Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spacy2003

Legacy Member
w00p zei:
SuperOEM's zijn toch echt zooo lelijk... :s

Zijn de SL-1200's dan mooier ? :crazy:
Ik persoonlijk vind de superoems toch echt wel mooier als technics !

Superoem: Blauw strobe light, wit "popuplampje", alles blauw verlicht.
SL-1200: Rode strobe light, geel achtig popuplamje, groen pitch ledje

Een superoem is mooi gerond, terwijl een technics zo recht is :p

Natuurlijk hangt het ook van het merk van superoem af !
Die ik nu heb de BST vind ik erg mooi !
Heb onder andere ookal met de american audio variant gedraait in een mooi metalic zwarte kleur ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Zijn de SL-1200's dan mooier ? :crazy:

Ja en dat heeft nu is niks te maken met welke beter zou zijn maar met smaak :p

Ik heb de originele gouden gehad en ik vind nog steeds dat daar niks aan kan tippen :)


IK heb het meer voor dat rechte ipv die afgeronde hoeken.


Maar dan zijn er ook hifi en high end platendraaiers die nog 100.000 keer schoner zijn dan dat :)

-inf-

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
IK heb het meer voor dat rechte ipv die afgeronde hoeken.

Dikke ³

Ik heb zelf Reloops RP-6000's (super OEMS dus), dat afgeborsteld metaal vind ik ni mis, maar rechte hoeken zouden zoveel beter zijn.

Maar het estetische is zowiso ni echt belangrijk voor dj gear in mijn bescheiden mening.

welp

Legacy Member
Heb SynQ's, idd, zie ook liever recht, rond maakt zo, ni echt kinderachtig, ma het chique is er zowa af.

Maja, als ge der maar op kunt draaien!!

Sabe

Legacy Member
liever de technics, die zijn zo gewoon rechthoekig, standaard en da zie ik liever.

oems zijn zo ... UFO-achtig :p

ma soit . dit moet ver in de offtopic backstage forum.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik krijg plots spijt dat ik ooit mijn sl 1200 LTD's verkocht heb :cry:

1337mr.hanky

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik krijg plots spijt dat ik ooit mijn sl 1200 LTD's verkocht heb :cry:
ik vind die eigenlijk niet zo mooi, geef mij liever zwarte mk5's met blauwe leds

ComputerVISTA

Legacy Member
Zijn ook mooi maar ik vind die ltd's en die nieuwe gold's alles overtreffend :)

Smaak he :p

1337mr.hanky

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Zijn ook mooi maar ik vind die ltd's en die nieuwe gold's alles overtreffend :)

Smaak he :p
die volledige gouden die de scratch dj's kregen bij het winnen van dmc world championship ofzoiets waren ook wel geil

1337mr.hanky

Legacy Member
Phreak- zei:
Zo staat er nog eentje op 2dehands.be voor 380 euro..
die volledig int goed zeker, zo bestaan er maar een paar setjes (hooguit 10 draaitafels)
dan gaat dat niet verkocht worden aan 380 euro denk ik

NinjaTune

Legacy Member

Skullbasher_31

Legacy Member
kunde die pics ni wa kleiner maken:p

nice temporary meubel btw :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan