Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
.teknite zei:neeeeh, ge hebt toch gene vieze sticker van ché om uwe nuo5 geplakt???
zo'n zalig mengpaneel zo verpesten, da doet ge toch niet???
Als ik ooit centen te veel heb, koop ik mij toch ook zone nuo5 zelle, fuck pioneer!
maw removable 

DjProbe zei:binnenkort wa inkoopjes doen, dan waar wa fotookes trekken
edit: iemand ervaring met mackie S408 ?
Maar met wat heb ik gene ervaring he 
ComputerVISTA zei:Ja ikMaar met wat heb ik gene ervaring he
![]()
Kimme zei:hi all
long time no see
waar is den tijd dat ik hier elke dag nog de spamgeit aan't uithangen was en men livesetjes postte toen ik nog niet al te lang bezig was...
nujah, kzal hier nog es nen update geven van mijn equip, is ondertussen een klein beetje veranderd...
was: een of ander mengpaneel+ 2JB Systems Disco 2000 + Sennheiser rommelkoptelefoonke
is:
http://users.telenet.be/dj-kimme/images/equipment_big.jpg
wat men ziet:
Rodec MX240MKIII
4x Technics SL1200MKII in't LTD Gold gespoten + 4x Ortofon Concorde Pro
Pioneer EFX500 Effectenbakske
Sennheiser HD25
JBL Monitors
Ben eigenlijk ook ne keer curieus wie hier nog zit van de ouw garde van vroeger? Feel free to pm me![]()


DevilDown zei:Seks ?
ad: 

ComputerVISTA zei:Dat noem ik nog is een setup om u tegen te zeggen, ge hebt al den helft van technicsen als ik verhuurde
Gaan we voor een record?
Een echte man koopt technics!
.eX3 zei:loop gauw naar de technics vs oem thread voor het hier uit de hand loopt man!


!

.eX3 zei:het is de enige echte BABEMAGNEETmaw removable
en ja ge hebt gelijk het trekt op niets
nieuwe pic dus
EDIT: welke vieze sticker ^^
