Stimpy
Legacy Member
dacuba zei:Ik ga ook een met bumba (Gerry) praten binnenkort, als ze nog DJ's zoeken voor hun feesjes daar-
wie is bumba ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacuba zei:Ik ga ook een met bumba (Gerry) praten binnenkort, als ze nog DJ's zoeken voor hun feesjes daar-
klikkieStimpy zei:wie is bumba ?
Wisternoff zei:Wat leuk dat je je dt-fouten zelf tussen aanhalingstekens zet. Zo maak je toch iets minder afgang.
frustro zei:dat was ik jah
ben absoluut niet gewend van op technics te draaien, die knopkes staan iets anders dan op de mijn
gevolg... in ene keer 45 toeren ipv 33 int midden van een mix ;p
ma soit, het publiek trok toch op geen kloten, dus die hebben da nie gemerkt
en om eerlijk te zijn monitors trokken op nie veel, linkse werkte nie & rechtse moest veel te hard staan om het tegoei te horen zodat het nimmeer zuiver was
(edit: het zijn natuurlijk veel externe uitvluchten ;p, maar kweet ook wel dat de basis van het probleem een gebrek aan live-ervaring van mezelf is, maarja, dat kunt ge alleen krijgen door voor publiek te draaien)
& wij kennen een paar mensen binnen chiro kris kras (degenen die het georganiseerd hebben), dus gewoon dikke vriendjespolitiek![]()
) waardoor er aan een kant enkel mid + hoog van een 2deset was)
GateWay.be zei:mja dat de monitors op niks trokken, mij nexcuses daarvoor, maar normaal stonden daar 2 rcf art500A speakers maar die waren net dervoor kapot geraakt en de spareparts waren niet op tijd binnen.

GateWay.be zei:@ Jug als ge ne djm800 moet hebben, laat eens iets weten, mss kan ik uwel een prijsje maken

; maar ja, ze mogen dan eens ergens draaien, dus willen ze wel het beste van het best 
DjProbe zei:hehe
klank is voor mij heilig,
den eerst die daar aan prutst ...
tzou wel eens kunnen gebeuren dat geen klank is dan die avond ^^
mensen hebben geen besef van wat alles kost
klein foutje kan soms echt paar duizend euro kosten !
op een theater vond het iemand het nodig om de speakon van de SB218 in de dv'dosc te prikken ... heb de mens toch wel bijna half doodgeschreeuw :d
tegenwoordig is DJM 800 / CDJ 1000 MK III over al standaard,
DJ eisen tegewoordig veel, niet tegenstaande er ze meestal totaal nie mee kunnen werken; maar ja, ze mogen dan eens ergens draaien, dus willen ze wel het beste van het best
![]()
Maar kga me zowiezo een DJM800 bestellen binnenkort bij Gateway 



GateWay.be zei:idd, heb zelfs al meegemaakt dat ze een djm800 vroegen, dan zet ik dat daar en dan als ze meoten draaien komen ze vragen van van hoe was dat weer juist ...
ik zet op fuiven nog altijd het liefste ne rodec mx 240MKIII met ne dubbele denon, gene tralala en iedereen kan daar mee werken, en tis heel robuust en kan het een en ander verdragen.
djm800 en cdj1000 zijn in mijn ogen nog altijd fragiele dingskes



GateWay.be zei:djm800 en cdj1000 zijn in mijn ogen nog altijd fragiele dingskes

DjProbe zei:hehe
klank is voor mij heilig,
den eerst die daar aan prutst ...
tzou wel eens kunnen gebeuren dat geen klank is dan die avond ^^
mensen hebben geen besef van wat alles kost
klein foutje kan soms echt paar duizend euro kosten !
op een theater vond het iemand het nodig om de speakon van de SB218 in de dv'dosc te prikken ... heb de mens toch wel bijna half doodgeschreeuw :d
tegenwoordig is DJM 800 / CDJ 1000 MK III over al standaard,
DJ eisen tegewoordig veel, niet tegenstaande er ze meestal totaal nie mee kunnen werken; maar ja, ze mogen dan eens ergens draaien, dus willen ze wel het beste van het best
![]()
