Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musk

Legacy Member
maar, mijn vriend, ik gebruik deze boksen ook voor te knallen als ouders weg zijn, en ik hou feestjes thuis OF op kleine privefeestjes, ideaal.. uit 'kleinere' monitoren komt niet genoeg bass om te feesten :)

sebbonny

Legacy Member
ferre zei:
dj-laden duitsland, kwam op 116€ incl. verzending met ups
hmm noig goekoper dan op music store koln dus :) daar was 125 incl

hmm er sta op dj-laden: Technics RPDJ-1200
Nr.: TRPDJ1200
129.00 EUR
Technics RP DJ-1200 Kopfhörer für den DJ

ferre

Legacy Member
sebbonny zei:
hmm noig goekoper dan op music store koln dus :) daar was 125 incl

vandaar dat ik deejayladen heb gekozen :) kei vriendelijke mensen , spreken perfect engels en reageren direct op mails , ge krijgt een UPS trackingnummer en ge kunt zien wanneer u pakje aankomt en waar het zich bevind

Babs

Legacy Member
ferre zei:
vandaar dat ik deejayladen heb gekozen :) kei vriendelijke mensen , spreken perfect engels en reageren direct op mails , ge krijgt een UPS trackingnummer en ge kunt zien wanneer u pakje aankomt en waar het zich bevind

Mja idd, eerste keer dat ik keek naar die trackingnummer was sochtends, toen was het al in Brussel, en tegen de middag bij mij thuis :p

Borrrr

Legacy Member
mijn hd25 is eindelijk onderweg uit duitsland.. verwacht hem toch ergens begin volgdende week :scream:

Firestyler

Legacy Member
allé ne tijdelijken update van mn gerief:
2 Technics SL 1210MK II (+ chroomkleurige cover)
2 Stanton MK 500 - II naaldjes
2 Slipmat van Bonzai Jumps :-P
1 Crappy JBsystems compact mixer (ben aan het sparen voor een deftige)
1 JVC versterker 90Watt + Kenwood 70 Watt boxen (is maar enkel voor thuis gebruik en gaat toch wel lekker luid zonder kraken, enkel oppassen bij het te hoog gaan wegens normaal gezien boxen hoger van wattage moeten zijn dan de versterker)
1 Sony MDR-V5000DJ

Firestyler

Legacy Member
Musk zei:
...
Spijtig van de linkernaald, het armpje is afgebroken.. Maar met wat secondelijm zal dit wel onherkenbaar gefixt worden komende week.


Greetz
wat loctite nodig? :cool: :love:

Firestyler

Legacy Member
Firestyler zei:
allé ne tijdelijken update van mn gerief:
2 Technics SL 1210MK II (+ chroomkleurige cover)
2 Stanton MK 500 - II naaldjes
2 Slipmat van Bonzai Jumps :-P
1 Crappy JBsystems compact mixer (ben aan het sparen voor een deftige)
1 JVC versterker 90Watt + Kenwood 70 Watt boxen (is maar enkel voor thuis gebruik en gaat toch wel lekker luid zonder kraken, enkel oppassen bij het te hoog gaan wegens normaal gezien boxen hoger van wattage moeten zijn dan de versterker)
1 Sony MDR-V5000DJ
ok hier de foto's dan op aanvraag :D

wel crappy GSM kwaliteit en grote foto's maarjah:
http://www.firestyler.be/using/DSC00505.JPG
http://www.firestyler.be/using/DSC00506.JPG
http://www.firestyler.be/using/DSC00507.JPG
http://www.firestyler.be/using/DSC00508.JPG
http://www.firestyler.be/using/DSC00509.JPG

en mn PCtje staat tussen mn 21" en mn rechter box :cool:

Kunlun

Legacy Member
n/o maar ik vind da chromen superlelijk :/

Ge ziet die vingerafdrukken kei makkelijk en da chroom op zich is geen zicht :/

Geef mij maar het zwart :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan