Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaMob

Legacy Member
Hm oke, mij er dan zo ook eens aanschaffen :D
Gelukkig is het nog niet gebeurd, but better safe then sorry

Real

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Bij Belkin geven ze zelfs garantie op je spullen. En wat je zegt van dat niet werken :wtf:

Dat staat op de doos en in het boekske ja. Maar dat is volgens mij gewoon een marketingtroef.

En ik heb er zelf ook zo twee, ik geloof er geen zak van. :)

Spacy2003

Legacy Member
smg_phoenix zei:
mss gewoon een soort van extra zekering ????

Dieje cm die dan onderbroken word gaat dan ook niet uitmaken als de bliksem (rechtstreeks) inslaat.
Die vonk schiet toch mooi over !

ComputerVISTA

Legacy Member
Er wordt zelf aangeraden als je je stekker uit trekt die minstens een meter van het stopcontact te leggen, maar zo een surgesupressor dient eerder voor kleine plotse stroomstoten tegen te gaan, niet voor een paar 100.000den volts tegen te houden.

Babs

Legacy Member
zo'n dingske van belkin... ik trek nog liever elke keer men dingen uit ipv zoiets te kopen :x

het bliksemt mss 10-15x op een jaar dus zo veel moeite is da ni :x en idd ze zegge dat je da minstens ne meter er vanaf moet leggen nog :x

[posted by b00nz0r]

Project Zero

Legacy Member
BaBsie zei:
zo'n dingske van belkin... ik trek nog liever elke keer men dingen uit ipv zoiets te kopen :x

het bliksemt mss 10-15x op een jaar dus zo veel moeite is da ni :x en idd ze zegge dat je da minstens ne meter er vanaf moet leggen nog :x

[posted by b00nz0r]

:x :x :x :x :x :x

balbe

Legacy Member
BaBsie zei:
zo'n dingske van belkin... ik trek nog liever elke keer men dingen uit ipv zoiets te kopen :x

het bliksemt mss 10-15x op een jaar dus zo veel moeite is da ni :x en idd ze zegge dat je da minstens ne meter er vanaf moet leggen nog :x

[posted by b00nz0r]

lol en ge zijt natuurlijk altijd thuis als het bliksemt ;)

[EZ]

Legacy Member
Iedereen is hier precies zeer voorzichtig bij bliksem :x

Als't hier bliksemt, doe'k gwn voort, vorige keer was'k aan't draaie en moest'k het nijg luid zetten om de muziek nog te horen boven het gehagel op het veluxraam :p

(nuja, als'k zou horen da het hier echt zeer dicht inslaat, zou'k wel vlug alles uitzette...)

Spacy2003

Legacy Member
[EZ];9162724 zei:
Iedereen is hier precies zeer voorzichtig bij bliksem :x

Als't hier bliksemt, doe'k gwn voort, vorige keer was'k aan't draaie en moest'k het nijg luid zetten om de muziek nog te horen boven het gehagel op het veluxraam :p

(nuja, als'k zou horen da het hier echt zeer dicht inslaat, zou'k wel vlug alles uitzette...)

Als je de bliksem 10 m voor je hebt zien inslaan, volledig verblind werd en vervolgens het eerste beeld wat je terug ziet is de ontplofte schoorsteen van de buren praat je wel anders denk ik ! ;)

DjProbe

Legacy Member
die mannen hebben der precies nie veel kaas van gegeten ze ...
Maximale piekspanning is 45.000 A ...


sinds wanneer is spanning in Ampére ?

Spacy2003

Legacy Member
DjProbe zei:
die mannen hebben der precies nie veel kaas van gegeten ze ...
Maximale piekspanning is 45.000 A ...


sinds wanneer is spanning in Ampére ?

nog eens niet gezien ! haha zalig ;)

1337mr.hanky

Legacy Member
DjProbe zei:
die mannen hebben der precies nie veel kaas van gegeten ze ...
Maximale piekspanning is 45.000 A ...


sinds wanneer is spanning in Ampére ?

Waar lees jij spanning?

Belkin zei:
De SurgeMaster uit de Superior Serie is ideaal voor de beveiliging van middenklassecomputers en dito randapparaten. Ook de beste keus voor audio- en videocomponenten in wandmeubels en dergelijke. Voor dit model met 6 contactdozen geldt een maximale energiedissipatie van 1940 Joule, een maximale piekstroom van 45.000 Ampère en levenslange Aangesloten Apparatuur Garantie tot € 150.000.

Belkin zei:
De Gold Serie biedt bescherming van de hoogste kwaliteit voor professionele werkstations, Home Cinema, DSS-systemen, projectietelevisies, telefoons met twee lijnen, DSL/kabelmodems en meer. Voor dit model met 7 contactdozen, geldt een maximale energiedissipatie van 3240 Joule, een maximale piekstroom van 90,000 Ampère en een levenslange onbeperkte Aangesloten Apparatuur Garantie en dataherstelgarantie.

[EZ]

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Als je de bliksem 10 m voor je hebt zien inslaan, volledig verblind werd en vervolgens het eerste beeld wat je terug ziet is de ontplofte schoorsteen van de buren praat je wel anders denk ik ! ;)
Da's een ander paar mouwen natuurlijk...

__hanske__

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Als je de bliksem 10 m voor je hebt zien inslaan, volledig verblind werd en vervolgens het eerste beeld wat je terug ziet is de ontplofte schoorsteen van de buren praat je wel anders denk ik ! ;)

Bij ons ook al 3 keer binnengekomen :s 2X een nieuw fornuis kunnen steken en ene keer binnengehad via de tv distributie => video-recorder heeft 't begeven. Dus best stopcontact van u gear toch maar uittrekken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan