Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breez

Legacy Member
deathsythe zei:
moest ik van u zijn, ik zou kopen bij new-line.nl of bax-shop.nl

beide winkels hebben een zeer goede reputatie, en het is daar nog goedkoper als die spice daar.

(mijn tt kost hier 50 eur duurder, met 5 eur verzendingskosten, spaar je 45 eur uit, om een vb te geven)

kweet, ik heb vorig jaar al gekocht bij new-line en kwas er content van

maar de CDJ-400 van pioneer staat daar aan 549€ in tegenstelling tot 589€ bij new-line + ge hebt de mogelijkheid om onder rembours te betalen...

daarmee dak es wou informeren hier...

Fraa

Legacy Member
BrEeZiE zei:
kweet, ik heb vorig jaar al gekocht bij new-line en kwas er content van

maar de CDJ-400 van pioneer staat daar aan 549€ in tegenstelling tot 589€ bij new-line + ge hebt de mogelijkheid om onder rembours te betalen...

daarmee dak es wou informeren hier...

Ik zou toch eens bij Thomann.de checken.
Perfecte service, totale garantie van 3 jaar op ELK product & de prijzen zijn meestal lager als bij andere online shops.

Zo heb ik pas in vergelijking met new-line 111€ bespaard op een Syrincs M3-220 DT monitorsetje.

549€ -> http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11195

438€ -> http://www.thomann.de/be/syrincs_m3_220.htm

En ik heb er al toch al wat dingen gekocht nu & telkens perfecte service, afhandeling & verzending. Niets op aan te merken.
Je krijgt zelfs een sms op je gsm van't moment je pakket verzonden is.

Die CDJ400 kost daar 555€, maar in mijn ogen is die 6€ meer't wel waard als je de bijkomende garantie in gedachten houdt.

http://www.thomann.de/be/pioneer_cdj_400.htm

En qua betalingswijze kan je kiezen uit bankoverschrijving, creditcard of betalen bij levering.

Greetzzz

[EZ]

Legacy Member
Netjes ingebouwd :)

Maar werkt dat handig, uw gear in zo'n grote hoek, alles naast mekaar lijkt me toch veel handiger!?

1337mr.hanky

Legacy Member
Je kan overal bij zonder te veel op en af te lopen. Daarbij was het het ook de beste oplossing om mijn plaatsgebrekprobleempje op te lossen.

$KYL!NE643

Legacy Member
Ziet er heel mooi uit. Zeer mooi ingebouwd inderdaad. Nog plannen voor een CDJ of iets dergelijks? Want ik zie dat je een 3-kanaalsmixer hebt (misschien een reden om uit te breiden).

1337mr.hanky

Legacy Member
Ik ben nog nergens een 2 kanaals rotary mixer tegen gekomen. De empath is volgens mij de meest compacte rotary mixer dat er is, ook een geweldig ding trouwens ;)

$KYL!NE643

Legacy Member
Hij ziet er inderdaad ook wel zalig uit. Klopt, een 2-kanaals rotary bestaat er nog niet :P

Zo een dj booth in een hoek ziet er wel handig uit. Ge moet minder moeite doen om van het een na het ander te lopen dan dat ge bijvoorbeeld een 19" mixer, 2 tabletops en 2 TT's allemaal op een rij hebt staan. Maar dan moet ik weeral dat meubel van ik gaan aanpassen en daar heb ik geen zin voor. Kzal het maar laten zoals het is.

JackM

Legacy Member
amai, veel tamzakken hier precies als ze het al ver vinden om van tt1 naar tt2 te lopen en tot aan hun platenzak :p

$KYL!NE643

Legacy Member
Zet eens een Rodec in het midden. Daar langs beide kanten van een CDJ en een platendraaier. Stel dat uw 2 CDJ's of 2 TT's langsbuiten staan, handig is anders... :P En dan kunt ge nog met 2 niveau's werken ja, maar als daar een EFX, laptop en luidsprekers op staan... :D

Ik vind het gewoon onhandig als alles ver uit mekaar staat. Als ge vlug wil mixen of iets doen dan gaat dat gewoonweg niet en dat heeft niks te maken met een tamzak zijn

JackM

Legacy Member
kbedoelde gewoon dat het gene marathon is daje moet lopen é :D
maar meer of 2 stappen aan iedere kant moede toch nie doen om erbij te kunnen?
kheb zelf nog een 19" gehad en met tt ernaast en dan platenzak op bureau en laptop daarnaast, moest ik toch maar 2 stapjes doen.

$KYL!NE643

Legacy Member
Idd zal wel de gewoonte zijn. Amai, mooi speelgoed. Hij blinkt schoon :D

1337mr.hanky

Legacy Member
We weten ondertussen al wel hoe een djm800 eruit ziet hoor despe :ironic:


:D :D



PS: post eens een foto van het geheel, aub :baard::baard:

$KYL!NE643

Legacy Member
Ik wil ook wel eens een foto van het geheel zien. Had jij in een vorig leven geen MX-180mkIII?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan