Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



koenpje zei:Gisteren CDJ-800 MKII besteld bij Bax Shop. Hierjuist betaald :applause:
Laatste tijd draai ik voor 90% met CD's en op locatie elk weekend met CDJ-1000's dus natuurlijk wou ik voor thuis ook CDJ-1000's, kwestie van te blijven oefenen als ik tijd heb. Overt laatst moest ik draaien in Halle, en daar stond een DJM-800 met daarnaast een CDJ-1000MKIII en een CDJ-800MKII en moet zeggen, dat is juist hetzelfde! Die feeling, dat bijsturen, jogwheel, brake, etc.. Ik voelde totaal geen verschil. Buiten dat de CDJ-1000 wat extra functies heeft die ik toch niet gebruik. Vandaar voor thuis CDJ-800 MKII's kopen![]()



koenpje zei:Ja die hot cue's, maar ik kan mij eigenlijk niet inbeelden wanneer ik meer dan 1 cue point zou nodig hebben voor een nummer. Ik mix vrij snel, elke plaat max 1min, dus 1 cue point is genoeg
Wat ik me wel nog afvroeg, heb een filmpje van de CDJ-800 MKII gezien, en daarin werdt die beat looper zo gebruikt. 1/1, 1/2, 1/4, 1/8 En dat vind ik echt wel een coole functie, om zo wat live loopjes te maken. Heeft die CDJ-1000 dat eigenlijk ook? Nog nergens gezien..
Stimpy zei:http://www.zwammers.com/stimp/DSC00290.JPG
http://www.zwammers.com/stimp/DSC00292.JPG
gisteren heeft de jug (die zit ier toch opt forum?) der op mogen draaien
(tis helaas niet van mij maar van ne maat ;_; )


Ge moet er na een halfuur al op letten dat ge em nie teveel gebruikt 
desert storm zei:goede keuze
op de 3 cue points na vind ik een cdj-1000 ook niet echt meerwaarde hebben![]()
JuG zei:Inderdaad ja ik & frus hebben er op gedraaid vorige vrijdag, tof materiaal
Ben zelf al een tijdje aan't overwegen om een DJM800 in huis te halen. Het zal er binnen een kleine 2 maandjes ook van komen
PS: Die Color FX, zalig!!! Die filter is zooooooooooooooooooooooooo HANDIG!Ge moet er na een halfuur al op letten dat ge em nie teveel gebruikt
![]()
Stimpy zei:wie waart gij? die kleine of de grote ?
kheb nen tijd langs jullie gestaan (voor die kerel achter zn pc)
frustro zei:hehe, ik was de grote ;p
JuG de kleine ;p
frustro zei:hehe, ik was de grote ;p
JuG de kleine ;p
in de foute richting aant bijpitchen en dan maar alles dichtgedraaid 
