Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desperatozz

Legacy Member
DaMob zei:
Die geven dus ook een goede bassweergave zonder de subwoofer erbij?
Want kzoek er mij ook te kopen maar om dan ook die woofer erbij te kopen, is het me toch net iets te duur

Idd... ik heb geen zware boxen of woofer hier dus ik wou absoluut iets met goede basweergave.

8inch woofer dus eigenlijk sowieso. Hoewel de krk vxt6 ook al aardig in de buurt kwam. In vergelijking met de KRK Rockit RP8 G2 die ook veel bass heeft klonk deze wel veel helderder in het laag. De RP8 pusht een beetje teveel maar dat is misschien persoonlijk.

breez

Legacy Member
GiJay zei:
Die 400's die zijn de shit man. Soms overweeg ik ze gewoon voor een 2de setje.
ge krijgt zeker en vast waar voor uw geld !
ik ken iemand die al met de 400 en 800 gedraaid heeft en die zei me ook dat de 400's veel vetter zijn, en dat voor minder geld!

enige minpuntje dat ik me kan inbeelden is dat je niet vlug door je track kan gaan als je vanaf de usbstick afspeelt. voor de rest is het een top cdspeler (letterlijk en figuurlijk :p)

xyus89

Legacy Member
BrEeZiE wanneer leert ge andermans dj booth pics niet te posten ja?

Just kidding (zou wel grappig zijn als iemand dat deed :p, dit bewijst hoeveel vertrouwen er in dit forum zit!)

Maar mooi , ik wou ze deze zomer ook kopen de 400'ers tot de iPhone uitkwam.

breez

Legacy Member
dacuba zei:
LOL als 800 owner ben ik toch blij dat ik voor de iets duurdere variant ben gegaan.. Lekker groot jogwheel, die effectjes kunnen me gestolen worden aangezien die op elk deftig menpaneel staan etc..
khad al verwacht dat er een ging komen neuten over da jogwheel :p
da maakt echt geen zak uit imo

effectjes op elk deftig mengpaneel? daaruit kunnen we besluiten dat ieder mengpaneel dat minder dan 1000€ kost suckt?

Progrezz

Legacy Member
BrEeZiE zei:
...als je vanaf de usbstick afspeelt.

Dat is nou net wat je met dat ding wil doen.

Enkel als cd speler gebruiken is gewoon dom. Dan kan je je veel beter een cdj800 halen.

breez

Legacy Member
Progrezz zei:
Dat is nou net wat je met dat ding wil doen.

Enkel als cd speler gebruiken is gewoon dom. Dan kan je je veel beter een cdj800 halen.
als die functie erop zit kun je er evenwel gebruik van maken
waarom zou ik meer geld betalen voor een 800 die minder kan?

dit is eigenlijk net hetzelfde als de technics vs superoem discussie
de fanboys blijven bij technics terwijl er met de superoems niets mis is

Fraa

Legacy Member
bwah, 400 vs 800.

400 is goedkoper, maar heeft wat extra snufjes inderdaad.
Dat zijn ook de dingen die mensen moeten aantrekken om zo'n ding te kopen, indien't enkel nadelen had tov een 800 verkocht't wsl niet zo goed.

De 800 dient meer voor de mensen die beseffen dat een CDJ1000MK3 geen voordelen heeft voor thuisgebruik & dan komt zo'n 800 een pak goedkoper uit.
Een 400 dient meer voor de mensen die graag met die extra snufjes willen spelen EN daar vooral ook voordeel uit kunnen uithalen.

Het blijven 2 goede spelers met ieder hun voordelen...

Fraa

Legacy Member
BrEeZiE zei:
als die functie erop zit kun je er evenwel gebruik van maken
waarom zou ik meer geld betalen voor een 800 die minder kan?

"Minder kan"...

Natuurlijk, voor dat geld heeft hij enkel fancy snufjes er op zitten ja. Maar de 800 heeft dan't voordeel meer in de buurt te komen van een 1000 qua feel, gebruiksgemak, jogwheel, etc...

Als je graag midi gebruikt & die USB functie goed kan gebruiken komt een 400 beter uit.
Zelf heb ik ook een 800 & ben daar heel tevreden van. Ik zou dus hem dus ook niet willen inruilen momenteel voor een 400 ofzo...

Maar moest ik op dit moment een cd-speler zoeken, dan zou een 400 me misschien beter uitkomen aangezien de midi goed kan dienen voor mijn traktor scratch.

Maar als Cd-speler pur sang, blijft de 800 de beste keuze op zich. Ondanks die extra snufjes die de 400 heeft.

Progrezz

Legacy Member
BrEeZiE zei:
als die functie erop zit kun je er evenwel gebruik van maken
waarom zou ik meer geld betalen voor een 800 die minder kan?

dit is eigenlijk net hetzelfde als de technics vs superoem discussie
de fanboys blijven bij technics terwijl er met de superoems niets mis is

Dit is helemaal niet hetzelfde als een technics > superoem discussie. Daarbij worden die discussies enkel belachelijk door de antwoorden die nergens op slaan. Niets mis met een vergelijking tussen 2 producten, jammergenoeg kan dat blijkbaar enkel op een kinderachtige manier.

De CDJ-400 is er net gekomen omdat er nood was aan een model dat vanaf een usb schijfje (ipod) kan spelen. Als jij liever honderden cd's brandt, moet jij dat weten, maar kom je aankoop dan niet rechtvaardigen met "iets goedkopers met meer snuffies...". Blijkbaar gebruikt je die "snufjes" helemaal niet. Wees dan eerlijk en zeg; "Ik had geen geld voor een 800"

Ik juich die speler enkel toe hoor. Stiekem hoop ik dat ze dit integreren in de cdj-1000 zodat het binnen dit en 5 jaar standaard is. Lekker ipodje inpluggen en goaaaaan ;)

Desperatozz

Legacy Member
Die snufjes zijn toch niet echt nuttig als een usb stick laden lang duurt en 't nie simpel is om door uw tracks te gaan. Leuk en innovatief ... maar nog niet op punt imho.

Maar het is wel prijs/kwali deftig spul zo'n CDJ400

.eX3

Legacy Member
/me is de trotse eigenaar van 2 cdj 800 (jeeeeeeej)

momenteel staat de setup zo!

de lp spelers staan momenteel opgeborgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan