Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desperatozz

Legacy Member
Dj-DC zei:
Das ook alles dan. Want ik vind het echt een k*t mixer.

zegt iemand die houdt van kontjes knijpen volgens z'n sig :p
nee uhmn: verklaar je zelf ns waarom ...

ik geef toe: er zijn zeker imperfecties die ze hadden kunne vermijden bij ecler
maar voor dat geld in die tijd was er niets beter ... intussen zijn er alweer evoluties natuurlijk

Progrezz

Legacy Member
De nuo is niet de meest geweldige mixer, maar zo slecht is hij nu ook niet hoor. Maar als ik kan kiezen neem ik toch liever iets van A&H, Rane, Mackie, Vestax,...

Bobson

Legacy Member
Desperatozz zei:
zegt iemand die houdt van kontjes knijpen volgens z'n sig :p
nee uhmn: verklaar je zelf ns waarom ...

ik geef toe: er zijn zeker imperfecties die ze hadden kunne vermijden bij ecler
maar voor dat geld in die tijd was er niets beter ... intussen zijn er alweer evoluties natuurlijk

Ma Jeroentje, das toch gewoon een persoonlijke mening van mij. Ik vind hem niet leuk werken en daarmee uit. Ik mag toch iets niet goed vinden. Zoals ik aardbeien yoghurt ni lekker vind. Dan zeggen ze, maar allé das zalig. Ja dan kan allemaal goed zijn, maar ik vind da ni lekker. :p

Ik vind de faders naar mijn gebruik ni goe, die knoppen voelen voor mij ni goed aan enz. Ik heb er op de rush mee gedraaid en ik vond het ni plezant :). Voor de rest ben ik ni zo voor club mixers. Te korte faders en te veel op elkaar gestoempt.

Progrezz

Legacy Member
Iiiiieeeeewwww... zedde gaaa zo iene daa groag ananasyoghurt eet fwaaaaa?

Stimpy

Legacy Member
nu kijk, ik heb wel begrip voor je voorkeur, maar nu ben je gewoon grof..

abrikozen :s

.eX3

Legacy Member
bwa, t moet inderdaad je goesting zijn

ik ben er megasupercontentvan

die knoppekes, zalig gewoon zooo breed gast!! (staan voor mij ver genoeg)
en die faders echt super, ok ze staan ni zo ver uiteen als op een 2 kanaals mixer maar imo wel verder dan mijn jb sys beat 6 van vroeger.
ik heb de nuo5 nu een jaar of 4 en hij is nog steeds tiptop in orde (terwijl ik enorm veel last heb van stof op mijn kamer)


maar, het kan niet iedereen zijn goesting zijn

*btw Bosvruchten rocks !!!!!

Fraa

Legacy Member
Vorige week mijn BCN gekregen, samen met die van frus.
Maar die van mij werkte niet, waarschijnlijk een firmware probleem aangezien mijn firmware 0.24 aangaf & die van hem 1.02.
Verder werkte mijn BCN voor geen meter, stuurde geen midi-signaal uit, leds gingen niet aan of uit, zag geen CC-nummer op't display als ik ergens aankwam. Dus hebben ze me gratis en voor niets een nieuwe gestuurd zonder kosten & ik mocht de kapotte zelfs houden :)

Anyway, begin deze week de werkende BCN aangekregen & alles maar meteen ingesteld.
Werkt een pak vlotter nu, eerste rotary dient voor te scrollen in mijn lijst & de 3 buttons daaronder dienen om een nummer aan een deck toe te wijzen. De andere 3 rotary's dienen om de loop length van ieder deck in te stellen & de push functie bij iedere rotary om te loop aan of uit te zetten. Ik heb wel wat moeten kl*ten met de BCN-settings qua relative & toggle modes. Maar alles werkt nu naar behoren ;)

En ik heb de laptop & de CDJ trouwens van plaats verwisseld aangezien ik altijd over mijn decks moest leunen om iets te zoeken in mijn collectie of dergelijke. Het staat nu veel handiger :)

booth_bcn_01.JPG


booth_bcn_02.JPG


booth_bcn_03.JPG


booth_bcn_04.JPG

Fraa

Legacy Member
StaRflaM zei:
das gewoon een midicontroller ?

Dit is een supersonische draadloze firewire/usb soundinterface met midi-capaciteiten.









Neen, gewoon een midi controller dus ;)

da_diablo

Legacy Member
Ik stel voor dat jug elke week foto's post, ik kwijl daar altijd zo van

(en ook eens in deftige kwaliteit ;))

Kid_C

Legacy Member
Hou het hier rustig aub, nodeloos gebash of sarcasme hoeft niet en verziekt de sfeer. Een gewaarschuwd man is er twee waard. ;)

Fraa

Legacy Member
Ik snap de commentaren toch nie zo goed van sommigen hier. Veel gezever & weinig foto's.
En als er dan mensen foto's posten komt er alleen maar gezaag.
Nu, dat is al langer zo maar't valt tegenwoordig nog meer & meer op.

Waar zijn de tijden van vroeger toch maar naartoe...

Desperatozz

Legacy Member
Kheb ns nen hele hoop irrelevante replies gewist hier.

Of het nu ironisch of sarcastisch bedoeld is maakt niet uit. Het is en blijft uitdagen. Het is hier een show your gear thread. We willen dus foto's van music-gear en hooguit ns een comment daarop. Al de rest hoort hier NIET thuis! Zo simpel is het.

De eerst volgende die hier z'n kas aan veegt heeft infractions aan z'n been, en de volgende personen ook natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan