Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraa

Legacy Member
Kid_C zei:
Willen jullie het hier allemaal wat gezellig houden en niet beginnen provoceren? De betreffende posts zijn verwijderd, volgende keer volgen indien nodig sancties.

Dat is de beste oplossing inderdaad.

Ik moet't afleren om te reageren op zo'n reacties. Ze stellen toch niets voor...

Bobson

Legacy Member
JuG ge zou blij moeten zijn dat we nog dingen posten. Dat maakt het leven voor iedereen veel spannender en leuker :woohoo:

Fraa

Legacy Member
Dj-DC zei:
JuG ge zou blij moeten zijn dat we nog dingen posten. Dat maakt het leven voor iedereen veel spannender en leuker :woohoo:

Mjah,

Ik snap gewoon niet goed waarom bepaalde mensen enkel negatieve commentaar kunnen geven.

OK, iedereen blijkt zen eigen grappig te vinden tegenwoordig. En dat zal dan wel 1 van de oorzaken zijn.

Maar djeez, leef & laat leven.
Als ge nie tegen iemand zen posts kunt negeer't dan. Ik probeer dat ook, lukt natuurlijk niet altijd. En zeker niet als ze nogal persoonlijk beginnen of duidelijk provocerend zijn.

Dus laten we't hierbij houden, tis ne "Show Your Gear" topic.
Dus indien er iemand problemen mee heeft dat er dan foto's van gear gepost worden hier moet hij maar richting de mods gaan & niet tegen de posters zelf beginnen...

PS: Even serieus, hypocriet? Waarom eigenlijk? Alé, ik zou toch eens graag willen horen van u waarom ;)

GiJay

Legacy Member
JuG zei:
Maar djeez, leef & laat leven.

Die uitspraak vraagt enige nuance... Tegenwoordig is het "leef en laat geleefd worden". Het is aan ons om de mensen daarop te wijzen en in tegenstelling wat addow een pagina of 2 vermeld heeft, is het wel belangrijk ons daar in op te boeien. Beter een generatie die het oneens is maar praat, dat een generatie die te lui is om moeite in iets of iemand anders te steken.

Ivm je foto's, het gaat er gewoon een beetje over en dat was het punt dat Progrezz en ik wilden maken.

Fraa

Legacy Member
GiJay zei:
Die uitspraak vraagt enige nuance... Tegenwoordig is het "leef en laat geleefd worden". Het is aan ons om de mensen daarop te wijzen en in tegenstelling wat addow een pagina of 2 vermeld heeft, is het wel belangrijk ons daar in op te boeien. Beter een generatie die het oneens is maar praat, dat een generatie die te lui is om moeite in iets of iemand anders te steken.

Ivm je foto's, het gaat er gewoon een beetje over en dat was het punt dat Progrezz en ik wilden maken.

Zo kan je veel zaken bekijken, maar het is niet omdat je ergens niet tegen kan dat je daarom je mond moet opentrekken.
Jij zal zo'n persoon zijn, ik heb eerder een andere ingesteldheid.

Maar 't gaat me er nog niet om of iemand't oneens is met me of niet, het gaat er me meer om dat mensen tegenwoordig alleen maar slechte commentaren geven. Op alles en iedereen is wel iets aan te merken, maar daarom moet je't nog niet doen ;)

Ivm de foto's: Zal er wat minder maken in't vervolg ;) Het zal je dan eventueel nog niet bevallen, maar dat komt dan niet meer door mij. Maar eerder door je ingesteldheid.

Dus in mijn ogen is heel die uitleg van u een beetje erover, het gaat tenslotte nog altijd maar om wat foto's ;)
En zolang je er niet op klikt zal je er geen last van hebben...

Bobson

Legacy Member
Ge kunt gewoon geen kritiek aan, da is het gewoon. Als er iemand iets verkeerd zegt zit ge al te grienen.

KevinVerbeeck

Legacy Member
Zageventen. Laat die jongen gewoon foto's van z'n gear posten, daar dient deze thread toch voor?

Fraa

Legacy Member
Dj-DC zei:
Ge kunt gewoon geen kritiek aan, da is het gewoon. Als er iemand iets verkeerd zegt zit ge al te grienen.

Kritiek?
Noemt ge dat kritiek?

Komaan kerel, get a life...

Het enige wat ik hier zie van jullie 2 zijn ronduit belachelijke replies om uw verveling tegen te gaan.
En natuurlijk zijn't dit soort antwoorden dat je wil, dan kan je je punt nog wat kracht bijzetten.

Maar 't maakt me niets uit, dit is een show your gear topic & als ge't niet aankunt zoek dan een ander forum op.

1337mr.hanky

Legacy Member
Doet me een beetje denken aan die bmw owners met M badges op hun gewone 3 klasse. Er mag dan wel een mooi tekentje op hangen, het is daarom nog niet "the real thing".

JackM

Legacy Member
ja, kvind dat eig ook een beetje raar.
nie daje nie moogt fzo é, maar kvind da ergens niet kloppen.

deathsythe

Legacy Member
nja als jb systems zulke modelle zou hebben direct, maar neen :p

reloop heeft ook niet zo mooie (behalve mss die oranje met die dj op)
en die van ortofon waren imo te duur en ook lelijk

vandaar ... ;)

[EZ]

Legacy Member
Jah, 't is idd een langharige mat (:p), maar voorlopig ondervind'k er nog geen problemen van, en 't koste maar €4, dus als ze te veel begint af te geven leg'k gauw de oude der terug op :)

Bobson

Legacy Member
De jongens vragen foto's

aub...

IMG_1818.jpg

IMG_1820.jpg


Er komt niks bij en er gaat niks weg, dus kom ni af met: Wanneer komen er cd spelers of wanneer komt er een pioneer djm 800?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan