Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drum 'n Ford

Legacy Member
ben er zelf ook geen fan van , maar sommigen vinden met rotaries mixen beter/makkelijker/handiger :)

verder: vette mixer !

1337mr.hanky

Legacy Member
Als je een beetje smoother wilt mixen zijn draaiknoppen handiger. Het is een beetje wennen, maar als je niet van plan bent te raggen met schuiven zijn rotary's wel handig.

@ Bartel: Idd, ik heb ze eens een keertje mee naar huis gekregen vanuit een verhuurbedrijfje.

__hanske__

Legacy Member
BarTeL zei:
WTF GiJay!

Nice :o.
Wat doet idd dat panneeltje links, samplen?

Progrezz, had ge die pio's geleend ofzo? Of waarom moesten ze weg?

Dat paneeltje is een "Dark Star" van Redsound als 'k mij niet vergis. => digital synth

Zeg euhm, 'k heb hier zelf nog een grooveboxje staan van roland. 'k kan der helemaal niet mee werken en eerlijk gezegd ken 'k ook niet zo héél bijster veel van "digitale muziek". Iemand die der wel mee overweg kan en het ziet zitten om mij daar bijles in te geven voor een zacht financieel prijsje? ('t is nog maar een vraag uit de hoogte hoor)

http://www.marinatedmusiq.com/cxvcxvxcvxc.jpg ('t is een mc 303tje, geen eigen foto)

GiJay

Legacy Member
Awel hans, je zit vrij dichtbij.

Red sound heeft vroeger een hoop andere producten uitgebracht die dicht bijen lagen. Ze hadden echter niet het geld zoals pioneer om hun spullen te hypen. Beetje playstation <> dreamcast verhaal.

Lang verhaal kort, het is hun zwaarste effectenbak die ze hebben uitgebracht. Midi, beatcounter, in en outs voor alle effecten apart of multi in en out. Het is gewoon een leuk ding met veel vrijheid en als je weet wat je doet, kan je er meer uithalen dan een pioneer. Dezelfde beatcounter wordt ook gebruikt in de cycloops, beatlooper of noemt dat ding tegenwoordig. Moest je er meer info rond willen dan moet je zoeken naar red sound federation pro. Kwestie lay-out is het idd zo goed als identiek aan de darkstar.

Ivm die rotary, het is maar wat je verkiest. Ik heb vroeger altijd battle mixers gehad en ik wou eens iets anders. Het bevalt me enorm maar ik mix even leuk op faders. Het is idd zoals de progge zegt dat je niet meer heel de tijd met je faders wilt knallen. Ik kan die empath trouwens iedereen aanraden, zelden was ik van een mixer zo tevreden.

__hanske__

Legacy Member
Magek jou contacteren als 'k wat wil bijleren? (In eerste instantie veel met gitaar bezig :D) Zelf ervaring met die mc303 gijay? Gtz!

Canniball

Legacy Member
vette stereo man
een vriend van mij zijn vader heeft dezelfde dacht ik
Proper geluid

Exca

Legacy Member
Wij hebben die versterker thuis ook, vind ik wel ver van proper geluid hoor :)

nonkel wulle

Legacy Member
koenpje zei:
Dan zulde crap speakers hebben eh ;)

Inderdaad, heb er een brommende speaker aanhangen (gaat in de lage tonen nogal brommend te werk:p) en een 5Watt speaker uit de jaren zeventig.:p

Maar kzou bijgod niet weten waar ik andere (liefst goeikope:p) boxen ervoor kan vinden. Iemand die dat weet? (aansluiting is via die zwart & rode draden met 4 of 8 Ohm weerstand)

StaRflaM

Legacy Member
Alsge er achter komt, kheb wel speakers liggen die mischien toch iets beter klinken dan die dagge hebt. Pm me maar voor gegevens.

Tzijn zwarte 3wegs (alsge da 3wegs kunt noemen: 2wooferkes, 1mid, 1high) van 200W voor zover ik me herinner. FOTO

Dan kunde toch eens u versterker een beetje meer gebruiken ;)

Anoniem09

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Inderdaad, heb er een brommende speaker aanhangen (gaat in de lage tonen nogal brommend te werk:p) en een 5Watt speaker uit de jaren zeventig.:p

Maar kzou bijgod niet weten waar ik andere (liefst goeikope:p) boxen ervoor kan vinden. Iemand die dat weet? (aansluiting is via die zwart & rode draden met 4 of 8 Ohm weerstand)

Ik wou hier links plaatsen maar ze zijn blijkbaar te groot ;)

Ga eens naar http://www.conrad.be en zoek daar op "Eltax". Ik heb de Eltax Concept 400.

GiJay

Legacy Member
__hanske__ zei:
Magek jou contacteren als 'k wat wil bijleren? (In eerste instantie veel met gitaar bezig :D) Zelf ervaring met die mc303 gijay? Gtz!

Het is jaren geleden dat ik nog zo een ding heb vastgehad maar ik ben sowieso terug meer bezig met productie. Je bent altijd welkom hoor... Pm me een keertje en dan maken we er een vette namiddag van :D

Bobson

Legacy Member
GiJay zei:
Je bent altijd welkom hoor... Pm me een keertje en dan maken we er een vette namiddag van :D

Zedde gij mij aant bedriegen ofzo :sad:

voor de rest,

de volgende mixer die ik koop is ook een rotary, omdat da fijn draait en das ook mega cool enzo...

Dura ;)

Sabe

Legacy Member
Canniball zei:
hehe die fleskes bier :D
ik heb nog nooit met 3 tt's tegelijk gedraaid
Lijkt mij ook ni echt gemakkelijk :)

is nog best plezant :D
heb het eenmalig gedaan met 3 tts gedraaid en is damn nice :D

de vrijheid, de adrenaline, de speelsheid, de ... damn i need a 3rd technics :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan