Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GiJay

Legacy Member
Het kan mij niet schelen of jij waarde hecht aan mijn mening of niet. Ik moet mij niet bewijzen voor mensen die met woorden gooien maar geen moeite doen om dingen te staven. Je hebt geen enkele vorm van respect naar de tegenpartij waarmee je in discussie treedt. Ipv termen te gebruiken en rechtstreeks iemand aan te vallen zou je beter eens laten zien waarom wij WEL naar jou zouden moeten luisteren.

Ik wil gewoon niet dat "beginnende" dj's hier op dit forum jouw posts lezen en denken dat er wat waarheid in zit. Daar draait het om, wat jij doet kan mij niets schelen. Ik kan ook roepen dat ik de man ben, maar dat doe ik niet. Ik geef enkel objectieve standpunten en probeer duidelijkheid te scheppen in de mist die jij hier opzet.

Je weet trouwens helemaal niet op welk niveau ik bezig ben net zoals ik niet weet op welk niveau jij bent bezig geweest. Ik vermoed gewoon dat het niet zo geweldig was aangezien je zulke statements maakt. Er is meer aan dj-n dan maar wat nummertjes aan elkaar plakken. Misschien is mijn doel helemaal niet om op topniveau "summer of 69" te draaien maar heb ik andere dromen die ik wil verwezelijken.

Dit is dan ook het laatste dat ik erover zeg en ik verwacht hier ook nog jouw laatste woord. Ik lees er gewoon over, ga niet langs start en blijf wel op de volgende pagina wachten tot iemand daar weer een echte vraag stelt.

satanreleased

Legacy Member
belangerijkste voor mij is infeite de kills .....gewoon 1 van de 3 ways weg trekken .
en hoog uit een filter . dat is het ook,meer niet .

Bobson

Legacy Member
allé als ge pics moet hebben

P2020023.jpg

P2020022.jpg


ge kent het hé

Tah_b00nz0r

Legacy Member
leuke aankoop gedaan vandaag! ben er serieus content van :)

zie dus op de laptop ;)

dsc09455cd2.jpg

Rayne Varga

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
leuke aankoop gedaan vandaag! ben er serieus content van :)

zie dus op de laptop ;)

dsc09455cd2.jpg
Welkom bij de Serato-club. Nog even reclame maken voor ScratchTools, de ultieme tool voor Serato (download link staat op het forum). GUI is nog in de maak ;)

[EZ]

Legacy Member

Tah_b00nz0r

Legacy Member
[EZ];9787469 zei:
Is uwe mixer ne Reloop RMX-30 (of 20) Blackfire?

Zoja: hoe bevalt hij? :p

ben er wel content van enkel doen men faders raar terwijl ik denk dat ze just staan ingesteld :p voor het geen wa ik daar van verwacht doet da wa het moet doen.

ik vind één ding echt nadelig eraan en da is da ge het cue volume ni echt hoog kunt zetten :( als da vollebak staat en men muziek sta echt luid gaat het volume van men koptelefoon nog ma juist meekunne met het volume uit men boxen :p

tis btw nen 30, 3 kanale dus :)

deathsythe

Legacy Member
2s60mbt.jpg


stelt niet veel voor, ma kom, ge moet me iets beginnen hé ;)

bezig met flightcase atm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan