Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w00p

Legacy Member
DjProbe zei:
garantie is dan ook meer bedoelde op productiefouten he ...
zeker bij nieuwe producten kan het wel gebeuren dat er nog foutjes inzitten,
garantie is dus ZEKER EN VAST geen bullshit
Je trekt het uit de context.
We hadden het over slijtage. Dan is garantie bullshit. :)

als er productiefouten inzitten dan zult ge het wel merken de eerste week da ge hem hebt, en direct opsturen.
Gij gebruikt pioneers in de verhuur, gij moet toch weten wa een miserie da het is als er een kapot is...

GiJay

Legacy Member
De meeste van die minimal dudes kopen ook altijd juist dezelfde gear als hun idolen hahaha... ;)

Nee nee, ik was heel tevreden van de empath maar ik wou gewoon filters per kanaal. Er zijn maar weinig mixers die dat hebben. De xone was ook een mooie optie, maar die knopjes liggen me niet. De pioneer 800 heeft dan weer veel te veel resonantie op zijn filters staan. Deze is eigenlijk net perfect. Hij staat hier nu bijna een week en ik kan je letterlijk zeggen dat ik zelden zo een aangename mixer heb aangeraakt. Hij is ook bijna volledig metaal... je weet wel, dat materiaal dat ze gebruikten voor ze alles in kunststof maakten. Wat ik wel moet inboeten is de flexibele fx-routing van de empath, maar ik gebruikte toch enkel de filter van men effectenbakkie.
De crossfader is wat minder, maar volgens mij zit er dezelfde in als in een 05. Het gaat voor de occasionele scratch, maar tis niet Q zen beste vriendje.

Nu maar wachten tot cox nog eens in de buurt is en dan sleep ik hem heen en terug, dan kan ie zen poot er echter opzetten.

skampy

Legacy Member
GiJay zei:
De crossfader is wat minder, maar volgens mij zit er dezelfde in als in een 05. Het gaat voor de occasionele scratch, maar tis niet Q zen beste vriendje.

blijkt idd pcv fader te zijn (zoals in 05), en mixer heeft curve control, dus in theorie zou dat moeten gaan. PCV fader betekent natuurlijk wel dat je er een Pro X Fade kan insteken :cool: of anders gewoon Vestax cut lag spacers.

Rayne Varga

Legacy Member
Dj-DC zei:
Gijay mag ik in de krokusvakantie bij u komen spelen. het mag van ons mama :applause:

Heeft de progge nu uwe empath overgekocht ? Gij met u verkoop trukskes. Néé progrezz alleen rotary is goed om mee te mxien, ge gaat toch gene Xone kopen (waar hij al jaren van droomt) ? :p
Ja want Allen & Heath heeft geen rotary modellen he (klik, klik en klik) ;)

Bobson

Legacy Member
ja maar kem de progge nooit horen vertellen dat hem rotary wou gaan. Tis toch ne meeloper zeu :p

GiJay

Legacy Member
Rayne Varga zei:
Ja want Allen & Heath heeft geen rotary modellen he (klik, klik en klik) ;)

Ja, het liefst had ik de v6 gekocht, maar dat is zoveel geld voor wat het is. Hij wordt ok niet meer gemaakt en je vindt hem bijna niet. Ach, misschien als ik er over struikel. Mijn vestaxje is op dit moment meer dan cool genoeg haha.

Rayne Varga

Legacy Member
GiJay zei:
Ja, het liefst had ik de v6 gekocht, maar dat is zoveel geld voor wat het is. Hij wordt ok niet meer gemaakt en je vindt hem bijna niet. Ach, misschien als ik er over struikel. Mijn vestaxje is op dit moment meer dan cool genoeg haha.
Als je toch een V6 wou, waarom heb je dan niet gekozen voor een E&S DJR100D, Rane MP2016 of Urei 1620LE? Die liggen daar toch dichter bij in de buurt dan die Vestax.
(en ja ik heb een beetje een obsessie voor rotary mixers ;))

GiJay

Legacy Member
Rayne Varga zei:
Als je toch een V6 wou, waarom heb je dan niet gekozen voor een E&S DJR100D, Rane MP2016 of Urei 1620LE? Die liggen daar toch dichter bij in de buurt dan die Vestax.
(en ja ik heb een beetje een obsessie voor rotary mixers ;))

Omdat de v6 ook filters heeft op elk kanaal en dat miste ik aan elke andere rotary. Ik heb bij deze mixer ook de rotary's, het was me gewoon al weer anderhalf jaar geleden dat ik nog eens met faders had gedraaid. Aangezien je meestal toch op fader mixers moet draaien dacht ik, ach, steek deze er maar ff in.

Rayne Varga

Legacy Member
GiJay zei:
Omdat de v6 ook filters heeft op elk kanaal en dat miste ik aan elke andere rotary. Ik heb bij deze mixer ook de rotary's, het was me gewoon al weer anderhalf jaar geleden dat ik nog eens met faders had gedraaid. Aangezien je meestal toch op fader mixers moet draaien dacht ik, ach, steek deze er maar ff in.
Misschien een domme vraag, maar is er verschil tussen een filter en een isolator?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan