darthson92
Legacy Member
da_diablo zei:200GB aan muziek...
ofwel zijde al sinds 92 cd's aan het kopen en heb je die allemaal gedigitaliseerd, ofwel..
Bon, blijkbaar is het dan nog stoer om te zeggen hoeveel gigabites je wel hebt.
OT: die 1200's zijn volgens mij veel beter dan de rmp-2. Denon heeft toch een veel grotere naam
zo moeilijk is het niet om 200 gb muziek te verzamelen. Ik vertelde gewoon hoe het was met die denons, ni om stoer te doen...

Khad gehoopt op een kleine 100.
)