Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SeQ zei:Ik ben gewoon eens benieuwd hoe anderen die sub afstellen, wil dit zeggen dat ik hem ga nadoen? Ik zeg dat ik de bass te overheersend vind, dus is het logisch dat ik hem al wat minder gezet heb he
@Jug: thnx![]()

[EZ];10567936 zei:en de welke?![]()
Nice, 'k heb de zilveren, maar die zwarte ziet er echt wel pakken mooier uitnonkel wulle zei:Reloop RH-3500 Black.

nonkel wulle zei:Reloop RH-3500 Black.


jahweh zei:Persoonlijk vind ik da één van de lompste koptelefoons die er zijn, zitten vreselijk slecht op uw hoofd, veel te groot en veel te veel bass.
Als ge met zo iets live ergens moet draaien blaast ge uw eigen doof
Mja de meeste mensen vinden hem zeer goed![]()

[EZ];10569261 zei:Nice, 'k heb de zilveren, maar die zwarte ziet er echt wel pakken mooier uit![]()

jahweh zei:Persoonlijk vind ik da één van de lompste koptelefoons die er zijn, zitten vreselijk slecht op uw hoofd, veel te groot en veel te veel bass.
Als ge met zo iets live ergens moet draaien blaast ge uw eigen doof
Mja de meeste mensen vinden hem zeer goed![]()
nonkel wulle zei:Op de betere mengpanelen kunde uwen koptelefoon eq'en.
Maw bass wegdraaien en high opensmijten om beter te beatmatchen.
Btw, die witte kost 15 euro meer als de zwarte. Snel gekozen me dunkt.
nonkel wulle zei:Op de betere mengpanelen kunde uwen koptelefoon eq'en.
Maw bass wegdraaien en high opensmijten om beter te beatmatchen.
Btw, die witte kost 15 euro meer als de zwarte. Snel gekozen me dunkt.

KevinVerbeeck zei:Staat bij mijn weten enkel op enkele Reloop mixers ...
nonkel wulle zei:Op de betere mengpanelen kunde uwen koptelefoon eq'en.
Maw bass wegdraaien en high opensmijten om beter te beatmatchen.

