Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
bountty zei:
klein vraagske tussendoor :p:

draait gij eigelijk soms in oudenaarde nog? gewoon uit interesse, kzou u wel es willen bezighoren :)

nope, in oudenaarde is geen publiek voor minimal.

Progrezz

Legacy Member
GateWay.be zei:
Dus mackie, rcf, electrovoice, das, jbl, ... is ook allemaal rommel ? :p

Die mackies, rcf's, ev's en jbl's in plastieken kastjes klinken inderdaad niet soeperdoeper geweldig. Helemaal niet slecht hoor, maar in een houten kastje was het toch net wat beter geweest.

GateWay.be

Legacy Member
en jij hebt ze al allemaal mooi naast elkaar gehoord ? anyway het ging me meer om het feit dat je pastieke kasten eenmaal gelijk stelt met rommel :p

Progrezz

Legacy Member
Ik heb meermaals mackie's gehoord, ik heb meermaals gedraaid op rcf art's, ik heb al vaak plastieke ev's gehoord en ik heb al enkele jbl eon's gehoord. Ik heb nog geen mackies in een houten kistje gehoord, maar van de andere merken wel en dat klonk PAKKEN beter dan hun plastieken broertjes.

Ik stel plastieken kasten niet gelijk aan rommel, ik stel plastiek gelijk aan rommel. Je gaat dan ook bijna altijd terecht komen in een budget reeks, dat is nu net iets goedkoper om te fabriceren.

Het hoeft hier geen gevecht te worden om wie er gelijk heeft. Denk er gewoon eventjes over na.

GateWay.be

Legacy Member
en als gij dan denk dat dat alleen door de (rommel)plastieke kast komt denk ik toch dat ge mis zit, meestal is dat zoalsge zegt de duurdere reeksen, die dan ook duurdere componenten hebben en dat heeft volgens mij toch veel meer invloed op de klank dan de behuizing.

Desperatozz

Legacy Member
Stimpy zei:
zwarte boxen klinke het beste !

enkel als't met gele tinten is ... want dat gebruikt timbaland ook :ironic:

anyway: cut the crap en trug on topic ... :D

Fraa

Legacy Member
Gisteren een paar dingen van opstelling gewijzigd, Laptop boven de mixern & CDJ op de laptopstand geplaats. KP2 staat nog op de foto, maar is ondertussen weer de doos in. Zal deze week normaal verkocht worden.

booth_01.JPG


booth_02.JPG


booth_03.JPG


booth_04.JPG


PS: Sorry voor de foto's op zich, beetje te snel gemaakt :) (ook die in 16:9 in de lange weg :))

SeQ

Legacy Member
Hoe heb jij het volume van je sub afgesteld?
Ik weet dat er staat aangeduid hoe ver hij open moet staan, maar ik vind dat er dan te veel bass is...
Grtz

Progrezz

Legacy Member
SeQ zei:
Hoe heb jij het volume van je sub afgesteld?
Ik weet dat er staat aangeduid hoe ver hij open moet staan, maar ik vind dat er dan te veel bass is...
Grtz

Er staat een knop op zodat iedereen het kan afstellen naar eigen behoeven. Of is dat te moeilijk? Nadenken zit er precies ook niet meer in, kopiëren is nu eenmaal veel simpeler ;)

Fraa

Legacy Member
SeQ zei:
Hoe heb jij het volume van je sub afgesteld?
Ik weet dat er staat aangeduid hoe ver hij open moet staan, maar ik vind dat er dan te veel bass is...
Grtz

Had ge't op mij?

Euh, gewoon volume staat op 70% ofzo & sub-volume staat op 50% ofzo. Staat redelijk goed dan bij die Syrincs. Als ge de sub opendraait gaat em een beetje overheersen nr mijn mening. Iets meer top-volume dan sub-volume luistert lekkerder.

SeQ

Legacy Member
Progrezz zei:
Er staat een knop op zodat iedereen het kan afstellen naar eigen behoeven. Of is dat te moeilijk? Nadenken zit er precies ook niet meer in, kopiëren is nu eenmaal veel simpeler ;)

Ik ben gewoon eens benieuwd hoe anderen die sub afstellen, wil dit zeggen dat ik hem ga nadoen? Ik zeg dat ik de bass te overheersend vind, dus is het logisch dat ik hem al wat minder gezet heb he ;)

@Jug: thnx :)

Progrezz

Legacy Member
Wil je ook weten hoeveel aardbeienglei ik op mijn boterhammetjes smeer, puur om te vergelijken. Je weet nooit, mss doe je het wel verkeerd ;)

[EZ]

Legacy Member
welke gear gebruik je daarvoor?

kgebruikte vroeger een met tandjes, maar ervaring leert me dat een bot mes echt wel handiger is =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan