Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Ik heb ooit iemand een DMX xlr in een amp zien duwen... Ik weet nog steeds niet waarom maar die gast z'n oren zullen nog tuiten van mijn geschreeuw op dat moment![]()
DjProbe zei:eigenlijk kan da nie
sound werkt: manneke vrouwen
dmx vrouwke manneke
omdat ze beter zijn en beter draaien of coursedacuba zei:Mag ik vragen waarom? Om ze te 'hebben' ?

CFK zei:ungefungureerd wa is da nu weer?
kheb da al duizend maal neer geschreven, zoek het op
en euh met alle respect, maar ik zie dat ge eigenlijk nog maar net DJ'd of probeert althans, kga hier dan ook mijn tijd niet aan verdoen, maar 'k ben heel zeker dat'k redelijk wat ervaring meer heb dan u omtrent deze discussie...
kom terug in een jaar of vijf aub![]()
dacuba zei:maar het is gewoon onzin om zomaar ongefungureerd te zeggen dat een technics > oem.
StaRflaM zei:Een super OEM is maar op 1 vlak "superieur" aan een technics en dat is de 4,5Nm torque. Voor de rest kan die niet tippen aan een technics.
Maar wat is de rest dan ?
wel... Pitch. eigenlijk moet een draaitafel maar 1ding hebben, en dat is een verdomd goede pitch die DIRECT reageert, en dat doet de OEM niet.
Maar daarvoor is de OEM nog geen slechte draaitafel hoor, kdraai er zelf ook mee. Maar dat is voor mij het enorme verschil![]()
Wat de sOEM en de technics verschilt van de rest van de draaitafels, is de constantheid waarmee hij draait. Die draaitafels blijven zo perfect op snelheid draaien dat als hij perfect gepitched is gans de mix door perfect zal staan. Wat je niet hebt bij goedkopere modellen.

ik denk zelfs dat hij traktor op die immens zotte resolutie zal kunnen draaien.[EZ];9984751 zei:nice, Virtual DJ @ 1680x1050
agena zei:Nieuwe beeldkaart gekocht, om wat nieuwere games te kunnen draaien
![]()
Peak ATi radeon 3870 videokaart, kaart haalde ongeveer 11000 punten met 3dmark.
![]()
Omdat er een apparte stroom aansluiting op zit, moest ik ook een andere voeding halen, een blokje met 6 aansluitingen.
![]()
Zallman 600 Watt met heatpipe

agena zei:Nieuwe beeldkaart gekocht, om wat nieuwere games te kunnen draaien
![]()
Peak ATi radeon 3870 videokaart, kaart haalde ongeveer 11000 punten met 3dmark.
![]()
Omdat er een apparte stroom aansluiting op zit, moest ik ook een andere voeding halen, een blokje met 6 aansluitingen.
![]()
Zallman 600 Watt met heatpipe

agena zei:Nieuwe beeldkaart gekocht, om wat nieuwere games te kunnen draaien
![]()
Peak ATi radeon 3870 videokaart, kaart haalde ongeveer 11000 punten met 3dmark.
![]()
Omdat er een apparte stroom aansluiting op zit, moest ik ook een andere voeding halen, een blokje met 6 aansluitingen.
![]()
Zallman 600 Watt met heatpipe
