NinjaTune
Legacy Member
Progrezz zei:Omdat de sukkels van Packerd Bell een numpad langs dat toetsenbord hebben gezet, zit je constant uit het midden als je aan het typen bent.
Je typt inderdaad uit het midden, maar dat ben je zo gewoon. Ik heb me zelf een HP gekocht die dat ook heeft, omdat ik voor m'n studies erg veel nummers nodig heb en dan is een numpad méér dan welkom. Dus ik zie er geen probleem bij dat die 'sukkels' dat doen.


