Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
koenpje zei:
Mijn dj booth wat ge-update:

http://owjeih.flashblue.be/Koenpje/DSC03785.JPG

2x BST PRO PR4.5K Super OEM's
1x STANTON 500AL II
1x CONCORDE ORTOFON PRO SILVER
1x RELOOP RMX-40 BPM
1x BST CLEVING 128 CD-PLAYER
1x STANTON DJ PRO 2000 HEADPHONE

Dan nog monitor speakers van behringer, B2030P met een gewone sterke hifi versterker.

Werkt lekker goed allemaal :)

als ge zo van die behringer monitors hebt, gelijk die 2030 of die 2031 ma dan dus de passieve versie gelijk gij hebt, gaat da fantsoenlijk op bv zo'n philips stereoketen van pakt 10j oud?

of kan da ni genoeg power produceren voor die boxen genoeg power te geven fzo :p want ik wil dan eigelek op termijn gewoon die 2031P kopen omda die "maar" iets van een 200 is terwijl dieje actieve set 350 kost

Anoniem09

Legacy Member
Ik heb zo'n hifi keten van Pioneer die 15jaar oud is :) Maarja, toen was dat wel het van het.. Maar ik denk dat er op de achterkant niet meer dan 35W RMS staat, maar damn die boxen kunnen luid :)

GlEnN_87

Legacy Member
Thx, is wat werk in gekropen, er moeten nog 2 lades in komen voor de cd's...
Het spuitwerk was het lastigste en het vuilste werk, maar is toch heel goed geslaagd!

De garage opkuisen die vol met spuitnevel bezaaid was moest ik er dan maar bijnemen...:ironic:

Borrrr

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
als ge zo van die behringer monitors hebt, gelijk die 2030 of die 2031 ma dan dus de passieve versie gelijk gij hebt, gaat da fantsoenlijk op bv zo'n philips stereoketen van pakt 10j oud?

of kan da ni genoeg power produceren voor die boxen genoeg power te geven fzo :p want ik wil dan eigelek op termijn gewoon die 2031P kopen omda die "maar" iets van een 200 is terwijl dieje actieve set 350 kost
ben hetzelfde van plan maar ik wil geen 150€ meer dokken als ik hier al een perfecte 2*150 watt versterker heb staan, doet die versterker zo veel aan de kwaliteit ??(noobish question denk ik :) )



@ glenn mooie kast trouwens, mooi 'spiegeleffect' !!

ComputerVISTA

Legacy Member
@Boon, welke amp wilt ge op die passieve dingetjes hangen? Want dat moet niet het max rms kunnen halen van de speakers he, zolang ge zeker zijt dat ge uw versterker nooit laat clippen :)

Voor zware hifi speakers is dat welnodig die extra power maar voor die dingetjes is dat geen vereiste hoor :)

sebbonny

Legacy Member
2x Technics SL1200 MKII
Rodec Mixbox MKII
1x Denon S3000

Koptelefoon: Technics RPDJ1200(Just besteld)

Foto volgt ak nieuwe tafel em cd speler sta nog op nen box lol

Transfusion

Legacy Member
Kheb vanmorge m'n eerste cdspeler gekregen, de 2de zou normaal morgen of overmorgen moeten arriveren, in de winkel hadden ze namelijk maar 1 stuk, balen.

pic 1
pic 2
pic 3

DjProbe

Legacy Member
Transfusion zei:
Kheb vanmorge m'n eerste cdspeler gekregen, de 2de zou normaal morgen of overmorgen moeten arriveren, in de winkel hadden ze namelijk maar 1 stuk, balen.

pic 1
pic 2
pic 3


bekafun my friend ...
geloof nog een kleine 20 stuks op stock :p :D
ik moet zelfden daar iets bestellen, tis altijd op stock :p
en als ik iets bestel, is het er meestal binnen de 2 dagen :D

das pas nen shop met échte service :D

El Grando

Legacy Member
DjProbe zei:
das pas nen shop met échte service :D

Mssn moet ge eens naar Deltavox gaan als ge toch in West-Vlaanderen blijft. K denk dat ge nog zult verschieten, vooral als ge prijzen gaat vergelijken.

breez

Legacy Member
El Grando zei:
Mssn moet ge eens naar Deltavox gaan als ge toch in West-Vlaanderen blijft. K denk dat ge nog zult verschieten, vooral als ge prijzen gaat vergelijken.
kvind ze in ieder geval niet goedkoop


420€ voor een synq TT

Flipkikker

Legacy Member
lol, 420 euro voor synq tt in deltavox??

ik heb er nog geen 350 euro voor betaald per stuk (weet exacte prijs niet meer)

kben er vaste klant, en heb al iedere keer korting + goeie service gekregen :)

Skullbasher_31

Legacy Member
Flipkikker zei:
lol, 420 euro voor synq tt in deltavox??

ik heb er nog geen 350 euro voor betaald per stuk (weet exacte prijs niet meer)

kben er vaste klant, en heb al iedere keer korting + goeie service gekregen :)

mja Deltavox is gekent duurder te zijn e, wat ook logisch is, zij hebben veel meer onkosten als een onlineshop

DjProbe

Legacy Member
El Grando zei:
Mssn moet ge eens naar Deltavox gaan als ge toch in West-Vlaanderen blijft. K denk dat ge nog zult verschieten, vooral als ge prijzen gaat vergelijken.

voor een groot deel van de producten krijg ik negerens betere prijzen dan bij koen (bekafun) :p
iedereen weet dat catalogusprijzen NIET worden toegepast ...
(uiteraard bij dingen die je via de importeur kan kopen, bv Trussing, Line Arrey systemen, .... niet, maar die dingen heb je als home dj toch niet van doen :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan