Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
aXl_ zei:
oh ja, ik was de headroom en de midi controls op de djm 600 vergeten :woohoo:

Draai jij altijd superhard in het rood bij je thuis??? In je sig zie ik ook niet geweldig veel midi apparaten staan, dus de kans dat je het gebruikt lijkt mee zeer klein.

frustro

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Draai jij altijd superhard in het rood bij je thuis??? In je sig zie ik ook niet geweldig veel midi apparaten staan, dus de kans dat je het gebruikt lijkt mee zeer klein.

laat de mensen toch eens zelf beslissen wat ze kopen
het is toch hun geld...

de enige manier dat zo'n replies kunnen overkomen is jaloezie (& ik wil geen 25 redenen waarom het geen jaloezie is, quite frankly don't care)

& als ze dan toch zo overroepen of whatever zouden zijn, moet ge gewoon stillekes in uw vuistje lachen, tzijt niet gij die dan 1400 euro hebt weggegooid maar zij...

kdenk dat ik te oud aant worden ben voor dit type forums...

aXl_

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Draai jij altijd superhard in het rood bij je thuis??? In je sig zie ik ook niet geweldig veel midi apparaten staan, dus de kans dat je het gebruikt lijkt mee zeer klein.

dat was om aan te geven dat de verbetering tov de djm 600 wel ietsje verder gaat dan enkel het vervangen van de master fader door een draaiknop

Desperatozz

Legacy Member
frustro zei:
laat de mensen toch eens zelf beslissen wat ze kopen
het is toch hun geld...

de enige manier dat zo'n replies kunnen overkomen is jaloezie (& ik wil geen 25 redenen waarom het geen jaloezie is, quite frankly don't care)

& als ze dan toch zo overroepen of whatever zouden zijn, moet ge gewoon stillekes in uw vuistje lachen, tzijt niet gij die dan 1400 euro hebt weggegooid maar zij...

kdenk dat ik te oud aant worden ben voor dit type forums...

dat denk ik er ook van eerlijk gezegd

ps: een volwassen geest is hier toch ook welkom hoor ;)

Fraa

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Draai jij altijd superhard in het rood bij je thuis??? In je sig zie ik ook niet geweldig veel midi apparaten staan, dus de kans dat je het gebruikt lijkt mee zeer klein.

Ik denk dat niemand dat doet, maar als ge opneemt (rond de 0db zoals de meesten doen) & ge gebruikt veel effecten dan ist nice om te weten dat ge wat extra headroom hebt om mee te spelen in tegenstelling tot de meer middenrange mixers.
En qua midi, eerlijk gezegd denk'k gewoon dat ge u daar nie mee te moeien hebt ;) Iedereen koopt wat hij wil & daar hebt gij geen commentaar op te geven eigenlijk. Als ge da dan toch doet komt da maar vrij zielig over.

1337mr.hanky

Legacy Member
Je moet gewoon niet argumenteren met functies die je niet gebruikt. Als je daarom een mixer koopt ben je gewoon dom. Daarbij breek ik die mixer niet af, ik heb toch genoeg positieve dingen gezegd, maar die hebben jullie natuurlijk niet zien staan.

En nee frustro, ik wil mijn empath niet omwisselen voor een djm800.


De djm800 is gewoon een musthave onder dj's, net als de iphone trouwens. Veel mensen kopen zoiets omdat het cool is, terwijl ze vaak niet eens weten hoe het werkt.

felixdraait

Legacy Member
what the hell? omdat je de functie niet gebruikt is het niet opeens een minder goeie mixer. bovendien is de mogelijkheid er om ze te gebruiken.

en meestal weet je nog niet hoe een apparaat werkt als je het net gekocht hebt he, daarom dat je er ook mee leert werken?

't is zoals de anderen zeggen, je komt nogal jaloers/kinderachtig over.

EDIT: @JUG: dan nog, 't is niet alsof je elke dag met je Pioneer over straat loopt ofzo he, wie geeft er nu zoveel geld aan iets puur voor imago?

Fraa

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Je moet gewoon niet argumenteren met functies die je niet gebruikt. Als je daarom een mixer koopt ben je gewoon dom. Daarbij breek ik die mixer niet af, ik heb toch genoeg positieve dingen gezegd, maar die hebben jullie natuurlijk niet zien staan.

En nee frustro, ik wil mijn empath niet omwisselen voor een djm800.


De djm800 is gewoon een musthave onder dj's, net als de iphone trouwens. Veel mensen kopen zoiets omdat het cool is, terwijl ze vaak niet eens weten hoe het werkt.

Hoe kunt gij nu in godsnaam beslissen of iemand bepaalde functies wel degelijk gebruikt of niet? Het is niet omdat gij ze nooit zou gebruiken dat niemand anders 't zal doen, dus das een vrij belachelijk punt wat ge aanhaalt. De positieve dingen gij zegt hebben natuurlijk ook niets te maken met wat ge erna over de persoon zegt die zo'n mixer dan koopt, ge scheert ze allemaal over dezelfde kam.

Er zijn inderdaad veel noobs die geen ballen er van afweten en zomaar iets duur kopen omdat ze denken dat ze't dan meteen onder de knie zullen hebben. Maar de meesten onder ons doen't al langer & kopen zo'n ding juist omwille van zijn functies.

En tis natuurlijk een populaire mixer & hij kost handen vol geld. Maar maak eerst't onderscheid tussen iemand die't koopt omwille van zijn functies en iemand die't eerder koopt als een fashion accessoire voor zijn leefstijl.

deathsythe

Legacy Member
koolsound ftw, das pas voor echte dj's
:D:D
neh kmoet es ander mengpaneel hebbe :p

1337mr.hanky

Legacy Member
Ach, handen vol geld... Een xone v6, DAT kost handen vol geld, of een Aston Martin :D

Maar jij wil gewoon niet horen wat ik zeg. Ik had het gewoon over het feit dat den axel die functies aanhaalde, terwijl hij ze niet gebruikt. Ik loop toch ook niet te melken over hoe geweldig de send & return op men rane is, want ik gebruik het niet.

Felixdraait; het is mss handig om iets uit te testen VOOR dat je het koopt. Jouw edit is trouwens volledig belachelijk. Ga jij nog maar wat met je petje van Stijn Helsen, je schoentjes van Lecoque sportif en truitje van tommy hillfucker door de winkel straten lopen. Een djm800 is geen kledingstuk hoor.

felixdraait

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Ach, handen vol geld... Een xone v6, DAT kost handen vol geld, of een Aston Martin :D

Maar jij wil gewoon niet horen wat ik zeg. Ik had het gewoon over het feit dat den axel die functies aanhaalde, terwijl hij ze niet gebruikt. Ik loop toch ook niet te melken over hoe geweldig de send & return op men rane is, want ik gebruik het niet.

Felixdraait; het is mss handig om iets uit te testen VOOR dat je het koopt. Jouw edit is trouwens volledig belachelijk. Ga jij nog maar wat met je petje van Stijn Helsen, je schoentjes van Lecoque sportif en truitje van tommy hillfucker door de winkel straten lopen. Een djm800 is geen kledingstuk hoor.

heb je eigenlijk wel gelezen wat er staat? ik zéi net dat het belachelijk is een mixer te kopen om er mee op te scheppen?

1337mr.hanky

Legacy Member
Dat had ik idd wel begrepen, maar je drijft het wel erg ver. Is de ironische ondertoon in mijn post dan ZO moeilijk te zien?

Jij zegt dat een djm800 PUUR voor het imago is. Dat is gewoon onzin. Ben jij zo iemand die per definitie iets heeft tegen populaire merken? Laat me raden; je vindt iPods en Mac's wss ook maar niets... Right?

Fraa

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Dat had ik idd wel begrepen, maar je drijft het wel erg ver. Is de ironische ondertoon in mijn post dan ZO moeilijk te zien?

Jij zegt dat een djm800 PUUR voor het imago is. Dat is gewoon onzin. Ben jij zo iemand die per definitie iets heeft tegen populaire merken? Laat me raden; je vindt iPods en Mac's wss ook maar niets... Right?

Gij hebt volgens mij gewoon problemen met u zelf...

1337mr.hanky

Legacy Member
Ik zal van de week wel eens een fototje maken. Dan hebben jullie ook iets om je op af te reageren ;)

felixdraait

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Jij zegt dat een djm800 PUUR voor het imago is. Dat is gewoon onzin. Ben jij zo iemand die per definitie iets heeft tegen populaire merken? Laat me raden; je vindt iPods en Mac's wss ook maar niets... Right?

felixdraait zei:
wie geeft er nu zoveel geld aan iets puur voor imago?

felixdraait zei:
heb je eigenlijk wel gelezen wat er staat? ik zéi net dat het belachelijk is een mixer te kopen om er mee op te scheppen?

al begrijp ik nu wel waarom je die eerste quote misbegreep: ik bedoel dus niet 'wie geeft er nu zoveel geld aan een mixer die alleen maar imago heeft', maar 'wie is er nu zo dom om zo'n dure mixer te kopen alleen voor imago'.

en binnen een maand of twee ben ik van plan om me een macbook te kopen eigenlijk ;)

[EZ]

Legacy Member
JuG zei:
Ja die met't grote logo op heb ik ook al op veel plaatsen zien liggen. Maar deze ook?
Alé, tis ma'n vraag want ik heb deze eigenlijk nog nergens zien liggen behalve bij thomann dan.

Ma soit, tis ook nie dak nog veel in platenshops kom ofzo. Koop alles online tegenwoordig :)
Khad het ook over webshops hoor :p


ff ander onderwerp:
Hoe merkte da u naald ver vesleten is?
Kheb maar enen tt dus kan moeilijk vergelijken, en ne microscoop heb'k ook nie :p
Is't als ge zo 'knetterkes' hoort, da het ver tijd is om te vervangen, of niet?

(kheb Ortofon Concorde Elektro btw)

deathsythe

Legacy Member
hmm bennek ook benieuwd naar ;),

btw platen, moogde da gewoon aan die kanten met uw volle hand vastnemen ? want zo wordt da toch snel vuil niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan