TRFluffy
Legacy Member
hou die CDJ 800 
kwestie van de feel van pioneer nie te verliezen he
Zit een groot verschil op.
Qua gebruiksgemak wint de Pioneer toch wel, ofwel is dat ik de Reloop nog niet gewend ben.
Gelukkig kun je via scratch mode je cue punt selecteren, maar moet je ipv Cue op IN drukken.
Effectjes zijn spijtig da je ze nie kunt "stil activeren", parameters instellen en dan pas laten klinken. De tijd waarover ze gaan wel, dus het valt nog mee
Nuja voor echte effecten gebruik ik wel een effectenmodule later
Dat sampler ding kan nog leuk worden als ik de hang of it krijg

kwestie van de feel van pioneer nie te verliezen he

Zit een groot verschil op.
Qua gebruiksgemak wint de Pioneer toch wel, ofwel is dat ik de Reloop nog niet gewend ben.
Gelukkig kun je via scratch mode je cue punt selecteren, maar moet je ipv Cue op IN drukken.
Effectjes zijn spijtig da je ze nie kunt "stil activeren", parameters instellen en dan pas laten klinken. De tijd waarover ze gaan wel, dus het valt nog mee

Nuja voor echte effecten gebruik ik wel een effectenmodule later

Dat sampler ding kan nog leuk worden als ik de hang of it krijg




kwil er nog wel een paar tegen woekerprijzen verkopen