Awel hans, je zit vrij dichtbij.
Red sound heeft vroeger een hoop andere producten uitgebracht die dicht bijen lagen. Ze hadden echter niet het geld zoals pioneer om hun spullen te hypen. Beetje playstation <> dreamcast verhaal.
Lang verhaal kort, het is hun zwaarste effectenbak die ze hebben uitgebracht. Midi, beatcounter, in en outs voor alle effecten apart of multi in en out. Het is gewoon een leuk ding met veel vrijheid en als je weet wat je doet, kan je er meer uithalen dan een pioneer. Dezelfde beatcounter wordt ook gebruikt in de cycloops, beatlooper of noemt dat ding tegenwoordig. Moest je er meer info rond willen dan moet je zoeken naar red sound federation pro. Kwestie lay-out is het idd zo goed als identiek aan de darkstar.
Ivm die rotary, het is maar wat je verkiest. Ik heb vroeger altijd battle mixers gehad en ik wou eens iets anders. Het bevalt me enorm maar ik mix even leuk op faders. Het is idd zoals de progge zegt dat je niet meer heel de tijd met je faders wilt knallen. Ik kan die empath trouwens iedereen aanraden, zelden was ik van een mixer zo tevreden.