Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
LOL, ge moet nie van mij ze :p Ik zeg enkel dat dat daar echt niet op zijn plaats staat voor volgende redenen:

- als er zon schijnt richting u speakers hebt ge op zeer korte tijd een verkleurde ring

- dat bloempotje gaat zo ie zo mee resoneren en dus bijklanken/nevenklanken gaan veroorzaken

- als het water nodig hebt en het begint door te sijpelen kunde de gevolgen wel al raden

etc etc etc...

Borrrr

Legacy Member
BaBsie zei:
Pics!

klik
klik
klik

Dit is het systeem dus, 2 buizen met een plankje met inkepingen, ik kan dus indien nodig mijn boxen naar ene kant schuiven. en een plankje voor de laptop op te zetten. Daaronder dus plek genoeg voor nog dingen te zetten.

jammie..
me wants :love:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Djack zei:
Ik had vroeger zo'n soort platformke en men tv stond daarop, dussssssss :)

nujah in feite, als da stevig in de muur hangt en da platform is ni te groot (het verschil tussen de 2 steundingen ni te groot zoda het ni kan doorbuigen, dan ister in feite nix aan de hand ja ^^

gunnie

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
aan een muur hangt ge als ge wilt een paar honderd kilo

hier iig niet :D
ik zit op een omgebouwde zolder die volledig met Gyproc platen is afgewerkt en daar zou ik toch geen boxen aan de muur vijzen ze :p

en goe gevonden die plankskes met inkepingen :D

1337mr.hanky

Legacy Member
gunnie zei:
hier iig niet :D
ik zit op een omgebouwde zolder die volledig met Gyproc platen is afgewerkt en daar zou ik toch geen boxen aan de muur vijzen ze :p

en goe gevonden die plankskes met inkepingen :D
honderd kilo kunt ge idd nie aan een gyproc wand hangen
maar als ge een paar schroefkes in de profiel schroeft, ijzeren plaatje ofzo dertegen en ge hangt daar wat aan kan daar toch wel ne speaker tegen hangen denk ik

Musk

Legacy Member
eindelijk hebk watk wil, en ben er trots op :woohoo:

2* Technics 1210 MK-2

2* Ortofon Concorde Dj Pro Blue

1* Ecler NUO-2 Battle

1* Sennheiser Pro Headphones

1* Palladium Vintage 1200 450RMS

2* Dap Audio K-115 15" 400RMS


Foto's:

http://users.pandora.be/musk/1.JPG
http://users.pandora.be/musk/2.JPG
http://users.pandora.be/musk/3.JPG
http://users.pandora.be/musk/4.JPG



Spijtig van de linkernaald, het armpje is afgebroken.. Maar met wat secondelijm zal dit wel onherkenbaar gefixt worden komende week.


Greetz

Musk

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
dat ziet er erg mooi uit, technics nieuw gekocht?



jap, duitsland ;)



@ VISTA



bwoah, ik weet dat het niet topkwaliteit is, maar voor op een kamertje van 4 op 5 meter is dit méér als genoeg, de k115 is trouwens behoorlijk navanant de prijs :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik hou er een ander idee op na maar wat ik me nu al heel lang afvraag is:

Waarom vinden mensen die kwaliteit voor op hun kamer meer dan genoeg???? Koop voor die prijs een mooi stel monitoren, je gaat zo luid niet maar de klank is een pak beter... Waarom mag een kamer minderwaardig zijn aan de rest?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan