Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welp

Legacy Member
FrE3zE zei:
'k zal hier ook maar wat fototjes zetten.
Vriend van mij heeft dit weekend materiaal gekocht en was dit weekend naar hier geweest om het uitvoerig te testen.
Wat je ziet op de foto's:
2x synq x-trem-1
1x stanton sa-3
1x serato scratch live


Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Op een week heeft die SynQ precies wa stof gehapt :p 2de hands ofzo?

Elvis P

Legacy Member
DaMob zei:
Zelfs bij de hardere muziek blijft het 86hz, maar kheb deze naalden nog maar een 3-tal maanden geleden vervangen? Bij die spectrum analyzer staat er standaard een waarde op 512, als ik die hoger zet, kom ik wel lager hz's uit?
Standaard begint de schaal op die grafiek wss gewoon op 86, als je een export doet zie je alles met exacte getallen, ook onder de 86.

DaMob

Legacy Member
Elvis P zei:
Standaard begint de schaal op die grafiek wss gewoon op 86, als je een export doet zie je alles met exacte getallen, ook onder de 86.

Hm nee toch minimum maar 86
Kzal eens proberen met andere naalden

$KYL!NE643

Legacy Member
Ook nog maar eens een foto posten, ook een update hier. Wel veel mooie setups te zien hier op de laatste pagina's :)

Wat is er te zien:
- Rodec BX-14 mixer
- Denon BU-4500
- Denon HC-4500 MIDI en cd controller
- Reloop RMP-2
- 2 x Citronic PD-45 Ultima super OEM draaitafels met 2 x Ortofon Concorde Pro S
- JB Systems HP 2000 Pro
- Sony Tuner
- Denon PMA-700AE versterker
- Technics hifi luidsprekers
- Medion MD96090 Laptop met Traktor DJ Studio 3.3
- En nog wat ander materiaal

http://img512.imageshack.us/img512/4508/imgp0129nv9.jpg

http://img519.imageshack.us/img519/6715/imgp0126jh7.jpg

http://img241.imageshack.us/img241/6010/imgp0132de6.jpg

Binnenkort komen er ook neiuwe slipmatjes (zijn besteld). Die van Plastikman, zwart logo met witte achtergrond en wit logo met zwarte achtergrond. Die leken me wel mooi :)

Nu nog een andere hoofdtelefoon en misschien wat licht. Voor de rest veel vinyl, cd en mp3'tjes kopen :p

Fraa

Legacy Member
Zo,

Vandaag mijn nieuwe MSTRKRFT slipmats ontvangen, maar meteen een paar foto's gemaakt natuurlijk ;)

booth_update_100608_01.JPG


booth_update_100608_02.JPG


booth_update_100608_03.JPG


booth_update_100608_04.JPG


booth_update_100608_05.JPG


booth_update_100608_06.JPG


Greetzzz

Elvis P

Legacy Member
DaMob zei:
Hm nee toch minimum maar 86
Kzal eens proberen met andere naalden
Hmm zou me toch verwonderen dat het net toevallig op exact 86 (wat ook hier standaard de grens is op die grafiek) stopt. Heb je die 512 veranderd naar een hogere waarde en dan export gedaan?

DaMob

Legacy Member
Op 1024 => 43hz
Op 2048 => 22hz
Op 4096 => 11hz (maar lijkt mij vrij onmogelijk aangezien mijn naalden maar minimum 20hz aankunnen)
Op hogere waardes gaat het nog lager
Maar naar welke moet ik dan kijken?
En ja ik weet dat dit in het vragen topic thuishoort maar daar krijg ik er mss dan geen antwoord meer op :)

[EZ]

Legacy Member
Hoe bevat die SMX2?
Leek me ne goeie mixer ma overlaatst las'k ergens da die effecten (vooral de sampler dacht'k) wel is durven uitvalle en al :s


En eerste keer da'k is foto zie van MacBook Pro met keyboardverlichting aan :p

DaMob

Legacy Member
desert storm zei:
jij ziet jezelf graag draaien blijkbaar? :p

Dan lijkt het alsof ik publiek heb, weliswaar maar 1 persoon :p
Nene staat hier nu in de living, maar zou normaal op mijn kamer moeten staan

[EZ];10205107 zei:
Hoe bevat die SMX2?
Leek me ne goeie mixer ma overlaatst las'k ergens da die effecten (vooral de sampler dacht'k) wel is durven uitvalle en al :s


En eerste keer da'k is foto zie van MacBook Pro met keyboardverlichting aan :p

De nieuwe versies van de SMX2 hebben dit niet, spijtig genoeg heb ik de mixer gekocht toen die uitkwam en ik heb idd last van dit fenomeen.
Als ik hem zou binnendoen krijg ik wel een nieuwe, maar mixer wordt toch nog nooit meegenomen om te draaien op verplaatsing :)
En hier thuis is het nu niet erg dat de muziek eens uitvalt als ik een effect wil inschakelen (eens snel de mixer uitzetten en terug aanzetten en het probleem is weg)
Voor de rest is het een zeer deftige mixer met veel opties en kanalen voor het geld

NinjaTune

Legacy Member
http://gear.lexic.be/new.jpg

Mijn booth! :) Een denon dn-s3000 gaat wel binnenkort op de post naar de nieuwe eigenaar.

Pioneer CDJ800MK2
2x Denon DN-S3000
2x Reloop-4000 TT
Denon DN-X300 mixer
Pioneer SE-DJ5000 headphone
Mixvibes MK2 (niet op foto)

Binnenkort of in toekomst 2de denon buiten voor een tweede cdj800. Van plan later nog es reloops weg te doen voor technics of superoems, en dan ne 4 kanaals clubmixer, en dan ben ik gesettled ;D

slimfit

Legacy Member
LexiC zei:
http://gear.lexic.be/new.jpg

Mijn booth! :) Een denon dn-s3000 gaat wel binnenkort op de post naar de nieuwe eigenaar.

Pioneer CDJ800MK2
2x Denon DN-S3000
2x Reloop-4000 TT
Denon DN-X300 mixer
Pioneer SE-DJ5000 headphone
Mixvibes MK2 (niet op foto)

Binnenkort of in toekomst 2de denon buiten voor een tweede cdj800. Van plan later nog es reloops weg te doen voor technics of superoems, en dan ne 4 kanaals clubmixer, en dan ben ik gesettled ;D

Schone lineup, alleen hebt ge 5 decks met een 2kanaals mixer, das wel jammer :D

4 kanaals mixer zal handig zijn :d

X1RON

Legacy Member
jahweh zei:
Schone lineup, alleen hebt ge 5 decks met een 2kanaals mixer, das wel jammer :D

4 kanaals mixer zal handig zijn :d

Bwa, als ge nie met meer dan 2 kanalen tegelijk draait zie ik het probleem eigelijk niet in... dan herzet ge gwn die switch eh...

[EZ]

Legacy Member
Is wel klote soms als ge meer decks dan kanelen hebt imo, als ge dan 1 plaat laat uitlopen en de andere ook speelt, moete wachte tot de ene gedaan is voor ge kunt beginne cueen of matchen :p

Achja, beter meer decks dan kanalen dan omgekeerd he :unsure: :p

1337mr.hanky

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
Bwa, als ge nie met meer dan 2 kanalen tegelijk draait zie ik het probleem eigelijk niet in... dan herzet ge gwn die switch eh...

Zelfs dan ben je niet veel met 5 decks ;)

Als je zoveel decks hebt is het toch handig dat je ze ook kan gebruiken, je kan het volgende plaatje ook al voorbeluisteren, vocals spelen, ...

Doe je dat allemaal niet kan je beter gewoon 2 cd spelers kopen en al die andere meuk wegdoen.

Fraa

Legacy Member
Zo, ik was vanavond nog snel even naar de Ikea geweest in Heerlen & een mooi Expedit kastje gekocht :)

booth_update_expedit_01.JPG


booth_update_expedit_02.JPG


booth_update_expedit_03.JPG


booth_update_expedit_04.JPG


Nu,

dit is zowat 1/3de van de collectie denk'k, de rest heb ik boven op zolder staan aangezien daar veel oude dingen tussen zitten die ik nooit meer aanraak.
Wat nu bij mijn gear staat draai ik eigenlijk nog :)

Greetzzz

NinjaTune

Legacy Member
phat jug :)

en jahweh, 4 kanaals zou idd handig zijn, ma 1 cd speler gaat de deur uit, dus 4 kanalen op 2 kanaals mixer, met switch gaat dat voor mij atm perfect, maar in de toekomst ga ik er idd voor kijken :)

dk16

Legacy Member
Net men fonkelnieuwe traktor scratch uitgepakt (verjaar vandaag :p ) en aangesloten en is beetje mee getest en ik moet zeggen => GEWELDIG gewoon om mee te draaien :bow:

Fotokes van men gear volgen volgende week erges (camera ligt op kot en ik zit thuis :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan