Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

frustro

Legacy Member
Stimpy zei:
iemand had toch ff ne ferme kemel gemaakt, gij denk ik :p in de foute richting aant bijpitchen en dan maar alles dichtgedraaid :p

hoe hebbe ze u eigelijk gevonde of gevraagd voor te draaien? khad ook wel zin om een uurke te draaien :(

dat was ik jah
ben absoluut niet gewend van op technics te draaien, die knopkes staan iets anders dan op de mijn
gevolg... in ene keer 45 toeren ipv 33 int midden van een mix ;p
ma soit, het publiek trok toch op geen kloten, dus die hebben da nie gemerkt ;)
en om eerlijk te zijn monitors trokken op nie veel :), linkse werkte nie & rechtse moest veel te hard staan om het tegoei te horen zodat het nimmeer zuiver was

(edit: het zijn natuurlijk veel externe uitvluchten ;p, maar kweet ook wel dat de basis van het probleem een gebrek aan live-ervaring van mezelf is, maarja, dat kunt ge alleen krijgen door voor publiek te draaien :))

& wij kennen een paar mensen binnen chiro kris kras (degenen die het georganiseerd hebben), dus gewoon dikke vriendjespolitiek ;)

Fraa

Legacy Member
Stimpy zei:
iemand had toch ff ne ferme kemel gemaakt, gij denk ik :p in de foute richting aant bijpitchen en dan maar alles dichtgedraaid :p

hoe hebbe ze u eigelijk gevonde of gevraagd voor te draaien? khad ook wel zin om een uurke te draaien :(

Ja die kemel (45 toeren) was van frus, maar't was geen ramp. Voor de rest ging't wel goed :)

In de leiding van de Chiro die die fuif had georganiseerd zitten een paar meiskes die wij kennen & aangezien wij zowat in de stijl van de avond draaien hebben ze dus ook niet ver moeten zoeken.
Vond't ook een beetje wennen weer, 't was tenslotte al 2 jaar geleden dak nog voor volk stond ofzo, maar na een paar plaatjes liep't alweer redelijk los bij mij. Bij frus ging't nog een beetje stroef in't begin & aangezien em nie gewoon is op Technics te spelen kwam die fout er inderdaad. Daarna ging't bij hem ook wel een pak beter. Alleen jammer da't maar een uurke was, als ge eindelijk fatsoenlijk in uw ritme zit & 't gaat goed moet ge al bijna stoppen :)

desert storm

Legacy Member
Desperatozz zei:
die hot cue's zijn er 3 per cd

je hebt er misschien maar eentje nodig per liedje maar als ge nen verzamelcd hebt ... solid sounds of azuli ofzo kan dat best van pas komen!

of om een paar vocals nog even te laten terugkomen van je vorige plaat :)

Fraa

Legacy Member
Project Zero zei:
Ha dat was op die fuif in het Rondpunt? Nice!

Idd, een cdj 1000 heeft imo niet veel meerwaarde tov een cdj 800. Ik vind de manier van snel loopen op een 800 trouwens zalig, lekker makkelijk en snel bij te sturen.

Ja, dat was daar. Vorige vrijdag :)

Met Bobby Ewing, DJ Cole, ik & frus, Cait Sith & Kiani en Dennis van JC Rondpunt zelf.

Stimpy

Legacy Member
ja die ene monitor, we hadden ene kabel ni mee >_< tege dat bobby draaide werkte die wel :)

Fraa

Legacy Member
Stimpy zei:
ja die ene monitor, we hadden ene kabel ni mee >_< tege dat bobby draaide werkte die wel :)

Ja toen hadden ze de moni's ook wat verplaatst, leek mij wat beter geluid toen.
Het ging met 1 monitor, maar af en toe was't toch wel chaos in men hoofd daardoor :)

Project Zero

Legacy Member
Stimpy zei:
ben gewoon kameraad gaan helpen hé, ik werk daar eigelijk ni ofzo :)
www.azoe.be

What the hell, ik woon in Spurk :p Waar woont die net?
Ligt het aan mij of heeft ie niet zoveel materiaal? Wel vrij goedkoop voor zo'n complete set, dat weet ik dan als ik nog is zelf een feesje geef :)

Bartel

Legacy Member
Project Zero zei:
What the hell, ik woon in Spurk :p Waar woont die net?
Ligt het aan mij of heeft ie niet zoveel materiaal? Wel vrij goedkoop voor zo'n complete set, dat weet ik dan als ik nog is zelf een feesje geef :)

Ben daar mijn mengpaneel + cdspeler gaan kopen 2ehands. Het is geen echt bedrijf, maar zijn kelder was toch ferm groot en hij had er toch t een en ander staan! Vriendelijke kerel :).

Stimpy

Legacy Member
ondertussen heeft die wel een iets groter "magazijn" dan zijn garage/kelder
een echte showroom en uithangbord etc heeft hij ni nee, ge ziet het ni vanop straat, ma tis wel een erkend bedrijf hé.
Ondertussen heeft die ook wel weer heel wat meer dan wat in zijn kelder stond denk ik.
Op zn site staat trouwens lang niet allemaal wat hij heeft. Is niet echt up to date meer.
kben toch nog altijd jaloers als ik daar binne kom ze :p

hij zou me beter betale voor de reclam die ik maak >_<

Fraa

Legacy Member
dacuba zei:
Plateau-party? Ben niet gegaan (opt laatste moment beslist), maar iedereen zei dat het heel goede muziek was ;)

Ja Plateauparty.

Muziek zat zeker dik in orde vond ik, iedereen zat zowat in de Electro, Trash, House.
Bobby iets meer mnml-electro in't begin ma naderhand ook wel mooi opgebouwd.

:)

Project Zero

Legacy Member
Stimpy zei:
ondertussen heeft die wel een iets groter "magazijn" dan zijn garage/kelder
een echte showroom en uithangbord etc heeft hij ni nee, ge ziet het ni vanop straat, ma tis wel een erkend bedrijf hé.
Ondertussen heeft die ook wel weer heel wat meer dan wat in zijn kelder stond denk ik.
Op zn site staat trouwens lang niet allemaal wat hij heeft. Is niet echt up to date meer.
kben toch nog altijd jaloers als ik daar binne kom ze :p

hij zou me beter betale voor de reclam die ik maak >_<
Wow nice, echt wel handig! Ik kende het bedrijf idd niet, ik heb hem hier in bilzen en omstreken ook nog nooit een weten doen.

Desperatozz

Legacy Member
Hmm most interesting inderdaad
moest'k nog ns iet nodig hebbe ga'k toch ook ns daar hore :)

ma kheb er net als PZ nog nooit van gehoord eig aan dees kanten :x

Fraa

Legacy Member
Mjah, zoals ik al zei. Heb geen toekomstige gigs op't moment, dus ik kan ook nie veel beloven :)

Anoniem09

Legacy Member
koenpje zei:
Gisteren CDJ-800 MKII besteld bij Bax Shop. Hierjuist betaald :applause:

Maandag overgeschreven via HomeBanking naar Bax-Shop en nog altijd geen nieuws :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan