Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Idem, dat leder is het enige wat wa versleet en das nu vervangen.

De kabel ook maar die was heel hard tussen een flightcase terecht gekomen dus da was nie echt sennheiser zijn fout :p

Ow, als je de leder covers laat vervangen zeg er dan wel bij dat je leder wilt, want bij mij hebben ze er stoffen op gezet.

Canniball

Legacy Member
eens uppen se ;D

Ik ben in juli begonnen met het echte werk.
Geld vrijgemaakt om studio'ke in men garagebox te bouwen.
Dubbel wandig 18 mm met er tussen 5mm rockwool

Veel gear heb ik niet:
- YAMAHA Hs80 monitors
- HP DV9000 (met veel vst's)
- ACID Pro
- Evolution Midi piano (spijtig genoeg maar 2 octaven)
- externe geluidskaart : Line6 GearBox
- Fender Telecaster 35 jaar oud
- Folk gitaarke (nog van Guido Belcanto geweest hehe)

In de toekomst wil ik nog een midi kanalen paneel aanschaffen om livesets te doen in ableton

foto's:

DSC02371.JPG


DSC02373.JPG


DSC02375.JPG


DSC02377.JPG


DSC02379.JPG



mvg,
Greg aka GTRONIC

felixdraait

Legacy Member
ga mij binnenkort ook telecasterke aanschaffen voor te gebruiken in mijn producties.

't wordt wel ne mexican...

__hanske__

Legacy Member
leuk om zo te horen dat veel dj/ producers hier toch een x aantal instrumenten beheersen.
Welke instrumenten gebruiken jullie zo allemaal gtronic, felix en andere?

Ben zelf bezig met gitaar (heel stil aan) en piano interesseert me ook wel voor in den tijd :D

Canniball

Legacy Member
uhmz,
ik heb dus 2 gitaarkes
Vroeger heel veel gitaar gespeeld en soms bas
Maar nu vooral alles digitaal met het piano'ke
Veel vst's gebruiken en drumsamples etc

enZiiime

Legacy Member
Aangezien ik net gestopt ben met school en nog maar part time werk ist hier nog geen vette...

Crappy mengpaneel (dat ier snel buite moet), kga gemini mengpaneel halen denk ik (of kan iemand anders er nog "deftige" aanraden in normale prijsklasse? en/of goede webshop?)

Citronic platespelers
(Deze voldoen eigelijk aan m'n eisen, ik draai hier niet slechter met als op men maat z'n technics dusja waarom 350 euro meer uitgeven :p)

Koptelefoon=> Technics RP-DJ1210

nonkel wulle

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Aangezien ik net gestopt ben met school en nog maar part time werk ist hier nog geen vette...

Crappy mengpaneel (dat ier snel buite moet), kga gemini mengpaneel halen denk ik (of kan iemand anders er nog "deftige" aanraden in normale prijsklasse? en/of goede webshop?)

Reloop.;)

Stimpy

Legacy Member
was de support van reloop ni bar slecht in belgie ? zolang ge der nix mee aan de hebt hebt schijne het wel zalige dingskes voor hun prijs te zijn

nonkel wulle

Legacy Member
Stimpy zei:
was de support van reloop ni bar slecht in belgie ? zolang ge der nix mee aan de hebt hebt schijne het wel zalige dingskes voor hun prijs te zijn

En gij denkt dat de support van Gemini beter is?

CFK

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Crappy mengpaneel (dat ier snel buite moet), kga gemini mengpaneel halen denk ik (of kan iemand anders er nog "deftige" aanraden in normale prijsklasse? en/of goede webshop?)

van gemini naar reloop overstappen is geen zier beter, pure waste of money
als ge toch geen geld hebt,
koop dan die rodec mixbox die hier te koop staat voor 200euro...

StaRflaM

Legacy Member
desert storm zei:
:lol: zalig :D

nice trouwens, is dat een gewoon lampje achter die tafel?

Zoiets, het is een glazen (melkglas?) blad van de ikea, met eronder een lampje. Tgeeft een beter effect op foto ze door de lichte overbelichting centraal :)

CFK

Legacy Member
Wisternoff zei:

no it's not, tis allemaal één pot nat
koop eens kwaliteit gasten, nie normaal

/edit/
neen, koop wat ge wilt, maar zeg aub niet dat reloop goed is/beter is dan gemini
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan