Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
__hanske__ zei:Zeg Jack, dat wit toestelletje, is dat een soort cycloop?

Ja, 'k bedoelde da ze weinig weerstand hebbe.jahweh zei:euhm ja ze bewegen heel gevoelig als u dat bedoeld, tis niet zoals de de CDJ's van pioneer waar zo de jog beetje weerstand geeft, allé hoe zegt ge dat zo van die "tikjes"![]()
)__hanske__ zei:Zeg Jack, dat wit toestelletje, is dat een soort cycloop?
koenpje zei:Aangezien mijn Stanton DJ 2000 koptelefoon kapot is na vele diensturen heb ik deze besteld: Technics RP-DJ1210 :applause:
Schoon stukske speelgoed, lekker stevig maar toch flexibel, mooi geluid,...
koenpje zei:Ja een maat van me heeft die HD25 en eerlijk gezegd vind ik die wat te duur voor wat het eigenlijk isHeb er een nachtje mee gedraait en kon me spijtig genoeg niet bekoren..
koenpje zei:Ja een maat van me heeft die HD25 en eerlijk gezegd vind ik die wat te duur voor wat het eigenlijk isHeb er een nachtje mee gedraait en kon me spijtig genoeg niet bekoren..
. Wat vind je er dan juist minder aan?Desperatozz zei:die schelpen sluiten tenminste goed af waardoor ge uw headphone niet zo hard moet zetten ...
en fragiel? hij ziet er broos uit, ma hij is tenminste stevig ... die ander barsten toch na 2 jaar goed gebruik ze ... technics/pioneer/stanton bedoel'k dan

PapaGanz zei:Die schelpen zijn veel te klein en die headphone zelf is veel te dun/fragiel!
Als ik moest kiezen tussen mijn Stanton en de HD25 koos ik opnieuw voor mijn Stanton hoor.
Sublieme geluidskwaliteit is nu eenmaal niet belangrijk voor te DJ'en, over producen spreek ik mij niet uit.


)