Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
Progrezz zei:
Omdat de sukkels van Packerd Bell een numpad langs dat toetsenbord hebben gezet, zit je constant uit het midden als je aan het typen bent.

Je typt inderdaad uit het midden, maar dat ben je zo gewoon. Ik heb me zelf een HP gekocht die dat ook heeft, omdat ik voor m'n studies erg veel nummers nodig heb en dan is een numpad méér dan welkom. Dus ik zie er geen probleem bij dat die 'sukkels' dat doen.

Addow

Legacy Member
Gisteren m'n materiaal opgesteld in ons nieuw nestje, de muren en de decoratie is ezo nog wa kaal, maar in de loop der tijden zal dat wel verbeteren. Ik kan alleszins weer m'n ding doen...

Nu nog wachten tot m'n TV-meubel arriveert dan kan ik m'n versterker ook nog aansluiten.
Gear is afgelopen jaar niet meer gewijzigd. Ben tevreden met wat ik heb. Even is er een bevlieging geweest om 2 CDJ'kes te kopen, maar sjans dak die heb kunnen verdringen... 't zou overkill zijn om thuis te hebben.

http://www.addow.be/pics/bureau_dj1.jpg
http://www.addow.be/pics/bureau_dj2.jpg
http://www.addow.be/pics/bureau_dj3.jpg

Strijkijzer is een efficiente techniek om de platen terug plat te maken, vandaar dat ik deze accessoire dicht bij de hand wil hebben. Evenals de diepvries, platgestreken platen moeten even terug aandikken...

deathsythe

Legacy Member
Spectre zei:

mooi,maar je laptop staat daar nogal onhandig en hoe bevalt het mengpaneel?

at addow, gebruik je die dubbelaar nog?

ik zie het control panel niet echt :)
(of staat het daar achter je laptop )

en hoe lang duurt dat voor zo een plaat krim begint te trekken mss ?

Addow

Legacy Member
deathsythe zei:
at addow, gebruik je die dubbelaar nog?

ik zie het control panel niet echt :)
(of staat het daar achter je laptop )

en hoe lang duurt dat voor zo een plaat krim begint te trekken mss ?

Die dubbelaar gebruik ik zenden nog. Het CP staat inderdaad achter m'n laptop, als je goed kijkt zie je de hoeken dervan. De knuppeltjes net ni meer peisk.

Een plaat kromtrekken... da hangt sterk af van mijn humeur ;)

Spectre

Legacy Member
deathsythe zei:
mooi,maar je laptop staat daar nogal onhandig en hoe bevalt het mengpaneel?

at addow, gebruik je die dubbelaar nog?

ik zie het control panel niet echt :)
(of staat het daar achter je laptop )

en hoe lang duurt dat voor zo een plaat krim begint te trekken mss ?

nja, kvind maar geen oplossing om mijn gear te zetten want hier kan die niet blijven staan. Mijn lappy zet ik gewoon waar mijn mengpaneel staat en dan schuif ik dat beetje naar achteren. Mengpaneel werkt goed vind ik persoonlijk

darthson92

Legacy Member
Eindelijk mijn eerste dj-set :D:D

reloop rmx 40 dsp blackfire
Denon dns 1200 (2x)
:p

darthson92

Legacy Member
bountty zei:
hoe bevalt de rmx-40 u? deftige knoppen enzo? en die denons?

ja echt perfect voor zover dat ik weet. Op de knoppen heb ik niks op aant te merken en de effecten van de reloop werken echt perfect. Ik heb nog lang zitten twijfelen tussen de denons en de rmp2's maar aangezien de rmp2's meer kostte en minder kunnen heb ik de denons gekozen. Ik ben echt tevreden over de denons wel jammer dat ze zo klein zijn, ze zijn ongeveer de helft van de mixer :p
maar ja mij stoort het niet en ik heb ontdekt dan 200 gb muziek te veel is om te lezen op de denons :D

Therapy

Legacy Member
Int begin ook geprobeerd met HD maar snel overgestapt naar CD.
Veel handiger imo.

da_diablo

Legacy Member
200GB aan muziek...

ofwel zijde al sinds 92 cd's aan het kopen en heb je die allemaal gedigitaliseerd, ofwel..

Bon, blijkbaar is het dan nog stoer om te zeggen hoeveel gigabites je wel hebt.

OT: die 1200's zijn volgens mij veel beter dan de rmp-2. Denon heeft toch een veel grotere naam

Progrezz

Legacy Member
Dus 200gb aan muziek bezitten is enkel mogelijk als je alles illegaal download?

Of wat wil je ons vertellen, lieve jongen?

Bobson

Legacy Member
Progrezz zei:
Dus 200gb aan muziek bezitten is enkel mogelijk als je alles illegaal download?

Of wat wil je ons vertellen, lieve jongen?


200gb aan muziek das toch ni meer speciaal, als hem nu had gezegd 200tb aan muziek, dan ging ik wel twijfelen of alles legaal was.

Bobson

Legacy Member
da_diablo zei:
OT: die 1200's zijn volgens mij veel beter dan de rmp-2. Denon heeft toch een veel grotere naam

Ik denk dat ge da alleen kunt afleiden als ge er is mee gewerkt hebt. Want de jogwheel van de Denon en de Reloop zijn verschillend en qua grootte is er ook een groot verschil. de Denon heeft meer opties, maar niet iedereen heeft da nodig hé. Door gewoon de merken te gaan vergelijken kan je niet afleiden of iets beter of slechter is hé.

Als ge iets kiest van Gear moet ge zeker ni uitgaan van de persoonlijke ervaringen van mensen hier. Gewoon zelf gaan testen in de winkel en dan weet ge direct of het iets voor u is of ni.

da_diablo

Legacy Member
Progrezz zei:
Dus 200gb aan muziek bezitten is enkel mogelijk als je alles illegaal download?

Of wat wil je ons vertellen, lieve jongen?

da's exact wat ik wou zeggen.

Ik wil eens weten hoeveel mensen 200gb aan legale muziek hebben staan. ik ken er geen. Er zijn er ONGETWIJFELD, maar dat zal een grote minderheid zijn.
Ik heb het dus NIET over mixsets en livesets, enkel tracks.

GiJay

Legacy Member
da_diablo zei:
da's exact wat ik wou zeggen.

Ik wil eens weten hoeveel mensen 200gb aan legale muziek hebben staan. ik ken er geen. Er zijn er ONGETWIJFELD, maar dat zal een grote minderheid zijn.
Ik heb het dus NIET over mixsets en livesets, enkel tracks.

Ola... je kent er sinds vandaag dus al 1. 200 gig aan legale muziek is echt niet zoveel als je bij wat oudere mensen gaat kijken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan