JackM
Legacy Member
bountty zei:klein vraagske tussendoor:
draait gij eigelijk soms in oudenaarde nog? gewoon uit interesse, kzou u wel es willen bezighoren![]()
nope, in oudenaarde is geen publiek voor minimal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bountty zei:klein vraagske tussendoor:
draait gij eigelijk soms in oudenaarde nog? gewoon uit interesse, kzou u wel es willen bezighoren![]()
Jack Malibu zei:nope, in oudenaarde is geen publiek voor minimal.
dacuba zei:menneke die jug heeft een geile booth ^^

Progrezz zei:Plastieken rommel ...

GateWay.be zei:Dus mackie, rcf, electrovoice, das, jbl, ... is ook allemaal rommel ?![]()
Stimpy zei:zwarte boxen klinke het beste !

(ook die in 16:9 in de lange weg
)SeQ zei:Hoe heb jij het volume van je sub afgesteld?
Ik weet dat er staat aangeduid hoe ver hij open moet staan, maar ik vind dat er dan te veel bass is...
Grtz

SeQ zei:Hoe heb jij het volume van je sub afgesteld?
Ik weet dat er staat aangeduid hoe ver hij open moet staan, maar ik vind dat er dan te veel bass is...
Grtz
Progrezz zei:Er staat een knop op zodat iedereen het kan afstellen naar eigen behoeven. Of is dat te moeilijk? Nadenken zit er precies ook niet meer in, kopiëren is nu eenmaal veel simpeler![]()

