Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skampy

Legacy Member
GiJay zei:
Ik heb een aparte serato unit voor buiten. Het zou onderhand wel standaard in elke club/booth aanwezig mogen zijn.

En da's jammer genoeg lang niet het geval.

Stimpy

Legacy Member
toch onhandig die dubbele cd spelers als ge ze ni inbouwt he :p
heb ook zo ne tijd zitten sukkelen op die manier

deathsythe

Legacy Member
jah inderdaad,
maar ik verplaats hem af en toe, en op de andere locatie heb ik een kast waar ik hem mooi kan inwerken :)

maar op dat kamerke heb ik enkel een tafelke :p

en aangezien die kabel van die dubbelaar en da schermke nie al te lang is moet ge dat wel in een soortgelijke flightcase bouwen :p

[EZ]

Legacy Member
GiJay zei:
Ik heb een aparte serato unit voor buiten. Het zou onderhand wel standaard in elke club/booth aanwezig mogen zijn.
Gebruikt ge die CDJ-1000's dan veel als ge ook Serato hebt?

GiJay

Legacy Member
[EZ];10349848 zei:
Gebruikt ge die CDJ-1000's dan veel als ge ook Serato hebt?

Normaal trek ik enkel van die Jug-pats foto's. Je weet wel, met weinig light en wat ledjes van je gear ziet alles er ineens belangrijk uit :P. Die post ik dan natuurlijk eender welk godvergeten forum :P

Nee nee, heb ze ooit gekocht en vind het nog steeds goed werken. Ik hou ze voorlopig bij omdat ik nog geregeld een feestje hier en daar geef. Het is goedkoper ze zelf mee te sleuren dan ze te huren. Die ttm57 heeft 4 inputs die je allemaal kan gebruiken voor serato. Ik wissel dus wat af zowat je het alletwee kan.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
da is wel zalig tov het originele serato bakje eh, 4 ingangen maar dran kan je dus kiezen tussen welke ingang je neemt op uw decks in de software?

Spectre

Legacy Member
2 x Ortofon Concorde Pro (Zilver)
Spherisch DJ Element + naald
2 x DAP MC-12:
Full range cabinet 200W 8 Ohm
1 x Stanton DJ Pro 2000
Gesloten DJ Hoofdtelefoon
2 x Reloop RP-4000 M3D
Direct drive draaitafel met reverse + element
1 x Numark DXM-09
3 Channel Digital DJ Mixer with Effects

daarnet dit gekocht bij Newline :)

Bartel

Legacy Member
Netjes! Eerste set?

Veel plezier ermee dan! En denk eraan: hou geld aan de kant voor die über dure vinyls :D

Spectre

Legacy Member
Eerste keer dat ik met platen begin ja ^^
heb de laatste maand al bijna 30 vinyls gekocht dus voor mee te beginnen zal dat wel ffkes volstaan ^^
Je moet maar eens in mijn discogs kijken om te zien welke, staat in mijn sig

Fraa

Legacy Member
GiJay zei:
Normaal trek ik enkel van die Jug-pats foto's. Je weet wel, met weinig light en wat ledjes van je gear ziet alles er ineens belangrijk uit :P. Die post ik dan natuurlijk eender welk godvergeten forum :P

Alé vooruit

Stimpy

Legacy Member
Desperatozz zei:
pas maar op ... vinyl laat u nooit meer los ;)

toch wel :D
vond het gewoon veel te duur :) en cdj's zijn ook leuk

oeioei de mc12 gekocht, sterkte :D wil wel es horen of die echt zo slecht zijn als ze beweren :$
nuja voor op uw kamer zal der wel genoeg muziek uitkomen wss ^^

Spectre

Legacy Member
Stimpy zei:
toch wel :D
vond het gewoon veel te duur :) en cdj's zijn ook leuk

oeioei de mc12 gekocht, sterkte :D wil wel es horen of die echt zo slecht zijn als ze beweren :$
nuja voor op uw kamer zal der wel genoeg muziek uitkomen wss ^^

heb genoeg goede reviews gelezen van die boxen ^^
en tis niet alsof ik die verder dan mijn kamer ga sleuren dus carebear :)

Stimpy

Legacy Member
voor kamer zal da wel sava zijn hoor
ongeveer tzelfde als ne vrij grote stereo wss
ma voor publieksdinge is het toch maar niks maja voor da geld :)
zou anders wss overkill zijn, tenzij ge het gelijk mij graag es echt luid zet ^^

Fraa

Legacy Member
GiJay zei:
Neut... maar een mens met wat verstand, laat ondertussen wel vinyl los :P

Ah?

Bwah, tis een keuze gelijk een ander he.
Mensen die vinyl blijven kopen zoals ik doen dat ook niet zomaar.
Het is ook de verzameling op zich die deel uitmaakt van de hobby, bij mp3's of CD'tjes hebben velen dat gevoel niet.
Ik wil hier zeker weer geen nieuwe CD's Vs. Vinyl discussie opstarten in ieder geval.

Maar uw visie op de zaken is toch maar wat raar...

Desperatozz

Legacy Member
GiJay zei:
Neut... maar een mens met wat verstand, laat ondertussen wel vinyl los :P

Zou nie weten wa da met verstand te maken heeft.

Uit een 300 tal vinyls kunne kiezen elke fuif met elk een specifieke hoes, de meet- & sociale momenten in de vinylshop, de authenticiteit en het feit dat je iets in handen hebt dat blijft is toch nog altijd beter als een mp3'ke van op beatport.

Ik koop lang niet alles meer op vinyl. Maar de voornaamste platen die ik veel ga draaien blijven een must op het zwarte goud ;)

1337mr.hanky

Legacy Member
ja, maar 300 vinyls is peanuts. Probeer eens al je favoriete plaatjes op vinyl te kopen, je portemonnee staat wss sneller droog dan de nafttank van een dodge charger. 1.25 euro ipv 10+ is toch noemenswaardig verschil.

Men tasje is ook plots 45 kilo afgevallen. :p


Edit; waarom is slecht geluid enkel toegestaan bij je thuis? Je weet wel, die plek waar je het meeste bent en het vaakst naar je geliefde plaatjes luistert. Ik heb liever een DAP setje op de lokale chirofuif dan in men kamer... Je moet toch ergens koppijn van krijgen he ;)

Ik snap nog altijd niet wat een DAP voor thuisgebruik beter maakt dan een 2dehands hifi setje. Die mcd's kosten je alles bijeen ook snel 250 tot 300 euro. Daarvoor koop je zelfs al een setje alesis monitors en geloof me, dat klinkt PAKKKEEEN beter!!!!!!

Eigenlijk is het meer dan 300 euro hoor, want je moet ook nog oorstopjes en een levenslange voorraad aspirines kopen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan