Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Config zei:Nice setupke kimmekga ook es achter zo'n effector moeten lopen dammit
![]()



jah die cdj's zijn behoorlijk prijzig, maar de beste op de markt, als je de cdj1000's efkes buiten beschouwing laat 
Stimpy zei:(btw k-reeks van dap is prijs kwaliteit super, maar tis idd zeker geen high end, maar speelt toch wel leuk.. kzie niet in wat een monitor meer kan hebben, helderder op een fuif? ni nodig denk ik, luider ? .. nja hopelijk hebt ge stoppen dan)
Config zei:hehe![]()
anyway, hier is mijn setupke, pretty basic, maar meer dan genoeg voor mij atm:
.2x CDJ 800 MKII
.JB Beat 4 + e monteerbaar lampke voor alst donker wordt
.amplifier en 2 betrekkelijk grote speakers voor mijne boven
.stanton pro dj 2000 headphones
.Creative Soundblaster om mijn radiosets te recorden.
![]()

Project Zero zei:Is toch al een ferme setup. Vervang die mixer door een pioneer djm 800 en ge hebt een ideale setup imo.![]()
maar zolang dat jb'ke blijft werken zie ik er het nut nog ni van in1337mr.hanky zei:Die k115 reeks van dap is alles behalve goed, het geluid is alles behalve helder en ze zijn heel onduidelijk wat er voor zorgt dat je minder vlot mixt en je geluid automatisch harder moet zetten. Dat op zijn beurt zorgt nog eens voor extra koppijn.
Je kan dat echt niet vergelijken met een Nexo of een Martin LE. Maar verwacht ik ook niet van een plastieken ubercheape luidspreker van het budgetmerk bij uitstek.
Btw; die homebrew monitors van EML klinken wel enorm goed.

1337mr.hanky zei:We gebruiken die meestal op studiobrussel en 30+ fuiven, de monitors liggen dan op de grond (uit het zicht). Omdat de DJ's daar toch niet echt mixen.



Ik ben toch tevreden van dit in een klein jaar allemaal aan te schaffen (mijn oude brol was dan ook echt wel aan vervanging toe).DjProbe zei:kunt ook nie anders e
LE400 heeft geen 'gaatje' voor een statief
StudioBrussel ... toch nie Dirkske e![]()

1337mr.hanky zei:Stiekem wel
Maar ook vandendriesen en al die andere "Was het nu 70 80 of 90" en "de afrekening" DJ's.
Die nexo's liggen meestal ook op de grond hoor, die gebruiken we eigenlijk meer dan de martin's. Dirkske begon zelfs te zagen toen hij met een martin moest draaien.
Achja, wat wil je met dat volk van studio sukkel...