frustro
Legacy Member
Stimpy zei:iemand had toch ff ne ferme kemel gemaakt, gij denk ikin de foute richting aant bijpitchen en dan maar alles dichtgedraaid
hoe hebbe ze u eigelijk gevonde of gevraagd voor te draaien? khad ook wel zin om een uurke te draaien![]()
dat was ik jah
ben absoluut niet gewend van op technics te draaien, die knopkes staan iets anders dan op de mijn
gevolg... in ene keer 45 toeren ipv 33 int midden van een mix ;p
ma soit, het publiek trok toch op geen kloten, dus die hebben da nie gemerkt

en om eerlijk te zijn monitors trokken op nie veel
, linkse werkte nie & rechtse moest veel te hard staan om het tegoei te horen zodat het nimmeer zuiver was(edit: het zijn natuurlijk veel externe uitvluchten ;p, maar kweet ook wel dat de basis van het probleem een gebrek aan live-ervaring van mezelf is, maarja, dat kunt ge alleen krijgen door voor publiek te draaien
)& wij kennen een paar mensen binnen chiro kris kras (degenen die het georganiseerd hebben), dus gewoon dikke vriendjespolitiek

in de foute richting aant bijpitchen en dan maar alles dichtgedraaid

ad: