GiJay
Legacy Member
Het kan mij niet schelen of jij waarde hecht aan mijn mening of niet. Ik moet mij niet bewijzen voor mensen die met woorden gooien maar geen moeite doen om dingen te staven. Je hebt geen enkele vorm van respect naar de tegenpartij waarmee je in discussie treedt. Ipv termen te gebruiken en rechtstreeks iemand aan te vallen zou je beter eens laten zien waarom wij WEL naar jou zouden moeten luisteren.
Ik wil gewoon niet dat "beginnende" dj's hier op dit forum jouw posts lezen en denken dat er wat waarheid in zit. Daar draait het om, wat jij doet kan mij niets schelen. Ik kan ook roepen dat ik de man ben, maar dat doe ik niet. Ik geef enkel objectieve standpunten en probeer duidelijkheid te scheppen in de mist die jij hier opzet.
Je weet trouwens helemaal niet op welk niveau ik bezig ben net zoals ik niet weet op welk niveau jij bent bezig geweest. Ik vermoed gewoon dat het niet zo geweldig was aangezien je zulke statements maakt. Er is meer aan dj-n dan maar wat nummertjes aan elkaar plakken. Misschien is mijn doel helemaal niet om op topniveau "summer of 69" te draaien maar heb ik andere dromen die ik wil verwezelijken.
Dit is dan ook het laatste dat ik erover zeg en ik verwacht hier ook nog jouw laatste woord. Ik lees er gewoon over, ga niet langs start en blijf wel op de volgende pagina wachten tot iemand daar weer een echte vraag stelt.
Ik wil gewoon niet dat "beginnende" dj's hier op dit forum jouw posts lezen en denken dat er wat waarheid in zit. Daar draait het om, wat jij doet kan mij niets schelen. Ik kan ook roepen dat ik de man ben, maar dat doe ik niet. Ik geef enkel objectieve standpunten en probeer duidelijkheid te scheppen in de mist die jij hier opzet.
Je weet trouwens helemaal niet op welk niveau ik bezig ben net zoals ik niet weet op welk niveau jij bent bezig geweest. Ik vermoed gewoon dat het niet zo geweldig was aangezien je zulke statements maakt. Er is meer aan dj-n dan maar wat nummertjes aan elkaar plakken. Misschien is mijn doel helemaal niet om op topniveau "summer of 69" te draaien maar heb ik andere dromen die ik wil verwezelijken.
Dit is dan ook het laatste dat ik erover zeg en ik verwacht hier ook nog jouw laatste woord. Ik lees er gewoon over, ga niet langs start en blijf wel op de volgende pagina wachten tot iemand daar weer een echte vraag stelt.





als da vollebak staat en men muziek sta echt luid gaat het volume van men koptelefoon nog ma juist meekunne met het volume uit men boxen