Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
binnenkort wa inkoopjes doen, dan waar wa fotookes trekken :)

edit: iemand ervaring met mackie S408 ?

.eX3

Legacy Member
haha kimme :) en da allemaal door ons msn gesprek :p

ot k ga ook es ne keer een foto uppen als ek zin en opgeruimd heb!

oja en wat den DM betreft ik heb geen id waar hij zich nu mee bezig houd, ik zie hem vanalles kopen en verkopen hij is precies wa de war een beetje kwijt :p

Project Zero

Legacy Member
How maar Kimme, is da ni een beetje overkill voor thuis? :D
Vier dikke technics met ne rodec en een EFX 500..
Als ik zoveel geld had zou da hier ook staan zeh (vervang de technics weliswaar door 4 OEMS :p)

Nuja, nice setup :)

PS: Ik heb uwe allereerste mix hier nogaltijd erges op een cdke liggen ^

.eX3

Legacy Member
zo gezegd zo gedaan.

Een tijdje geleden ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nu net wel of net niet de plaats heb om men gear naast 1 te zetten. dus bij deze:

oude setup: http://users.skynet.be/fa277453/geheel.JPG

nieuwe setup: http://users.skynet.be/fa277453/1.jpg
en http://users.skynet.be/fa277453/2.jpg

de 2e foto is gemaakt voor de versterker deze staat dus onder men bureau, t ziet er vrij ok uit maar t is lastig om het af te breken als je moet gaan draaien :).

over de ecler: er zijn hier en daar comments geweest over overkill en dergerlijke. Wel, het kan maar het is een zalig mengpaneel (volgens sommige verkopers beter dan de pioneer) en super aangenaam om mee te draaien NA!!!

teknite

Legacy Member
neeeeh, ge hebt toch gene vieze sticker van ché om uwe nuo5 geplakt???
zo'n zalig mengpaneel zo verpesten, da doet ge toch niet???

Als ik ooit centen te veel heb, koop ik mij toch ook zone nuo5 zelle, fuck pioneer!

.eX3

Legacy Member
teknite zei:
neeeeh, ge hebt toch gene vieze sticker van ché om uwe nuo5 geplakt???
zo'n zalig mengpaneel zo verpesten, da doet ge toch niet???

Als ik ooit centen te veel heb, koop ik mij toch ook zone nuo5 zelle, fuck pioneer!


het is de enige echte BABEMAGNEET :p maw removable :)

en ja ge hebt gelijk het trekt op niets
nieuwe pic dus :p

EDIT: welke vieze sticker ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
binnenkort wa inkoopjes doen, dan waar wa fotookes trekken :)

edit: iemand ervaring met mackie S408 ?


Ja ik ;) Maar met wat heb ik gene ervaring he :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Kimme zei:
hi all

long time no see :D

waar is den tijd dat ik hier elke dag nog de spamgeit aan't uithangen was en men livesetjes postte toen ik nog niet al te lang bezig was...

nujah, kzal hier nog es nen update geven van mijn equip, is ondertussen een klein beetje veranderd...

was: een of ander mengpaneel :) + 2JB Systems Disco 2000 + Sennheiser rommelkoptelefoonke


is:

http://users.telenet.be/dj-kimme/images/equipment_big.jpg


wat men ziet:

Rodec MX240MKIII
4x Technics SL1200MKII in't LTD Gold gespoten + 4x Ortofon Concorde Pro
Pioneer EFX500 Effectenbakske
Sennheiser HD25
JBL Monitors


Ben eigenlijk ook ne keer curieus wie hier nog zit van de ouw garde van vroeger? Feel free to pm me ;)

Dat noem ik nog is een setup om u tegen te zeggen, ge hebt al den helft van technicsen als ik verhuurde :p

Gaan we voor een record? :p

Een echte man koopt technics!

.eX3

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Dat noem ik nog is een setup om u tegen te zeggen, ge hebt al den helft van technicsen als ik verhuurde :p

Gaan we voor een record? :p

Een echte man koopt technics!

loop gauw naar de technics vs oem thread voor het hier uit de hand loopt man!

ComputerVISTA

Legacy Member
.eX3 zei:
loop gauw naar de technics vs oem thread voor het hier uit de hand loopt man!


^^

Heb ik nog ooit is gestart om te zeveren omdat er om de 5 minuten vergelijkingsthreads gestart werden, best leuk...

Technics is beter omdat je der man van wordt

oem is beter omdat hem...

etc.... echt puur voor te zeveren :p

Dimitri_knt

Legacy Member
terug ontopic ;):p

Heb is een kort filmke (niet letten op de lage kwaliteit) gemaakt van menne gear, let vooral op men zelfgemaakte lichteffecten :p!

Ik heb mijn djmeubel gemaakt uit gegalvaniseerde buizen en die dan met speciale klemmen in elkaar gezet en een blad erop.

gear :

- 2* american audio htd 4.5
- akyama mcx
- american audio dual cdplayer
- dap versterker 600W
- 2 tops van 300W
- 1 baskast van 300W
- stanton headphones

grtz

Kimme

Legacy Member
hehe leuk dat jullie een oude rot als ik nog niet vergeten zijn ;)

en het is een hele eer dat er nog altijd mensen zijn die nog mixkes van mij hebben liggen... ik wil eigenlijk echt niet meer weten hoe slecht die wel waren (tov nu dan toch)

@ exe, nice setup man, beter as uwe vorige ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan