Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerre555

Legacy Member
lol idd, had hetzelfde probleem, wel vooral de eq toch. met mijn numark 5000, uiteindelijk opgestuurd onder garantie omdat de dry/wet fader kapot was. Ik heb hem dan volledig hersteld + geen krakende knopjes teruggekregen :).

Nuja die is verkocht en nu heb ik een digitale mixer (zero 4) dat gaat waarschijnlijk nooit kraken :).

jerre555

Legacy Member
w00p zei:
Maar ALS er iets aan is, kan je de hele mixer de vuilbak in kieperen... :s

Verklaar?
meeste mengpanelen komen met een 2jarig garantie :), en dat heb ik ook.

Stel hij is uit garantie kan je hem toch laten herstellen? of het nu een pioneer djm 800 of een reloop rmx 30 is? Je moet dan wel wat betalen, maar dat zal wel meevallen zeker?

Groeten
Jeremy

__hanske__

Legacy Member
Met dat herstellen zou 'k toch oppassen hoor. 'k weet ni hoe die dingen ineen zitten, maar als je ze helemaal uiteen moet gooien om een fadertje te vervangen ofzo... Tegenover nen Rodec die gemaakt is om op z'n zwakke punten snel en door iedereen herstelt te worden. Maar 'k weet ni hoe ie ineen zit dusja...

Ik ken korg als degelijk materiaal dusjah. En 't is altijd ALS he.

__hanske__

Legacy Member
in 't fabriek, resultaat = enorme wachttijd. Of vergis 'k mij?
Maar nogmaals, das altijd ALS he.

1337mr.hanky

Legacy Member
Meestal laat je zo'n dingen repareren door de distributeur in jouw land. Dit is vaak gewoon een winkel die ook dingen repareren

Sabe

Legacy Member
nuja ik vind persoonlijk als je half wil cutten ofzo met beide platen draaiend, vind ik cutten met gewone kanaal fader iets simpeler..

mja das mss hoe da ge het gewoon zijt

1337mr.hanky

Legacy Member
goh ja, want eigenlijk gaat het met die draaiknoppen zelf ook goed genoeg hoor

ik cut trouwens nooit een nummer dat op volledig volume draait, er is ook meer aan draaien dan enkel plaatjes cutten he sabe of zit jij er zo vaak langs dat je wel MOET cutten??? :D

w00p

Legacy Member
jerre555 zei:
Verklaar?
meeste mengpanelen komen met een 2jarig garantie :), en dat heb ik ook.

Stel hij is uit garantie kan je hem toch laten herstellen? of het nu een pioneer djm 800 of een reloop rmx 30 is? Je moet dan wel wat betalen, maar dat zal wel meevallen zeker?

Groeten
Jeremy

Een digitale mixer is gewoon 1 grote printplaat.
Als die kapot is kijke ze zelfs ni hoe ze da herstelle, ze hale da gewoon eruit, smijten het op de schroot en steken er een nieuwe in.
Ge krijgt letterlijk een nieuwe mixer in hetzelfde jasje. En de kosten zijn er dan ook naar.

En garantie is bullshit. Als er iets kapotgaat zal het wel NET niet in de eerste 2 jaar zijn...

DjProbe

Legacy Member
w00p zei:
Een digitale mixer is gewoon 1 grote printplaat.
Als die kapot is kijke ze zelfs ni hoe ze da herstelle, ze hale da gewoon eruit, smijten het op de schroot en steken er een nieuwe in.
Ge krijgt letterlijk een nieuwe mixer in hetzelfde jasje. En de kosten zijn er dan ook naar.

En garantie is bullshit. Als er iets kapotgaat zal het wel NET niet in de eerste 2 jaar zijn...

garantie is dan ook meer bedoelde op productiefouten he ...
zeker bij nieuwe producten kan het wel gebeuren dat er nog foutjes inzitten,
garantie is dus ZEKER EN VAST geen bullshit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan