Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Decade zei:Er gaan hier in de toekomst veel johnny tech's staan precies...
ferre zei:Ben eventueel aan het kijken voor nen dubbele cdspeler ...
nieuwe JB Systems (zijn geneog voor thuis en meer heb ik echt ni nodig)
2e hands denon dn 2100f
of iets anders ??
1337mr.hanky zei:waarom dubbel?
ComputerVISTA zei:Ik heb nog een 2000 mk2 staan moest ge geintresseert zijn?
http://evassono.free.fr/ima location/double laser denon dn2000.jpg zo eentje dus.

wow da heb ik nog nooit gezien ne cdj die zen eigen scratch, meestal doet die pummel die der voor staat daTRFluffy zei:die van mijn CDJ 800 kan scratchen
![]()
Musk zei:ik vind de 800's zuigen tbh, doe mij maar cd200's ;_;
en laat uw technics toch mooi standaard, verkrachters !!

ComputerVISTA zei:Met ne spoiler op, verlaagd, een nieuw chapment en etc... ?
Decade zei:Nee, hier is eerder het pimp-my-technics - pack toepasbaar, met glitters en opplakdiamantjes enzo.
Mja ze doen maar, op mij maakt het in ieder geval geen indruk.
Will somebody please think of the children 
de mijne blijven toch standaard? is enkel een beschermmanteltjeMusk zei:ik vind de 800's zuigen tbh, doe mij maar cd200's ;_;
en laat uw technics toch mooi standaard, verkrachters !!

Decade zei:met glitters en opplakdiamantjes enzo.
