Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
lol, das idd voor men surround op men laptop aan te sluiten :p
en technics, pff ja, dan eerst deze verslijten ze, tgeld groeit niet op mijne rug!

[EZ]

Legacy Member
jahweh zei:
euhm ja ze bewegen heel gevoelig als u dat bedoeld, tis niet zoals de de CDJ's van pioneer waar zo de jog beetje weerstand geeft, allé hoe zegt ge dat zo van die "tikjes" :p
Ja, 'k bedoelde da ze weinig weerstand hebbe.
Sommige mense vinde da een nadeel, 'k vind da nog praktisch, dan moete er weinig kracht op zette en kunde zo zeer kleine duwtjes geve...

Of vlug op pause duwe en der ne zwier aangeve bij het uitfaden (is wel nie echt iets om meerdere keren in een set te doen :p)

Anoniem09

Legacy Member
Aangezien mijn Stanton DJ 2000 koptelefoon kapot is na vele diensturen heb ik deze besteld: Technics RP-DJ1210 :applause:

Equino

Legacy Member
koenpje zei:
Aangezien mijn Stanton DJ 2000 koptelefoon kapot is na vele diensturen heb ik deze besteld: Technics RP-DJ1210 :applause:

Nice nice, ik een Sennheiser HD25 gisteren gekocht nadat m'n tweede oorschelp nu ook geen geluid meer geeft van m'n 15 jaar oude JB-systems headphone :lol: Schoon stukske speelgoed, lekker stevig maar toch flexibel, mooi geluid,...:love:

Anoniem09

Legacy Member
Ja een maat van me heeft die HD25 en eerlijk gezegd vind ik die wat te duur voor wat het eigenlijk is :) Heb er een nachtje mee gedraait en kon me spijtig genoeg niet bekoren..

Equino

Legacy Member
koenpje zei:
Ja een maat van me heeft die HD25 en eerlijk gezegd vind ik die wat te duur voor wat het eigenlijk is :) Heb er een nachtje mee gedraait en kon me spijtig genoeg niet bekoren..

Mja ie kost normaal 226 euro of zoiets en ie stond in de winkel 189 da kon ik niet laten liggen vond ik.

DaMob

Legacy Member
koenpje zei:
Ja een maat van me heeft die HD25 en eerlijk gezegd vind ik die wat te duur voor wat het eigenlijk is :) Heb er een nachtje mee gedraait en kon me spijtig genoeg niet bekoren..

Iedereen heeft een andere voorkeur voor hoofdtelefoons e ;). Wat vind je er dan juist minder aan?
Ik moet dan weer zeggen dat ik technics niet zo'n goede vindt, maar die HD25 daar krijg ik maar niet genoeg van

PapaGanz

Legacy Member
Die schelpen zijn veel te klein en die headphone zelf is veel te dun/fragiel!
Als ik moest kiezen tussen mijn Stanton en de HD25 koos ik opnieuw voor mijn Stanton hoor.

Sublieme geluidskwaliteit is nu eenmaal niet belangrijk voor te DJ'en, over producen spreek ik mij niet uit.

Desperatozz

Legacy Member
die schelpen sluiten tenminste goed af waardoor ge uw headphone niet zo hard moet zetten ...

en fragiel? hij ziet er broos uit, ma hij is tenminste stevig ... die ander barsten toch na 2 jaar goed gebruik ze ... technics/pioneer/stanton bedoel'k dan

Equino

Legacy Member
Desperatozz zei:
die schelpen sluiten tenminste goed af waardoor ge uw headphone niet zo hard moet zetten ...

en fragiel? hij ziet er broos uit, ma hij is tenminste stevig ... die ander barsten toch na 2 jaar goed gebruik ze ... technics/pioneer/stanton bedoel'k dan

+1

en bij die HD is ieder onderdeeltje apart verkrijgbaar. Terwijl bij Technics bv als ge dat opstuurt omdat de kabel kapot is, krijgde hem terug met de boodschap "economisch onherstelbaar" +25 euro standaardkosten. Alléja van horen zeggen é da laatste ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
PapaGanz zei:
Die schelpen zijn veel te klein en die headphone zelf is veel te dun/fragiel!
Als ik moest kiezen tussen mijn Stanton en de HD25 koos ik opnieuw voor mijn Stanton hoor.

Sublieme geluidskwaliteit is nu eenmaal niet belangrijk voor te DJ'en, over producen spreek ik mij niet uit.

Ik ken geen enkele hoofdtelefoon die zo sterk is als de hd25, hij is idd dun maar zeker niet fragiel.

En de hd25 klinkt heel droog, wat een goeie basis is om muziek op te maken/draaien/etc... + gaat rete hard wat enorm handig is als ge achter ne mixer staat in een zaal met serieus way db's.

En idd despe, die schelpen sluiten goed af.

PapaGanz

Legacy Member
Ik vind hem er toch fragiel uitzien en aanvoelen, bij een vriend van mij (zeker geen "wildebras") zat er al plakband rond, en voor mij zijn die schelpen gewoonweg te klein en niet strak genoeg.

ComputerVISTA

Legacy Member
Hoe lang had hij die al wel? Want gans in't begin (heel heel lang geleden) kreeg ik zelf koppijn van dat ding omdat hij zo rond m'n kop spande. Ofwel hebben ik en die persoon nen dikke kop en is hij uitgerokken, da kan ook :p


Het enige wat nu na een paar jaar is kapot gegaan is zo een leertje van rond dat oortje en dat heb ik mooi kunnen bestellen.

desert storm

Legacy Member
Ik ben nog altijd heel tevreden over mijn Ecler ECH602 HP, nem :unsure:

[EZ]

Legacy Member
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear04.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear05.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear06.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear07.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear08.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear09.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear10.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear11.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear12.jpg
http://users.telenet.be/pimp/ez_himself/gear/gear13.jpg

Moeder heeft nen Tivoli Model One gekocht, dus ik ff geprofiteerd om stereo van beneden om te wisselen met mijn Panasonic hifi-ketentje :D

Inhoud:
Philips 270 Stereo pre amplifier
Philips 370 DC Power Amplifier
(ook nog 070 Switch unit en 170 AM-FM stereo PLL tuner :p)

Boxen: 2x JBL LX55

DJ setup nog altijd zelfde:
2x Stanton C.313
Stanton M.201
Reloop RH-3500


Wel naar andere kant van de kamer verhuisd en posters van Tomorrowland en ILT07 bijgehangen :p

da_diablo

Legacy Member
mooie aanvulling, altijd handig bij het producen en het spul verliest z'n waarde niet!

over de hd 25: ik moet ook zeggen dat die héél stevig is. ik misbruik die nu al langer dan 2 j (altijd ergens tussen moffelen, soms ligt die ergens dubbel geplooid in mijn platentas) en het enige dat nu wat begint te slijten zijn de oren zelf (da 'leder'). dus da was indertijd zeker zijn geld waard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan