Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraa

Legacy Member
Mijn gear hier ook eens posten:

booth_09_.JPG

De versterker

booth_02_.JPG

Overzichtje

booth_03_.JPG

Overzichtje

booth_04_.JPG

De CDJ & de KP2

booth_05_.JPG

De ondertussen al tamelijk versleten mixer :-)

booth_07_.JPG

Een beperkt aantal van de collectie, 't meeste staat op zolder eigenlijk :-)

booth_08_.JPG

En mijn speakers :-)

Alles werkt dus nog prima voor zijn leeftijd, enkel de mixer gaat volgende maand dus vervangen worden door ne DJM800.

Das al :-)

BlueSkyraider

Legacy Member
Woensdag 30/04 voor de 2e keer de PA gedaan voor het "Pispottenfestival" in Molenbeek/Brussel op de Nieuwe Graanmarkt.
Een actie/festival om het gebrek aan gratis openbaar toiletten in de hoofdstad aan te klagen.

Was de eerste keer dat ik met mijn vernieuwd materiaal buitenkwam en dus ook eens deftig het geluidsniveau e.d. kon testen in praktijk.
Afin, kheb veel complimenten gekregen. Zowel van de organisatie, van de bezoekers en de muzikanten. :woohoo:
Het weer viel gelukkig goed mee, enkel 1 plens/onweersbui over ons heen gekregen. Maar dat was het. Gelukkig was ik goed voorzien daartegen :)

Overzichtspic van m'n gear (getrokken met gsm)

Line up was o.a:

- MC Dusaar (Hasseltse rap)
- Jef Mercelis (solo) (singer/songwriter)
- René Binamé (punkrock)
- Highway (instrumentale rock)
- Mammoeten Kousevoeten samen met Local Gentry (psychedelische rock / postrock)
- Grimelock (rap)
- An Apple (rock)


Best goeie groepkes allemaal, de samenwerking tussen Local Gentry en MOK was ook wel super. 7 man/vrouw op het podium met 2xgitaar, 1xbass, drumster&conga's, klarinet & hobo.

ComputerVISTA

Legacy Member
Correctie, den 1ste keer dat ge PA gedaan hebt op het pospottenfestival.

BlueSkyraider

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Correctie, den 1ste keer dat ge PA gedaan hebt op het pospottenfestival.

ja ge hebt gelijk, den eersten keer was ik uwen roadie :) , excuseer

DonVermo

Legacy Member
Gear:

Huidig:

IMG Stage Line MPX-205 Mixer (slecht i know)
IMG Stage Line Dubble deck cd-player CD-280DJ
IMG Stage Line STA-500 versterker + 2x250W Monacor
1x Synq heaphone
2x Reloop MP-4000 M3D Turntables (nieuw sinds vorig weekend)


Onderweg:

Pioneer DJM-600 Mixer

Pics:

pic1
pic2

$KYL!NE643

Legacy Member
Het ligt hier precies wat stil...

Bij mij ook een update, zo ziet het er nu uit:

http://img396.imageshack.us/img396/2150/imgp0099hm8.jpg

Wat er staat:
- Rodec BX-14
- Citronic PD-45 Ultima draaitafels
- Ortofon Concorde Pro S naaldjes (de zwarte dus)
- Reloop RMP-2
- Denon DN-D4500
- Medion MD96090 laptop met Traktor Dj Studio 2.6
- ...

Nog 1 'zware' aankoop en dat is een Denon HC-4500 om Traktor te gaan aansturen (en huidige controller weg doen) en dan is het voor mij compleet.

Fraa

Legacy Member
Ik heb men Booth hier al eens gepost, maar ik heb wat dingen veranderd & dan horen daar ook nieuwe foto's bij natuurlijk ;)

- Technics SL1200MK2 TT
- Technics SL1210MK2 TT
- Pioneer CDJ800MK2 CD-speler
- Vestax PCV275 Mixer
- Korg Kaoss Pad 2 Effector
- JB C2-650 Amp
- Wharfedale Lix Pro 15 Speakers
- Sennheiser HD25 Headphones

Ik heb dus eindelijk mijn gammele tafel buitengezwierd & een tafel van roestvrij staal gekocht in de Ikea in Heerlen. Verder heel de boel uiteraard uit mekaar gehaald, alle onnodige dingen richting vuilbak gestuurd & alles grondig gepoetst. Alles weer op zijn plaats gezet, aangesloten en daarna nog wat spotjes opgehangen ipv mijn eenzame bureaulamp die na jaren dienst toch wel eens wat rust had verdiend. En tenslotte mijn platen allemaal van curver bakken voorzien (ervoor stond een heel deel in UDG tassen)... Nu staat alles eindelijk netjes bij mekaar. Het ziet er een pak beter uit nu :)

http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_01.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_02.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_03.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_04.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_05.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_06.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_07.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_08.JPG
http://www.dj-jug.be/pics/booth/0705/booth_09.JPG

Alles staat nu ook wat hoger (90cm hoogte) & een HEEL pak stabieler. Bij't losmaken van alle kabels & 't poetsen vielen er spontaan 3 van de 6 tafelpoten onderuit... Dat zei dus genoeg over de stabiliteit :D

Greetzzz ;)

PS: Mijn Digitale Reflex is op vakantie in Barcelona (samen met de grote zus), dusseuh het zijn maar GSM pics geworden :)

PS2: Binnen een kleine maand worden de 2 Technics vervangen door 2 Citronic PD-45MK2 tafels wegens te oud :) De mixer is ook al aan vervanging toe & zal dan ook door een Pioneer DJM 800 vervangen worden ;)
Dan ben ik weer even zoet :D

Anoniem09

Legacy Member
Heb deze flight gekocht voor men CDJ-800 MKII:

Road-Ready-RRCCDJ-01.jpg


Man man, een vette flight! Vroeger dachten we altijd dat Caymon de beste flighten waren maar laatste tijd als we er kopen van caymon zitten er wel altijd productie foutjes in dat ze niet goed passen etc (en dat valt niet onder garantie) + ze zijn duur.

Deze van Road Ready is cheap, stevig, perfecte productie! Binnenin kan je makkelijk de mouche aanpassen, ipv dat ze vastgelijmd zitten, zitten ze goed vast met van da soort spullement da zo vastklit ma da je er ook weer kunt aftrekken :p Zo kun je overal waar je maar wilt mouche zetten. CDJ zit nu 200% vast. Aan de onderkant zelf een ingebouwde ventilator.. Vanvoor ook zo'n klepje etc. Perfect!

DjProbe

Legacy Member
koenpje zei:
Heb deze flight gekocht voor men CDJ-800 MKII:

Road-Ready-RRCCDJ-01.jpg



Deze van Road Ready is cheap, stevig, perfecte productie! Binnenin kan je makkelijk de mouche aanpassen, ipv dat ze vastgelijmd zitten, zitten ze goed vast met van da soort spullement da zo vastklit ma da je er ook weer kunt aftrekken :p Zo kun je overal waar je maar wilt mouche zetten. CDJ zit nu 200% vast. Aan de onderkant zelf een ingebouwde ventilator.. Vanvoor ook zo'n klepje etc. Perfect!

lol :p

road ready is idd niet slecht,
zeker voor kleine toestellen !

btw, gekocht bij evsound ?
bekafun is anders in importeur voor België van road ready ;)

wel jammer dat ze een beetje 'cheap' aanvoelen en eigenlijk ook zijn,
zeker als je ze vergelijk met "echte" flightcasen van bv D-case, Coffre Forte, A-cases ,.... die liggen natuurlijk ook in een ander prijsgamma

maar voor DJ mixers, cd-spelers, technics, en kleine 19' racks zit je idd heel goed bij road ready !

[EZ]

Legacy Member
Zalige monitors :)

Meubel zijn 2 opeengestapelde rekken uit Ikea ofzo zeker?
Ziet er allesinds schoon en stevig uit.

(en kzie daar ook nen Death Is Nothing To Fear staan, 'k heb den 2 :p)

Fraa

Legacy Member
Zo, pas thuis.

Vanavond na mijn werk heb ik na lang wachten mijn nieuwe gear kunnen ophalen ;)

booth_djm_sync_01.JPG


booth_djm_sync_02.JPG


booth_djm_sync_03.JPG


booth_djm_sync_04.JPG


booth_djm_sync_05.JPG


booth_djm_sync_06.png


booth_djm_sync_07.JPG


Ben een tevreden man :D

Greetzzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan