welp
Legacy Member
Op een week heeft die SynQ precies wa stof gehaptFrE3zE zei:
2de hands ofzo?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een week heeft die SynQ precies wa stof gehaptFrE3zE zei:
2de hands ofzo?Standaard begint de schaal op die grafiek wss gewoon op 86, als je een export doet zie je alles met exacte getallen, ook onder de 86.DaMob zei:Zelfs bij de hardere muziek blijft het 86hz, maar kheb deze naalden nog maar een 3-tal maanden geleden vervangen? Bij die spectrum analyzer staat er standaard een waarde op 512, als ik die hoger zet, kom ik wel lager hz's uit?
ja het is inderdaad een 2ehandswelp zei:Op een week heeft die SynQ precies wa stof gehapt2de hands ofzo?

Elvis P zei:Standaard begint de schaal op die grafiek wss gewoon op 86, als je een export doet zie je alles met exacte getallen, ook onder de 86.



Hmm zou me toch verwonderen dat het net toevallig op exact 86 (wat ook hier standaard de grens is op die grafiek) stopt. Heb je die 512 veranderd naar een hogere waarde en dan export gedaan?DaMob zei:Hm nee toch minimum maar 86
Kzal eens proberen met andere naalden


desert storm zei:jij ziet jezelf graag draaien blijkbaar?![]()

[EZ];10205107 zei:Hoe bevat die SMX2?
Leek me ne goeie mixer ma overlaatst las'k ergens da die effecten (vooral de sampler dacht'k) wel is durven uitvalle en al
En eerste keer da'k is foto zie van MacBook Pro met keyboardverlichting aan![]()

Een denon dn-s3000 gaat wel binnenkort op de post naar de nieuwe eigenaar.LexiC zei:http://gear.lexic.be/new.jpg
Mijn booth!Een denon dn-s3000 gaat wel binnenkort op de post naar de nieuwe eigenaar.
Pioneer CDJ800MK2
2x Denon DN-S3000
2x Reloop-4000 TT
Denon DN-X300 mixer
Pioneer SE-DJ5000 headphone
Mixvibes MK2 (niet op foto)
Binnenkort of in toekomst 2de denon buiten voor een tweede cdj800. Van plan later nog es reloops weg te doen voor technics of superoems, en dan ne 4 kanaals clubmixer, en dan ben ik gesettled ;D

jahweh zei:Schone lineup, alleen hebt ge 5 decks met een 2kanaals mixer, das wel jammer
4 kanaals mixer zal handig zijn :d
_-X!rOn-_ zei:Bwa, als ge nie met meer dan 2 kanalen tegelijk draait zie ik het probleem eigelijk niet in... dan herzet ge gwn die switch eh...


