JackM
Legacy Member
GiJay zei:http://img29.picoodle.com/img/img29/4/7/14/f_IMG0030m_0ff5938.jpg
Het was weeral een tijdje geleden. Zo staat het er nu bij en het werkt vrij goed.
nice boxen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GiJay zei:http://img29.picoodle.com/img/img29/4/7/14/f_IMG0030m_0ff5938.jpg
Het was weeral een tijdje geleden. Zo staat het er nu bij en het werkt vrij goed.

GiJay zei:Ik heb een aparte serato unit voor buiten. Het zou onderhand wel standaard in elke club/booth aanwezig mogen zijn.



Gebruikt ge die CDJ-1000's dan veel als ge ook Serato hebt?GiJay zei:Ik heb een aparte serato unit voor buiten. Het zou onderhand wel standaard in elke club/booth aanwezig mogen zijn.
[EZ];10349848 zei:Gebruikt ge die CDJ-1000's dan veel als ge ook Serato hebt?
. Die post ik dan natuurlijk eender welk godvergeten forum 

GiJay zei:Normaal trek ik enkel van die Jug-pats foto's. Je weet wel, met weinig light en wat ledjes van je gear ziet alles er ineens belangrijk uit. Die post ik dan natuurlijk eender welk godvergeten forum
![]()
Desperatozz zei:pas maar op ... vinyl laat u nooit meer los![]()

en cdj's zijn ook leuk
wil wel es horen of die echt zo slecht zijn als ze beweren
Stimpy zei:toch wel
vond het gewoon veel te duuren cdj's zijn ook leuk
oeioei de mc12 gekocht, sterktewil wel es horen of die echt zo slecht zijn als ze beweren
![]()
nuja voor op uw kamer zal der wel genoeg muziek uitkomen wss ^^

GiJay zei:Neut... maar een mens met wat verstand, laat ondertussen wel vinyl los![]()
GiJay zei:Neut... maar een mens met wat verstand, laat ondertussen wel vinyl los![]()



