GiJay zei:
Die uitspraak vraagt enige nuance... Tegenwoordig is het "leef en laat geleefd worden". Het is aan ons om de mensen daarop te wijzen en in tegenstelling wat addow een pagina of 2 vermeld heeft, is het wel belangrijk ons daar in op te boeien. Beter een generatie die het oneens is maar praat, dat een generatie die te lui is om moeite in iets of iemand anders te steken.
Ivm je foto's, het gaat er gewoon een beetje over en dat was het punt dat Progrezz en ik wilden maken.
Zo kan je veel zaken bekijken, maar het is niet omdat je ergens niet tegen kan dat je daarom je mond moet opentrekken.
Jij zal zo'n persoon zijn, ik heb eerder een andere ingesteldheid.
Maar 't gaat me er nog niet om of iemand't oneens is met me of niet, het gaat er me meer om dat mensen tegenwoordig alleen maar slechte commentaren geven. Op alles en iedereen is wel iets aan te merken, maar daarom moet je't nog niet doen
Ivm de foto's: Zal er wat minder maken in't vervolg

Het zal je dan eventueel nog niet bevallen, maar dat komt dan niet meer door mij. Maar eerder door je ingesteldheid.
Dus in mijn ogen is heel die uitleg van u een beetje erover, het gaat tenslotte nog altijd maar om wat foto's

En zolang je er niet op klikt zal je er geen last van hebben...