Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



DaMob zei:Die technics heeft al veel meegemaakt? Of 2de hands?



! !

Stimpy zei:wss heeft die rmp2 meer functies dan ne cdj800
prijs kwaliteit lijkt me die beter
maja cdj is standaard en ook wel stevig materiaal, of 't echt veel beter is... dno
beetje technics vs superoem discussie![]()
![]()

JuG zei:Zo,
Mijn amp & speakers zijn net de deur uit gegaan. Tegen een belachelijk laag prijsje verkocht, maarja. Ik wou er vanaf & mits enige chance met de verzending staat dit hier volgende week ergens:
Syrincs M3-220 DT
http://images4.thomann.de/pics/prod/140877.jpg
Greetzzz![]()

Ge hebt er toch van die grilles voor de toppen bijbesteld hoop ik?Project Zero zei:Staat hier op dit moment lekker hard te spelen.
Serieus, ge gaat er geen spijt van hebben.Ge hebt er toch van die grilles voor de toppen bijbesteld hoop ik?


JuG zei:Da wou ik doen, maar volgens frustro ist oerlelijk![]()
frustro zei:check de logs !
ik zei "redelijk lelijk" !!
redelijk = relatief !

BrEeZiE zei:iemand ervaring met www.spice.be ?