Vorige week mijn BCN gekregen, samen met die van frus.
Maar die van mij werkte niet, waarschijnlijk een firmware probleem aangezien mijn firmware 0.24 aangaf & die van hem 1.02.
Verder werkte mijn BCN voor geen meter, stuurde geen midi-signaal uit, leds gingen niet aan of uit, zag geen CC-nummer op't display als ik ergens aankwam. Dus hebben ze me gratis en voor niets een nieuwe gestuurd zonder kosten & ik mocht de kapotte zelfs houden
Anyway, begin deze week de werkende BCN aangekregen & alles maar meteen ingesteld.
Werkt een pak vlotter nu, eerste rotary dient voor te scrollen in mijn lijst & de 3 buttons daaronder dienen om een nummer aan een deck toe te wijzen. De andere 3 rotary's dienen om de loop length van ieder deck in te stellen & de push functie bij iedere rotary om te loop aan of uit te zetten. Ik heb wel wat moeten kl*ten met de BCN-settings qua relative & toggle modes. Maar alles werkt nu naar behoren
En ik heb de laptop & de CDJ trouwens van plaats verwisseld aangezien ik altijd over mijn decks moest leunen om iets te zoeken in mijn collectie of dergelijke. Het staat nu veel handiger