Ach, handen vol geld... Een xone v6, DAT kost handen vol geld, of een Aston Martin
Maar jij wil gewoon niet horen wat ik zeg. Ik had het gewoon over het feit dat den axel die functies aanhaalde, terwijl hij ze niet gebruikt. Ik loop toch ook niet te melken over hoe geweldig de send & return op men rane is, want ik gebruik het niet.
Felixdraait; het is mss handig om iets uit te testen VOOR dat je het koopt. Jouw edit is trouwens volledig belachelijk. Ga jij nog maar wat met je petje van Stijn Helsen, je schoentjes van Lecoque sportif en truitje van tommy hillfucker door de winkel straten lopen. Een djm800 is geen kledingstuk hoor.