Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GiJay

Legacy Member
Awel addow... Die tafeltjes zijn de beste dingen die ikea ooit heeft gemaakt. Je vind ze nog op marktplaats voor 50 euro ofzo.

@ skampy.. moet je eens komen uittesten aie. Altijd welkom... Wist je trouwens dat we op dezelfde dag verjaren ( volgens MASPEEEES BIAAATCH).

skampy

Legacy Member
Ik heb trouwens een tijd geleden den Empath eens getest in de keymusic (de gewone, niet de rotary). Fuck man, da's zó'n kwaliteit. Robuuste rane feel (zelfde als ttm-56), goei eq's, compact, overzichtelijk, topfaders, flexfx, zelfs een extra switch voor Cue A-B (superhandig, misschien zelfs noodzakelijk om te dubbelen en te jugglen),... Mocht ik ooit met 3 bronnen mixen (which is very unlikely), dat zou mn must-have mixer zijn. Feel is veel leuker voor een turntablist/trick dj dan pakweg een Nuo 3. In zijn range, de perfecte mixer.
Jammer dat ik die nooit tegenkom in een café of club. Stereo Sushi, Café au lait, Café Capital heb ik telkens op een djm-500/600 gedraaid. kans dat die faders bleeden is echt supergroot, weinig headroom, cueknopjes die half zn gat macheren, masterfader die erg ongelukkig is geplaatst,... en niet erg hiphop dj friendly. Soit.

Desperatozz

Legacy Member
djm 5 en 600 waren dan ook niet van de allerhoogste kwaliteit
kdenk da ge met de djm 800 een pak minder last zou hebben

StaRflaM

Legacy Member
Bwoa kweet ni goe of er veel clubmixers scratchen aankunnen. Bij ons was de A&H cross al kapot na 2weken scratchen. En das een penny&giles da derop steekt :naughty:

Fraa

Legacy Member
Zo,

Vandaag mijn M-Audio speeltjes ontvangen:

midi_01.JPG


midi_02.JPG


midi_03.JPG


Morgen een "constructie" maken om't keyboard op te plaatsen, aan de muur rechts van me.
De UC33E gaat gewoon op de bureau blijven staan.

Greetzzz :)

Fraa

Legacy Member
Weer een kleine update:

Daarnet een kleine "constructie" tegen de muur gemonteerd voor't keyboard en alles zijn eigen plaats gegeven :)

uc33_keystation_01.JPG


uc33_keystation_02.JPG


uc33_keystation_03.JPG


uc33_keystation_04.JPG


uc33_keystation_05.JPG


Zo staat't voor mij persoonlijk redelijk ideaal :)

Fraa

Legacy Member
Bartel zei:
Lekker setupke JuG ;).

Veel produce plezier! Kon ik het maar :(

Hehe Thanks!

[EZ];10346521 zei:
Ziet er leuk uit, wel donkere kamer precies :p

Bwa da valt mee hoor ;) Ik heb hier een heel groot raam 1m20 op 2m, maar de blindering was nie helemaal omhoog toen ik de foto's maakte :)

felixdraait

Legacy Member
proper, proper. en ook: minimonsta :love:

EDIT: nog even vragen: welke geluidskaart gebruik je in die set-up? ik ben al een tijdje van plan om me een externe geluidskaart van M-Audio (Fast Track) te kopen want de latency van mijn ASIO-drivers ligt toch nog redelijk hoog als ik veel VST's aan't spelen heb.

Fraa

Legacy Member
felixdraait zei:
proper, proper. en ook: minimonsta :love:

EDIT: nog even vragen: welke geluidskaart gebruik je in die set-up? ik ben al een tijdje van plan om me een externe geluidskaart van M-Audio (Fast Track) te kopen want de latency van mijn ASIO-drivers ligt toch nog redelijk hoog als ik veel VST's aan't spelen heb.

Goh, ik heb niet zo'n héél goede soundcard hoor. Maar degelijk genoeg voor het moment. Het is een Creative X-Fi Extreme Notebook, is een PCMCIA kaart.
Ik zit hier met een output latency van 80.2ms in Ableton via men originele drivers.
Lager is welkom, ma aangezien ik toch quasi niets realtime doe maakt't niet veel uit.
Ik neem gewoon mijn noten & automations op via midi recording. En om zo ff tussendoor ne synth uit te proberen maakt't nix uit voor mij persoonlijk :)

PS: Minimonsta is te gek ja :)

Fraa

Legacy Member
Desperatozz zei:
uit die x-fi kunt ge toch een betere latency halen denk'k :)

Jaja, ik heb net de Asio4All drivers geïnstalleerd.

Ik heb nu dit:

Input latency: 15.7ms
Output latency: 15.6ms
Overall latency: 31.3ms

Véél beter dus :)

GiJay

Legacy Member
Ik heb een aparte serato unit voor buiten. Het zou onderhand wel standaard in elke club/booth aanwezig mogen zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan