Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
mja Deltavox is gekent duurder te zijn e, wat ook logisch is, zij hebben veel meer onkosten als een onlineshop

ahja ?

denk da nen shop die een stock heeft staan veel meer kosten heeft ze ...
stock kost geld, de plaats om het te zetten, de verwaming, nen mens die da magazijn beheerd ...

*edit* .... verkeerd gelezen :p :D
idd stock-shop hebben meer kosten ...
maar new-line kan nie aan de prijzen van bekafun ze :p :D
zelf het gros van de duitste shops kan er nie aan :p (bv. cdj 1000's :p)

TRFluffy

Legacy Member
bekafun... net es bekeken. Synq SMX-2 voor 656euro.. .heb 'm al paar keer zien staan voor 575 en zo...
moet je gek zijn om dat te betalen...

Pana

Legacy Member
DjProbe zei:
ahja ?

denk da nen shop die een stock heeft staan veel meer kosten heeft ze ...
stock kost geld, de plaats om het te zetten, de verwaming, nen mens die da magazijn beheerd ...

*edit* .... verkeerd gelezen :p :D
idd stock-shop hebben meer kosten ...
maar new-line kan nie aan de prijzen van bekafun ze :p :D
zelf het gros van de duitste shops kan er nie aan :p (bv. cdj 1000's :p)

Bekafun is reteduur voor de meer exotische mixers.
UREI 1601: New-line -> 479 euro, Bekafun -> 877 euro!
UREI 1601S: New-line -> 599 euro, Bekafun -> 991 euro!

EDIT: zelfs de Pio cdj1000mk3 is 150 euro goedkoper bij new-line o_O

psyko-monchske

Legacy Member
idd, en op die duitste shops vind je de cdj1000 vaak al voor 1000-1100

Flipkikker

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
mja Deltavox is gekent duurder te zijn e, wat ook logisch is, zij hebben veel meer onkosten als een onlineshop

mss hadk het er duidelijker bij moeten zetten, maar ik heb al mijn gear al bij Deltavox gekocht dus en ze lijken duur, maar kheb toch al mooi iedere keer korting gekregen
vb mijn mengpaneel Ecler Nuo 5 vroegen ze 1150 euro, hebk gezegd dat ik hem goedkoper kon krijgen, namelijk voor 999 euro, en twas in orde voor die manne :)

TsD

Legacy Member
Hmm ik ben ooit es bij Bekafun binnen geweest om versterker en Boksen te kopen.(toen in promotie) En die hadden echt wel VEEL op stock moest ik toegeven, schone showroom ook...maar vergelijk Bekafun eens met keysmusic qua DJ-gear (oke, keymusic is niet alleen dj-gear en bekafun wel maar soit), keymusic vonnek toch een pakje duurder toen ik daar eens rondsnuffelde:p


Kdenk da online-shop Evsystems nog altijd de goedkoopste is in België?
Zeer vriendelijke mens ook en goede service daar, bij Bekafun ook trouwens, nog een meterken draad gratis gekregen:p

TRFluffy

Legacy Member
wss rekenen die er op da ge nie elders gaat zien en uwe mond nie open durft trekken of zo...
allezja, dunno...

Skullbasher_31

Legacy Member
TRFluffy zei:
wss rekenen die er op da ge nie elders gaat zien en uwe mond nie open durft trekken of zo...
allezja, dunno...

indeed want die zijn fucking duur:s

DjProbe

Legacy Member
zoals ik al zei ...
bekafun zet idd prijzen op zijnen site die nogal hoog liggen
maar alsde nen keer vriendelijk lacht naar hem verschijnt er plots wel een schoon kortingspercentage op uw factuur ze :)


service die ik krijg bij bekafun vind ik gewoonweg nergens in belgie,
en voormij is service ook wel belangrijk !

voordeel is ook, als ik iets nodig heb, heb ik het nodig
dus als ik daar nen dag moe op wachten kan het soms al te laat zijn
daarom vallen het gros van de dj shops voor mij al uit de boot (bv evsound)
bekafun heeft nen ENORME stock, mensen die als eens in de (nieuwe) winkel geweest zijn,
em heeft dus nog 3 magazijnen die even groot zijn als zijnen winkel, vol me gear :p

DjProbe

Legacy Member
Decade zei:
Bekafun is reteduur voor de meer exotische mixers.
UREI 1601: New-line -> 479 euro, Bekafun -> 877 euro!
UREI 1601S: New-line -> 599 euro, Bekafun -> 991 euro!

EDIT: zelfs de Pio cdj1000mk3 is 150 euro goedkoper bij new-line o_O

kwa prijs op de site mss,
ik heb mijn cdj's daar gekocht,
had ****** betere voorwaarden !
(reken wel, ik ben daar ook geen 'kleine' klant)

Bekafun is ook nummer 1 verkoper op gebied van Pioneer (pro dj) in België :p

Kyran

Legacy Member
Awel, als ik nog eens gear nodig heb, mag je het voor mij daar gaan bestellen en zal ik wel terug betalen, want ik zal die voorwaarden als particulier nooit krijgen.

aXl_

Legacy Member
Het is nog een beetje vroeg maar het voelde alsof sinterklaas aan mijn voordeur stond :p.

Dit is een tijdelijke opstelling. Alles dient normaal naast elkaar te staan en ik gebruikte daarvoor een behangerstafel. Die had het al een beetje moeilijk onder de 9 kilo van 2 table tops en een mixer maar met de 20 kilo van 2 tt's derbij zakt hij gevaarlijk door dus heb ik een beetje geïmproviseerd op het bureau ernaast :p. Morgen trek ik naar de ikea voor een werkblad en 4 extra poten. Kzal dan nog een fototje trekken.

http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1798_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1799_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1800_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1801_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1802_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1803_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1804_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1805_s.jpg

edit: geef me ff de tijd om na te kijken wrm de links ni marcheren =/
edit2: ziezo :)

-inf-

Legacy Member
Dien UMX 9 SE blijft precies wel serieus populair, kdacht da ze die nimeer maakten? :)
Kheb hem ook maar hij gaat weldra vervangen worden door een NUO 5.

In de rapte dan maar is wa fotos genomen aangezien ik mijne nest hier nog ni heb getoont.

U ziet:
2x Reloop RP-6000 MK6 s OEM draaitafels
1x Stanton C.304 CD speler (2e is onderweg)
1x Gemini UMX 9 SE (aant sparen voor NUO 5 dus)
1x Syrincs M3-220 DT monitorset

Gear 1
Gear 2
Plaatjes

ferre

Legacy Member
aXl_ zei:
Het is nog een beetje vroeg maar het voelde alsof sinterklaas aan mijn voordeur stond :p.

Dit is een tijdelijke opstelling. Alles dient normaal naast elkaar te staan en ik gebruikte daarvoor een behangerstafel. Die had het al een beetje moeilijk onder de 9 kilo van 2 table tops en een mixer maar met de 20 kilo van 2 tt's derbij zakt hij gevaarlijk door dus heb ik een beetje geïmproviseerd op het bureau ernaast :p. Morgen trek ik naar de ikea voor een werkblad en 4 extra poten. Kzal dan nog een fototje trekken.

http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1798_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1799_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1800_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1801_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1802_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1803_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1804_s.jpg
http://users.skynet.be/bs939021/images/dj/DSCN1805_s.jpg

edit: geef me ff de tijd om na te kijken wrm de links ni marcheren =/
edit2: ziezo :)
µ


content van die cdpspelers ? waar gekocht ?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
-inf- zei:
Dien UMX 9 SE blijft precies wel serieus populair, kdacht da ze die nimeer maakten? :)
Kheb hem ook maar hij gaat weldra vervangen worden door een NUO 5.

In de rapte dan maar is wa fotos genomen aangezien ik mijne nest hier nog ni heb getoont.

U ziet:
2x Reloop RP-6000 MK6 s OEM draaitafels
1x Stanton C.304 CD speler (2e is onderweg)
1x Gemini UMX 9 SE (aant sparen voor NUO 5 dus)
1x Syrincs M3-220 DT monitorset

Gear 1
Gear 2
Plaatjes

ola nice die syrincs pere wel denk ik :p

aXl_

Legacy Member
ferre zei:
µ


content van die cdpspelers ? waar gekocht ?

Ik vind em voor thuis heel goed voldoen. Effecten en scratch functie zijn deftig. Heeft tot hiertoe alle cd'tjes braaf geslikt alleen spijtig dat de display nogal snel krast (alleen zichtbaar als je er onder een bepaalde hoek op kijkt maar toch).

4 hot cue points vind ik zeer handig. Je kan in die 4 banks ook samples opslaan (max 5 seconden) maar die functie gebruik ik bijna nooit.

Ik ben er zeer tevreden van (ik ben toch niet van plan in de nabije toekomst deze spelers te upgraden). Ik heb ze gekocht bij new-line voor 360 denk ik maar ik dacht ze op dj-laden voor zo'n 20 euro het stuk goedkoper gezien te hebben. Als je twijfelt kun je de review op aboutdj.nl er eens op naslaan. Ben het met die review eigenlijk op alle punten eens.

Uiteraard kun je er niet om heen dat denon en pioneer gewoon beter is en beter materiaal zal altijd m'n ogen uitsteken maar ik weet voor mezelf dat ik dat thuis eigenlijk feitelijk niet nodig heb ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan