Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
em toch zal niet kunnen ontkennen dat dit geen goed materiaal is voor thuis.

ComputerVISTA

Legacy Member
Koopt gulder maar wat ge wilt ^^

Wa kan mij da schelen wa ge daar thuis hebt staan ^^

[EZ]

Legacy Member
JBL is van dezelfde makers als Altec Lansing (JBL zijn de initialen van James B. Lansing dacht'k), en da merk wordt hier toch vaak aangeraden voor budget-hifi :)


En neem nu allemaal uw bijbel op pagina 1337!

Fraa

Legacy Member
Zo,

Vandaag mijn Syrincs M3-220 DT setje ontvangen.
Na mijn werk meteen alles aangesloten & ik moet zeggen dat't zéér goed klinkt in ieder geval.

Ook tof dat ik't nu niet meer zo loeihard moeten zetten omdat de satellietspeakers recht voor mijn neus staan & ik kan de woofer ook apart afregelen, geen last van resonantie dus :-)

Hier zijn wat foto's:

booth_update_syrincs_01.JPG


booth_update_syrincs_02.JPG


booth_update_syrincs_03.JPG


Het setje speelt niet zo hard als mijn vorige set, maar die had ook 3 keer meer vermogen & een DB SPL Peak van 130dB.
Maar het speelt veel aangenamer nu, het geluid klinkt véél beter & het hoeft niet meer zo hard te staan om't goed te laten klinken.
Bij mijn vorige set was dat net omgekeerd.
Door al dat vermogen klonk't pas vrij goed als't volume al redelijk hoog stond & dan had ik ook meer last van resonantie.

Ik ben tevreden dus :D

Greetzzz

Desperatozz

Legacy Member
zalige platenkasten toch die ... ikea zeker :)

ik zie alleen die chickies niet ... :(

gunnie

Legacy Member
JuG is da ook zo ikea kast voor die platen?

edit: zal wel zelfde zijn als die van Cfk dan, kan da veel hebben want zoek me iets aan te schaffen voor plaatjes te stockeren :]

Fraa

Legacy Member
gunnie zei:
JuG is da ook zo ikea kast voor die platen?

edit: zal wel zelfde zijn als die van Cfk dan, kan da veel hebben want zoek me iets aan te schaffen voor plaatjes te stockeren :]

Jup,

Ze bestaan in 2 maten.
Degene die ik heb & degene die CFK heeft. Die van mij kwam 59€ & heb ik in Heerlen gehaald.

Ik heb meer platen dan dat ik in de kast kwijt kan, zelfs meer dan er in die van CFK gaan. Maar aangezien ik zoveel vinyl koop is't wat onbegonnen werk om ALLES te kunnen weg zetten in kasten.
Daarom dat ik enkel een kleine versie gekocht heb & daar enkel nog de dingen instaan die ik draai & nog wat oudere klassiekers ;)
De rest staat mooi op zolder in bakken :)

Desperatozz

Legacy Member
zijn die kastjes eigenlijk 90 graden kantelbaar zonder dat die tussenplankjes eruit vallen?
zou wel mooi zijn met pootjes eronder voor m'n dj gear op te zetten :D

Fraa

Legacy Member
Desperatozz zei:
zijn die kastjes eigenlijk 90 graden kantelbaar zonder dat die tussenplankjes eruit vallen?
zou wel mooi zijn met pootjes eronder voor m'n dj gear op te zetten :D

Jup,

Die dikke planken zitten helemaal vastgeschroefd & die dunnere planken zitten met van die houtpluggen vast, van die pluggen waar ge enkel een tikske moet tegen geven met ne hamer :)

Dus als ge de kast omdraait zal alles blijven zoals't is hoor.

Enige waar ge wat voor moet vrezen indien ge er pootjes gaat onder zetten is dit:

http://www.xs4all.nl/~njurry/krak1.JPG

http://www.xs4all.nl/~njurry/shit.JPG

Die had nog chance dat er geen gear op stond ;)

Gewoon plat op de vloer zal't minder gevaarlijk zijn ;)
Maar dan ist meestal te laag :)

Desperatozz

Legacy Member
idd 80 cm

ik dacht zo eentje dan op 6 pootjes van 16 of 21 cm te zetten ...

dat is mooi dan en kunde er makkelijk onder poetsen ;)

CFK

Legacy Member
JuG zei:
Ze bestaan in 2 maten.
Degene die ik heb & degene die CFK heeft

3 zelfs, nog eentje die nog groter is dan de mijne...

check ikea site, 't is redelijk cheap

/edit/
enorm content van trouwens

Fraa

Legacy Member
CFK zei:
3 zelfs, nog eentje die nog groter is dan de mijne...

check ikea site, 't is redelijk cheap

/edit/
enorm content van trouwens

Same here.

Enkel als ge ze wa moet schuiven ist een beetje een probleem.
Bij uwe zal da nog feller zijn.

Ik wou ze een beetje opschuiven om de woofer van men Syrincs set tussen de kast en de tafel te krijgen.
Maar de kast trok zich scheef & bougeerde dus gene mm.

In de week alle platen eruit halen & zo verplaatsen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan