Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stimpy

Legacy Member
come again?
ikzelf niet nee, andere mensen wel omdat ze nogal eens te luid willen gaan

1337mr.hanky

Legacy Member
Ik moet me ook eens zo'n kistje halen, iets van 6HE ofzo met WIELTJES !!!!

Een crown macrotech dragen is niet zo leuk, dat zou makkelijk een olympische discipline kunnen zijn. Dat en EAW KF-850 kistjes stacken...


Jezus, wat ben ik weer moe :(

Stimpy

Legacy Member
op wat sloeg uw uitspraak nu eigelijk?

en idd das retezwaar, keer een karreke kope denk k want tis ni te tille alleen

Stimpy

Legacy Member
waarom zou je een auto met airbag kopen? slecht teken als je dat nodig hebt

zit ik nu op uw niveau genie? :ironic:

1337mr.hanky

Legacy Member
Je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde dat het geen goed teken is als je zulke dingen echt nodig hebt, omdat als je veel problemen hebt met oversturen, je materiaal daar onder lijdt.

My bad trouwens, duffe kop hier :D

Stimpy

Legacy Member
wel, dat ding zorgt er nu net voor dat je niet kan oversturen
goede investering dan lijkt me :) :)

1337mr.hanky

Legacy Member
Maar even voor de duidelijkheid... Heb jij een compressor EN een limiter er tussen steken?

Stimpy

Legacy Member
euhm dat ding is een
2-Channel Expander/Gate/Compressor/ Peak Limiter in een dus ja kdenk het wel, is dat zo gek mss ?

is trouwens zeer logisch want als je een compressor instelt met als ratio ∞:1 heb je een limiter ..
snap dus de vraagt niet echt :p

da_diablo

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
3 posts boven jouw reactie staat het mooi uitgelegd ;)

Gewoon, 2 pagina's hiervoor krijg je ook al zo rare (of jaloerse?) reacties op iemand die foto's plaatst, vind da nogal raar...

al nie veel goesting meer om da zelf te doen, hoewel het ook al een jaartje geleden is bij mij

CFK

Legacy Member
zie'k daar nen Behringer zitten? Zoja, van tussen halen die handel
maakt uw materiaal nog meer naar de kloten dan 't gewoon kapot te blazen (+ 't geluid trekt op niets)

$KYL!NE643

Legacy Member
@ Dj-DC: mooie set. De bekende Carl Cox mixer :P Ik blijf het een vette bak vinden :)

Aan al degene die willen foto's posten: doe het gewoon. Het is maar normaal dat je trots bent op je eigen gear, zelfs al is het 'maar' van JB Systems... Een budgetsetup kan er even leuk uitzien dan een professionele... En dat JUG foto's wil posten, daar heb ik geen problemen mee. Ik doe dat ook als ik iets nieuws koop of als ik iets verander. Zo zie je tenminste de evolutie ;)

Back on topic dan maar :)

Stimpy

Legacy Member
CFK zei:
zie'k daar nen Behringer zitten? Zoja, van tussen halen die handel
maakt uw materiaal nog meer naar de kloten dan 't gewoon kapot te blazen (+ 't geluid trekt op niets)

tis nu ni dat mijn set high end is en ne normale mens hoort da ni ze :)
kweet ook wel dat het ni super is maar het doet wat het moet doen

CFK

Legacy Member
Stimpy zei:
tis nu ni dat mijn set high end is en ne normale mens hoort da ni ze :)
kweet ook wel dat het ni super is maar het doet wat het moet doen
mja toch wel tis echt vuilen boel
vote +1 voor slechtste investering ever

Stimpy

Legacy Member
nog niemand over horen klagen dus voorlopig ben ik content. Als ik ooit nood heb aan iets beters zal dat er wel van komen, maar momenteel ben ik gesteld met dat ding
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan