BrEeZiE zei:
als die functie erop zit kun je er evenwel gebruik van maken
waarom zou ik meer geld betalen voor een 800 die minder kan?
"Minder kan"...
Natuurlijk, voor dat geld heeft hij enkel fancy snufjes er op zitten ja. Maar de 800 heeft dan't voordeel meer in de buurt te komen van een 1000 qua feel, gebruiksgemak, jogwheel, etc...
Als je graag midi gebruikt & die USB functie goed kan gebruiken komt een 400 beter uit.
Zelf heb ik ook een 800 & ben daar heel tevreden van. Ik zou dus hem dus ook niet willen inruilen momenteel voor een 400 ofzo...
Maar moest ik op dit moment een cd-speler zoeken, dan zou een 400 me misschien beter uitkomen aangezien de midi goed kan dienen voor mijn traktor scratch.
Maar als Cd-speler pur sang, blijft de 800 de beste keuze op zich. Ondanks die extra snufjes die de 400 heeft.