Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Geile booth :D


Die Plastikman slipmatten, zijn die gwn van vilt? (wrs wel, ma toch maar is vragen :p)
Want kwil er me ook kope (ofwel van ILT), ma 'k vind er nerges info over...

slimfit

Legacy Member
JuG zei:
Zo, pas thuis.

Vanavond na mijn werk heb ik na lang wachten mijn nieuwe gear kunnen ophalen ;)

booth_djm_sync_01.JPG


booth_djm_sync_02.JPG


booth_djm_sync_03.JPG


booth_djm_sync_04.JPG


booth_djm_sync_05.JPG


booth_djm_sync_06.png


booth_djm_sync_07.JPG


Ben een tevreden man :D

Greetzzz


idd :p pffft jaloers


zo'n kaosspadje wil ook eens uittesten das het enigste wa'k nog nooit onder handen heb gehad. :p Gebruikt ge dat veel?

Fraa

Legacy Member
[EZ];10177390 zei:
Geile booth :D


Die Plastikman slipmatten, zijn die gwn van vilt? (wrs wel, ma toch maar is vragen :p)
Want kwil er me ook kope (ofwel van ILT), ma 'k vind er nerges info over...

Ja zijn gewoon vilten, maar ik heb andere besteld:

http://www.merchco-online.com/includes/img.php?m=430&p=images/&i=mstrkrftslipmat.jpg

Deze zijn eigenlijk maar een tussenoplossing ;)
Als ge ze wilt hebben dan wil ik ze u gerust verkopen, die MSTRKRFT slipmats komen normaal gezien volgende week hier aan :)

Fraa

Legacy Member
jahweh zei:
idd :p pffft jaloers


zo'n kaosspadje wil ook eens uittesten das het enigste wa'k nog nooit onder handen heb gehad. :p Gebruikt ge dat veel?

Ik gebrukte dat veel bij mijn oude mixer, omdat dat daar geen FX op zaten natuurlijk ;) Nu ga'k em wsl een pak minder gebruiken omdat de DJM er eenmaal staat, maar hij kan nog nuttig zijn :)

Als ge wilt moet ge maar eens komen testen hè :)

[EZ]

Legacy Member

desert storm

Legacy Member
[EZ];10178912 zei:
Jah, kzou ze wel willen overkopen, maar hoe zit het dan met de verzending?
Opvouwen of oprollen lijkt me allesinds al niet echt gezond :x

tussen 3 kartons steken? :)

[EZ]

Legacy Member
karton plooit ook :unsure:
:p

Ma idd, tussen iets stevig steken in ne groten enveloppe zal msn wel lukke...

desert storm

Legacy Member
Equino zei:
Ik wil ook nen djm800!!!!!! :angry:

wat is er mis met je nuo2 nu? :)

ik vind zo'n djm800 niet zo speciaal eerlijk gezegd... of dat is misschien omdat ik er al een paar keer mee gedraaid heb en zelf 'n 400 heb.

JackM

Legacy Member
ja, kvind die lijk ook ni zo speciaal, ook al eens op gespeeld
geef mij maar nen xone:92 :love:

Equino

Legacy Member
desert storm zei:
wat is er mis met je nuo2 nu? :)

ik vind zo'n djm800 niet zo speciaal eerlijk gezegd... of dat is misschien omdat ik er al een paar keer mee gedraaid heb en zelf 'n 400 heb.


Niets, maar zeggen dat ge een djm800 hebt is toffer dan een nuo2.
Gewoon prestige-gevoel :unsure:
+ 'k vind al die kleurkes op die djm wel iets hebben.

Moest ik dan toch ergens geld in willen pompen, zou ik een evo5 nemen maar dan met kleinere knopkes. Die dikke knoppen op de nuo/evo reeks liggen me toch niet volledig. Beste draaiknopkes vinnek nog altijd die van op een rodec :)


Maaaaar, m'n nuo'tje blijft nog wel een tijdje hoor.
Is perfect voor thuisgebruik, die djm800/evo5 zou toch totale overkill zijn

Fraa

Legacy Member
[EZ];10178912 zei:
Jah, kzou ze wel willen overkopen, maar hoe zit het dan met de verzending?
Opvouwen of oprollen lijkt me allesinds al niet echt gezond :x

Ik heb hier nog zo'n deel goeie kartonnen verpakkingen van platen liggen, daar steken ook nog eens 2 kartonnekes in. Dus dan plooit dat niet hoor.

Ik heb ze 12,90€ betaald een week of 3 geleden en er is nog geen 3 keer mee gedraaid. Dus voor mijn part moogde ze hebben voor 13 euro ofzo (incl. verzending dan)
Maar als ge't niet erg zou vinden, zou ik wel nog ff willen wachten tot ik mijn heb. Die zijn vorige donderdag verzonden vanuit The US, dus ik verwacht ze ergens volgende week hier.

Als ik ze heb dan stuur ik u een PM met mijn rek nr enzo & dan regelen we da wel ;)

[EZ]

Legacy Member
JuG zei:
Maar als ge't niet erg zou vinden, zou ik wel nog ff willen wachten tot ik mijn heb. Die zijn vorige donderdag verzonden vanuit The US, dus ik verwacht ze ergens volgende week hier.

Als ik ze heb dan stuur ik u een PM met mijn rek nr enzo & dan regelen we da wel ;)
k, np, kzal er nog is over denken terwijl :p

1337mr.hanky

Legacy Member
De djm800 voelt wel goed aan, de faders en knoppen zijn gewoon goed. Maar die effecten vind ik maar niets, net als de colour effects. Het klinkt allemaal zo "james zabiela". Op die filters zit ook VEEEEEEL te veel resonantie. Als je al die snufjes zou wegdenken is het een goede basismixer, maar dan is hij voor de meeste mensen niet meer zo interessant, want dan je geen "SCHHWOOOESSSHHH" in je setjes steken.

Ik moet wel zeggen dat het enorme verbetering is op de djm600, ze hebben eindelijk die master fader weggehaald!! Maar ik zou hem nooit kopen, er zijn massas interessantere mixers dan die djm.

aXl_

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
De djm800 voelt wel goed aan, de faders en knoppen zijn gewoon goed. Maar die effecten vind ik maar niets, net als de colour effects. Het klinkt allemaal zo "james zabiela". Op die filters zit ook VEEEEEEL te veel resonantie. Als je al die snufjes zou wegdenken is het een goede basismixer, maar dan is hij voor de meeste mensen niet meer zo interessant, want dan je geen "SCHHWOOOESSSHHH" in je setjes steken.

ik hou wel van een beetje swoesj eigenlijk :unsure:

Ik moet wel zeggen dat het enorme verbetering is op de djm600, ze hebben eindelijk die master fader weggehaald!!

oh ja, ik was de headroom en de midi controls op de djm 600 vergeten :woohoo:

[EZ]

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
die plastikman slipmatte kunde toch ook gewoon in de musicman kopen?
Jah, ik kom bijna nooit in Gent eiglijk, maar ge kunt die idd bijna overal kopen :p

Fraa

Legacy Member
[EZ];10181849 zei:
Jah, ik kom bijna nooit in Gent eiglijk, maar ge kunt die idd bijna overal kopen :p

Ja die met't grote logo op heb ik ook al op veel plaatsen zien liggen. Maar deze ook?
Alé, tis ma'n vraag want ik heb deze eigenlijk nog nergens zien liggen behalve bij thomann dan.

Ma soit, tis ook nie dak nog veel in platenshops kom ofzo. Koop alles online tegenwoordig :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan