De meeste van die minimal dudes kopen ook altijd juist dezelfde gear als hun idolen hahaha...
Nee nee, ik was heel tevreden van de empath maar ik wou gewoon filters per kanaal. Er zijn maar weinig mixers die dat hebben. De xone was ook een mooie optie, maar die knopjes liggen me niet. De pioneer 800 heeft dan weer veel te veel resonantie op zijn filters staan. Deze is eigenlijk net perfect. Hij staat hier nu bijna een week en ik kan je letterlijk zeggen dat ik zelden zo een aangename mixer heb aangeraakt. Hij is ook bijna volledig metaal... je weet wel, dat materiaal dat ze gebruikten voor ze alles in kunststof maakten. Wat ik wel moet inboeten is de flexibele fx-routing van de empath, maar ik gebruikte toch enkel de filter van men effectenbakkie.
De crossfader is wat minder, maar volgens mij zit er dezelfde in als in een 05. Het gaat voor de occasionele scratch, maar tis niet Q zen beste vriendje.
Nu maar wachten tot cox nog eens in de buurt is en dan sleep ik hem heen en terug, dan kan ie zen poot er echter opzetten.