperkte ruimte, ik ga naast mijn gear plaats hebben om 1 platenbak te zetten denk ik, ik zal nog wat nadenken over t concept, mss met een niveauverschil tussen gear en platen zoals bij u ;)

1337mr.hanky

Legacy Member
-inf- zei:
Prachtig als ge da kunt realiseren, moe er wel veel plaats voor hebben me dunkt, het is een halve keuken :D
dit bespaart me net heel veel plaats, dan heb ik ook erg veel opbergplaats

er rechts langs komt dan men zetel te staan en langs de zetel komt al de andere muur
tegenover die zeter komt dan nog een tv meubel
langs die platenbakkenkast is al men deur

erg groot is men kamer dus niet

TsD

Legacy Member
(nog) Geen foto's van gear wegens geen digitale camera.

Maar voor men meubel ben ik gewoon naar de Frans Vlaeminck (doe-het-zelf-zaak) geweest, was van plan wa planke mee te nemen maar ik zag daar een soort 'opbergrek' liggen dat ge ook kon monteren als 'werkbank'. Is gewoon metalen poten en houten platen. Is niet lelijk, stevig++++, in 5 min's zat het in mekaar (kliksysteem) en voor maar 50€. mss een tip voor sommige die niet al te duur willen gaan? (en lui zijn gelijk ik^^)


Kzal hier straks eens filmrolleke ten einde proberen te trekken zodat ik pic's heb ervan.

Borrrr

Legacy Member
nee hoor, 't is daarmee dat ik zei dat de verhoudingen niet kloppen 't is dus effectief bladerbaar..

Jaws

Legacy Member
Borrrr zei:
nee hoor, 't is daarmee dat ik zei dat de verhoudingen niet kloppen 't is dus effectief bladerbaar..
ik denk dat hij alle plaatsen daaronder bedoelt, dan kunt ge toch alleen aan de voorste plaat aan, maar ik veronderstel dat dat schuiven of losse bakken worden

Borrrr

Legacy Member
Jaws zei:
ik denk dat hij alle plaatsen daaronder bedoelt, dan kunt ge toch alleen aan de voorste plaat aan, maar ik veronderstel dat dat schuiven of losse bakken worden

neenee, de platen worden gewoon niet in die richting gezet, 'de verhoudingen kloppen niet' alleen in de bak met dat plexi ervoor gaan die wel zo staan ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan