Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit wou ik dus even kwijt...
$KYL!NE643 zei:maar voor die prijs kunt ge misschien ook wel tweedehands iets beters op de kop tikken (zoals reeds gezegd). nadeel is dan dat je veel materiaal tegenkomt van verhuurbedrijven. En waarom verkopen verhuurbedrijven hun materiaal? Juist, omdat het aan vervanging toe isDit wou ik dus even kwijt...


GateWay.be zei:Nooit gedacht aan de financiële kant ?
Fiscaal afgeschreven ? (maar daardoor nog lang niet fysiek afgeschreven)
Onkosten nodig ?
Maar dan zou ik als verhuurbedrijf proberen 'groter' te worden door meerdere geluidssets en mixsets proberen te hebben en zo op verschillende fuiven en evenementen proberen te staan. Toch als het materiaal fysiek niet afgeschreven is. En zo ook doet een verhuurbedrijf het waar ik regelmatig mee samengewerkt heb (en nog).
Als verhuurbedrijf kun je niet om de 5 jaar heel uw boelke vernieuwd hebben hé.$KYL!NE643 zei:Zeker aan gedachtMaar dan zou ik als verhuurbedrijf proberen 'groter' te worden door meerdere geluidssets en mixsets proberen te hebben en zo op verschillende fuiven en evenementen proberen te staan. Toch als het materiaal fysiek niet afgeschreven is. En zo ook doet een verhuurbedrijf het waar ik regelmatig mee samengewerkt heb (en nog).
Als ge natuurlijk de plaats niet meer hebt om nog uit te breiden en er nog andere redenen zijn dan kan je het verkopen ja. Maar mijn ervaring zegt toch dat hetgeen verkocht wordt om 'kosten te maken' nogal vaak fysiek afgeschreven is ookAls verhuurbedrijf kun je niet om de 5 jaar heel uw boelke vernieuwd hebben hé.
