Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JuG zei:Zo, pas thuis.
Vanavond na mijn werk heb ik na lang wachten mijn nieuwe gear kunnen ophalen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben een tevreden man
Greetzzz
pffft jaloers
Gebruikt ge dat veel?[EZ];10177390 zei:Geile booth
Die Plastikman slipmatten, zijn die gwn van vilt? (wrs wel, ma toch maar is vragen)
Want kwil er me ook kope (ofwel van ILT), ma 'k vind er nerges info over...


jahweh zei:iddpffft jaloers
zo'n kaosspadje wil ook eens uittesten das het enigste wa'k nog nooit onder handen heb gehad.Gebruikt ge dat veel?
Nu ga'k em wsl een pak minder gebruiken omdat de DJM er eenmaal staat, maar hij kan nog nuttig zijn 

Jah, kzou ze wel willen overkopen, maar hoe zit het dan met de verzending?JuG zei:Ja zijn gewoon vilten, maar ik heb andere besteld:
http://www.merchco-online.com/includes/img.php?m=430&p=images/&i=mstrkrftslipmat.jpg
Deze zijn eigenlijk maar een tussenoplossing
Als ge ze wilt hebben dan wil ik ze u gerust verkopen, die MSTRKRFT slipmats komen normaal gezien volgende week hier aan![]()

[EZ];10178912 zei:Jah, kzou ze wel willen overkopen, maar hoe zit het dan met de verzending?
Opvouwen of oprollen lijkt me allesinds al niet echt gezond![]()

Equino zei:Ik wil ook nen djm800!!!!!!![]()

desert storm zei:wat is er mis met je nuo2 nu?
ik vind zo'n djm800 niet zo speciaal eerlijk gezegd... of dat is misschien omdat ik er al een paar keer mee gedraaid heb en zelf 'n 400 heb.


[EZ];10178912 zei:Jah, kzou ze wel willen overkopen, maar hoe zit het dan met de verzending?
Opvouwen of oprollen lijkt me allesinds al niet echt gezond![]()

k, np, kzal er nog is over denken terwijlJuG zei:Maar als ge't niet erg zou vinden, zou ik wel nog ff willen wachten tot ik mijn heb. Die zijn vorige donderdag verzonden vanuit The US, dus ik verwacht ze ergens volgende week hier.
Als ik ze heb dan stuur ik u een PM met mijn rek nr enzo & dan regelen we da wel![]()

[EZ];10180404 zei:k, np, kzal er nog is over denken terwijl![]()
1337mr.hanky zei:De djm800 voelt wel goed aan, de faders en knoppen zijn gewoon goed. Maar die effecten vind ik maar niets, net als de colour effects. Het klinkt allemaal zo "james zabiela". Op die filters zit ook VEEEEEEL te veel resonantie. Als je al die snufjes zou wegdenken is het een goede basismixer, maar dan is hij voor de meeste mensen niet meer zo interessant, want dan je geen "SCHHWOOOESSSHHH" in je setjes steken.

Ik moet wel zeggen dat het enorme verbetering is op de djm600, ze hebben eindelijk die master fader weggehaald!!

Tah_b00nz0r zei:die plastikman slipmatte kunde toch ook gewoon in de musicman kopen?

Jah, ik kom bijna nooit in Gent eiglijk, maar ge kunt die idd bijna overal kopenTah_b00nz0r zei:die plastikman slipmatte kunde toch ook gewoon in de musicman kopen?

[EZ];10181849 zei:Jah, ik kom bijna nooit in Gent eiglijk, maar ge kunt die idd bijna overal kopen![]()
