Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofgregoor

Legacy Member
Nette setup; dat wel! Maar ik zou toch gek worden van de rode kamer! ^^

De Shövve

Legacy Member
ik ben te geliefd om hier niet meer te mogen komen :):)

En ik heb den dakke twee tickets gegeven voor walibi.

plaatjes komen nog in de kast, kamer is enkel aan 1 muur rood.

JOE'KES

deathsythe

Legacy Member
thoort mss bij dj vragen, maar wat zouden jullie aanraden om een dubbelaar 'mooi' te verwerken?

een flightcase systeem, maar dan kan ik moeilijk aan de line/phono switch (op mijn mengpaneel staat dat vanachter, aangezien vanboven er een switch staat van phono-line/ USB)

of gewoon net onder de tafel proberen te monteren met klemmen en een extra tafelblad plaatsen.
of gewoon een langere kabel kopen en ergens op een oude TT, of naast mijn TT plaatsen met daarop dan mijn laptop voor op te nemen :p

( http://img365.imageshack.us/img365/9504/spma0102hb3.jpg )

Stimpy

Legacy Member
zie een paar posts hierboven
uw cd spelers wegstoppe is ni moeilijk, tis da controlepaneel da ge ni links of rechts kunt legge van uw mixer da ambetant is

deathsythe

Legacy Member
tzijn juist mijn cd spelers da ik kwijt wil :p
de tafel is groot genoeg om dat nog naast een TT te zetten, en daar dan eventueel laptop op, zou nog mooi zijn, die display zou ik toch voor mijn mengpaneel zetten, nu gaat dat niet, aangezien mijn spelers dan niet meer open gaan ;)

erboven monteren heeft denkik geen zin aangezien ik aan de achterkant van mijn mixer moet geraken,

tzal dus een langere kabel of nieuw tablet maken worden...

$KYL!NE643

Legacy Member
@ deathsythe: een dubbelaar oogt nog altijd het schoonst voor of na een 19" mixer. Ge monteert die controller daar aan met alu latjes en die ladeblok stopt ge ergens onder de tafel, bij de versterker ofzo... Ik heb het ook zo gedaan. En persoonlijk vind ik een 19" mixer nog altijd het aangenaamst werken. Ruime lay-out, genoeg aansluitingen en kanalen, ...

@Bartel: sommige zeggen dat de jog van de RMP-2 iets gevoeliger is dan de CDJ-800 (en dat vind ik eigenlijk ook wel) en dus ietske directer reageert. Ik vind de prijs en de kwaliteit van de RMP-2 eigenlijk echt niet slecht. Buiten wat looks van de Pioneer is de RMP-2 een hele andere speler, qua functies en qua werking, maar zeker niet helemaal slechter ofzo, gewoon anders :)
Pioneer blijft natuurlijk Pioneer... en als ik er zou kopen zouden het de CDJ-800mk2 spelers worden omdat die qua prijs goed zijn en voldoen qua functies. En dan moet ik mijn RMP-2 ook kwijtraken voor een nette prijs, moet eigenlijk wel lukken want die is slechts van halfweg april 2008 en nog in garantie zelfs.

Ik ben er nog altijd niet uit, ik ga alvast beginnen sparen... ;)

Stimpy

Legacy Member
wss heeft die rmp2 meer functies dan ne cdj800
prijs kwaliteit lijkt me die beter
maja cdj is standaard en ook wel stevig materiaal, of 't echt veel beter is... dno
beetje technics vs superoem discussie :unsure: :p

DjProbe

Legacy Member
Stimpy zei:
wss heeft die rmp2 meer functies dan ne cdj800
prijs kwaliteit lijkt me die beter
maja cdj is standaard en ook wel stevig materiaal, of 't echt veel beter is... dno
beetje technics vs superoem discussie :unsure: :p

kvind nie dat reloop vs pioneer kan vergeleken worden met superoem vs technics ze :)

GROOT verschil tussen de 2;
super oem kom je al tegen bij 'professionele' installaties
reloop daar in tegen ....

$KYL!NE643

Legacy Member
Velen staan weigerachtig tegenover de Reloop, maar toch is het geen slechte speler. Als da dient om nooit mee te pakken en juist thuis te dj'en kunt ge volgens mij niks beters kopen met evenveel functies voor die prijs. En ze werken nog eens goed ook. CD's inlezen gaat vlug, searchen gaat vlug, jog werkt goed (vind ik), ge voelt natuurlijk wel dat het geen CDJ-1000 is hé, maar dat verwacht ik ook niet voor die prijs.

Project Zero

Legacy Member
JuG zei:
Zo,

Mijn amp & speakers zijn net de deur uit gegaan. Tegen een belachelijk laag prijsje verkocht, maarja. Ik wou er vanaf & mits enige chance met de verzending staat dit hier volgende week ergens:

Syrincs M3-220 DT

http://images4.thomann.de/pics/prod/140877.jpg

Greetzzz :D

Staat hier op dit moment lekker hard te spelen. :p
Serieus, ge gaat er geen spijt van hebben. :) Ge hebt er toch van die grilles voor de toppen bijbesteld hoop ik?

Fraa

Legacy Member
Project Zero zei:
Staat hier op dit moment lekker hard te spelen. :p
Serieus, ge gaat er geen spijt van hebben. :) Ge hebt er toch van die grilles voor de toppen bijbesteld hoop ik?

Da wou ik doen, maar volgens frustro ist oerlelijk :D

Dus maar nie gedaan, maar indien't nodig moest zijn kan ik ze nog ergens apart kopen later. Presseert niet ;)

deathsythe

Legacy Member
BrEeZiE zei:
iemand ervaring met www.spice.be ?

moest ik van u zijn, ik zou kopen bij new-line.nl of bax-shop.nl

beide winkels hebben een zeer goede reputatie, en het is daar nog goedkoper als die spice daar.

(mijn tt kost hier 50 eur duurder, met 5 eur verzendingskosten, spaar je 45 eur uit, om een vb te geven)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan