Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stimpy zei:hm ik dacht volgens de reviews dat die syrincs ongelooflijk hard ging ? ook al is het daar niet voor bedoeld natuurlijk
ma die user reviews van new-line zijn wel dikke crapgeef die manne 2 speakers van 50 euro en ze blazen er een strandtent van 500 man mee vol
![]()



JuG zei:deuren die vanzelf opengaan door de luchtverplaatsing, etc...![]()
(lees 'kan mijn setje niet' ) 
)

deathsythe zei:nice, dat doet mijn setje niet(lees 'kan mijn setje niet' )
(http://img392.imageshack.us/img392/7452/spma0115ba6.jpg)
kzou ook eens nieuwe boxen moeten hebben, en ben in de makro creative t20's tegengekomen, zou dat iets deftig zijn?
(http://nl.europe.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=28&product=14299)
dat moet gewoon goed geluid spelen, echt luid moet dat niet gaan, want tis toch voor thuis
of beter met zoiets?
(http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=26444)
ja tmocht in dj vragen topic, maar we zijn er toch over bezig![]()


deathsythe zei:ok thx man
schilt em wel 60 eur, ma die citronics zien er wel pakken beter uit![]()

Stimpy zei:nu nog een 2e pio en tis af ^^

Stimpy zei:print dan van alle kanten een aanzicht af, plak die op een doos ter grootte van de pio en zo lijkt het of ge er 2 hebt ^^

Ik weet dat ik eerder al gezegd had dat ik't nooit nodig had omdat ik veel vinyl koop, maar ik ben toch tot't besef gekomen dat vinyl zowiezo té duur is tegenwoordig.
GiJay zei:Jug heeft weer iets nieuws gekocht ondertussen..
Ik wacht op zijn nieuwe lading patsfoto's!



Ik weet dat ik eerder al gezegd had dat ik't nooit nodig had omdat ik veel vinyl koop, maar ik ben toch tot't besef gekomen dat vinyl zowiezo té duur is tegenwoordig.
Dj-DC zei:Over jezelf tegenspreken gesproken


JuG zei:hmm?
Ja beetje een kromme zin inderdaad
Maar euhm, wat ik bedoel is dus: Ik draai graag met vinyl & ben't ook altijd blijven kopen ondanks de prijzen. MAAR ik ga't eens op deze manier proberen & dat zal wel lukken
Verder nog ergens problemen mee?
JuG zei:Dat gij daar dan problemen mee hebt zegt genoeg over u![]()

