Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desert storm

Legacy Member
zaligheid, ben zo ook begonnen :)

jb CD260 en jb mx4 met geleende jb tsx-15's van m'n maat :D

deathsythe

Legacy Member
kzou zo iets willen maken; http://img145.imageshack.us/img145/1142/flighhc0.png
de cd speler vanonder, daar bovenop mijn mengpaneel, daarachter mijn control unit (nog niet getekend)
iemand suggesties materiaal?
(kzou zelf donker plexi glas willen nemen, zoals mijn case in mijn sig, en dat dan verlichten met ledjes, maar dat is moeilijk te construeren) ik denk er dan aan zo een soort donker hout te nemen...

desert storm

Legacy Member
kzou dat niet doen, als je dan binnenkort een andere cdspeler of mengpaneel koopt heb je dat voor niets gemaakt :)

deathsythe

Legacy Member
ma da zal nog een tijdje dure ze :D
voor die 10-15 EUR materiaal dannek daar dan aan spendeer.

De Shövve

Legacy Member
OK jongens, nieuwe mixer is aangekomen !

foto's volgen in het weekeinde :)

De Shövve

Legacy Member
Heb er zelf nog niet veel mee kunnen spelen, maar fok die xfader is vet, ongelooflijk verstelbaar.

Later volgt een betere ondervinding !

Anoniem09

Legacy Member
Gisteren CDJ-800 MKII besteld bij Bax Shop. Hierjuist betaald :applause:

Laatste tijd draai ik voor 90% met CD's en op locatie elk weekend met CDJ-1000's dus natuurlijk wou ik voor thuis ook CDJ-1000's, kwestie van te blijven oefenen als ik tijd heb. Overt laatst moest ik draaien in Halle, en daar stond een DJM-800 met daarnaast een CDJ-1000MKIII en een CDJ-800MKII en moet zeggen, dat is juist hetzelfde! Die feeling, dat bijsturen, jogwheel, brake, etc.. Ik voelde totaal geen verschil. Buiten dat de CDJ-1000 wat extra functies heeft die ik toch niet gebruik. Vandaar voor thuis CDJ-800 MKII's kopen :)

desert storm

Legacy Member
koenpje zei:
Gisteren CDJ-800 MKII besteld bij Bax Shop. Hierjuist betaald :applause:

Laatste tijd draai ik voor 90% met CD's en op locatie elk weekend met CDJ-1000's dus natuurlijk wou ik voor thuis ook CDJ-1000's, kwestie van te blijven oefenen als ik tijd heb. Overt laatst moest ik draaien in Halle, en daar stond een DJM-800 met daarnaast een CDJ-1000MKIII en een CDJ-800MKII en moet zeggen, dat is juist hetzelfde! Die feeling, dat bijsturen, jogwheel, brake, etc.. Ik voelde totaal geen verschil. Buiten dat de CDJ-1000 wat extra functies heeft die ik toch niet gebruik. Vandaar voor thuis CDJ-800 MKII's kopen :)

goede keuze ;)

op de 3 cue points na vind ik een cdj-1000 ook niet echt meerwaarde hebben :)

Anoniem09

Legacy Member
Ja die hot cue's, maar ik kan mij eigenlijk niet inbeelden wanneer ik meer dan 1 cue point zou nodig hebben voor een nummer. Ik mix vrij snel, elke plaat max 1min, dus 1 cue point is genoeg ;)

Wat ik me wel nog afvroeg, heb een filmpje van de CDJ-800 MKII gezien, en daarin werdt die beat looper zo gebruikt. 1/1, 1/2, 1/4, 1/8 En dat vind ik echt wel een coole functie, om zo wat live loopjes te maken. Heeft die CDJ-1000 dat eigenlijk ook? Nog nergens gezien..

Desperatozz

Legacy Member
koenpje zei:
Ja die hot cue's, maar ik kan mij eigenlijk niet inbeelden wanneer ik meer dan 1 cue point zou nodig hebben voor een nummer. Ik mix vrij snel, elke plaat max 1min, dus 1 cue point is genoeg ;)

Wat ik me wel nog afvroeg, heb een filmpje van de CDJ-800 MKII gezien, en daarin werdt die beat looper zo gebruikt. 1/1, 1/2, 1/4, 1/8 En dat vind ik echt wel een coole functie, om zo wat live loopjes te maken. Heeft die CDJ-1000 dat eigenlijk ook? Nog nergens gezien..

die hot cue's zijn er 3 per cd

je hebt er misschien maar eentje nodig per liedje maar als ge nen verzamelcd hebt ... solid sounds of azuli ofzo kan dat best van pas komen!

Fraa

Legacy Member
Stimpy zei:
http://www.zwammers.com/stimp/DSC00290.JPG
http://www.zwammers.com/stimp/DSC00292.JPG

:unsure:
gisteren heeft de jug (die zit ier toch opt forum?) der op mogen draaien :p

(tis helaas niet van mij maar van ne maat ;_; )

Inderdaad ja ik & frus hebben er op gedraaid vorige vrijdag, tof materiaal :)

Ben zelf al een tijdje aan't overwegen om een DJM800 in huis te halen. Het zal er binnen een kleine 2 maandjes ook van komen :)

PS: Die Color FX, zalig!!! Die filter is zooooooooooooooooooooooooo HANDIG! :) Ge moet er na een halfuur al op letten dat ge em nie teveel gebruikt :D

Fraa

Legacy Member
desert storm zei:
goede keuze ;)

op de 3 cue points na vind ik een cdj-1000 ook niet echt meerwaarde hebben :)

Inderdaad.

Heb zelf ook een CDJ800 & het verschil in prijs met een CDJ1000 is de moeite. Ik zou een CDJ1000 echt enkel en alleen maar kopen als geld geen enkel bezwaar is. In alle andere gevallen is een CDJ800 altijd de beste keuze imo.

Stimpy

Legacy Member
JuG zei:
Inderdaad ja ik & frus hebben er op gedraaid vorige vrijdag, tof materiaal :)

Ben zelf al een tijdje aan't overwegen om een DJM800 in huis te halen. Het zal er binnen een kleine 2 maandjes ook van komen :)

PS: Die Color FX, zalig!!! Die filter is zooooooooooooooooooooooooo HANDIG! :) Ge moet er na een halfuur al op letten dat ge em nie teveel gebruikt :D

wie waart gij? die kleine of de grote ?
kheb nen tijd langs jullie gestaan (voor die kerel achter zn pc)

frustro

Legacy Member
Stimpy zei:
wie waart gij? die kleine of de grote ?
kheb nen tijd langs jullie gestaan (voor die kerel achter zn pc)

hehe, ik was de grote ;p
JuG de kleine ;p

Project Zero

Legacy Member
frustro zei:
hehe, ik was de grote ;p
JuG de kleine ;p

Ha dat was op die fuif in het Rondpunt? Nice!

Idd, een cdj 1000 heeft imo niet veel meerwaarde tov een cdj 800. Ik vind de manier van snel loopen op een 800 trouwens zalig, lekker makkelijk en snel bij te sturen.

Stimpy

Legacy Member
frustro zei:
hehe, ik was de grote ;p
JuG de kleine ;p

iemand had toch ff ne ferme kemel gemaakt, gij denk ik :p in de foute richting aant bijpitchen en dan maar alles dichtgedraaid :p

hoe hebbe ze u eigelijk gevonde of gevraagd voor te draaien? khad ook wel zin om een uurke te draaien :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan