Archief - Show your Gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
kheb mij een hercules dj controllertje gekocht, voor 50 euro kon ik dat niet laten schieten :), kben er vree content van, dus nu ganek sparen voor een vestax vci-1000, en ge moe erges beginnen hé :)

felixdraait

Legacy Member
deathsythe zei:
kheb mij een hercules dj controllertje gekocht, voor 50 euro kon ik dat niet laten schieten :), kben er vree content van, dus nu ganek sparen voor een vestax vci-1000, en ge moe erges beginnen hé :)

Vestax is ondertussen toegekomen hier en 't is wel heel ferm. Heel gevoelige jogs ook.

felixdraait

Legacy Member
er staat inderdaad een knopje op voor vinyl mode aan of uit te zetten. is eigenlijk gewoon een functionaliteit van Traktor waar Vestax handig op ingespeeld heeft. je kan die ook gewoon binden aan je keyboard ofzo he, kweet nie me wa je juist draait?

ben keer benieuwd wat die mappings voor ableton live gaan geven trouwens.

deathsythe

Legacy Member
ik meer hardere stijle, jump, hardstyle, en soms ook gewoon elektro, maar mijn collectie is daar nog té schaars voor :)
ben nu aant kijke om mijn jog's aan en uit te zetten via een toetsken..

deathsythe

Legacy Member
vdj, de pro version. maar ik mix zuiver met pc, kheb nog geen cd spelers of vinyls

slimfit

Legacy Member
deathsythe zei:
vdj, de pro version. maar ik mix zuiver met pc, kheb nog geen cd spelers of vinyls

mja daar is niks aan hoor ... en die pro versie maakt ook niks uit? Alleen als ge in de skin zijn xml file,de bpm meter en de beatcounters afzet. En dan zuiver mixt dan ok ;)

TnG-

Legacy Member
Equino zei:
Mja eerst wa oefenen op die kapotte, das toch niets meer waard dusja als da kapot is is da niet erg. Nen handigen harry kan ik soms wel zijn, alst voor mezelf is of er geld voor krijg :D Na 7-8 keer proberen, dan proberen met nen goeien alst goe lukt. Maarja das voor later =)) thx :)

als het lukt, en ge doet de zilveren overschot van u SL weg voor een prijske moogdet altijd laten weten :)

deathsythe

Legacy Member
jahweh zei:
mja daar is niks aan hoor ... en die pro versie maakt ook niks uit? Alleen als ge in de skin zijn xml file,de bpm meter en de beatcounters afzet. En dan zuiver mixt dan ok ;)

kbedoel ni echt 'zuiver' in de betekenis van foutloos :), ik bedoel met zuiver, alleen pc en da consoleken en niets anders :)

slimfit

Legacy Member
deathsythe zei:
kbedoel ni echt 'zuiver' in de betekenis van foutloos :), ik bedoel met zuiver, alleen pc en da consoleken en niets anders :)

ah excuses, ik had niet in dat opzicht bekeken :)

StaRflaM

Legacy Member
Instal stond ff thuis me dat het school gedaan was dus ff foto gepakt :)

Foto1
Foto2

Binnekort nieuwe opstelling op het kot terug.

Het nieuwste is de koptelefoon, kben er content van, maar kheb hem nog niet getest op feestjes. Kvrees dat hij niecht veel klank kan dempen, maar hij zit en klinkt wel verschrikkelijk lekker :p

VinceFeet

Legacy Member
StaRflaM zei:
Instal stond ff thuis me dat het school gedaan was dus ff foto gepakt :)

Foto1
Foto2

Binnekort nieuwe opstelling op het kot terug.

Het nieuwste is de koptelefoon, kben er content van, maar kheb hem nog niet getest op feestjes. Kvrees dat hij niecht veel klank kan dempen, maar hij zit en klinkt wel verschrikkelijk lekker :p

Zo'n opstelling kan toch niet relaxed draaien? En het oogt ook niet zo mooi. :p

skampy

Legacy Member
En dan nog eens monitor bovenop het verluchtingsgat van de versterker. Goe bezig :p

StaRflaM

Legacy Member
Ja kweetet tis maar een bizare opstelling ma twas tijdelijk. Kvin het eigenlijk wel nog geestig om zo te draaie, tis eens iets anders :) De kotopstelling is wel een stuk aangenamer voor de rug :p

En van die monitor op de versterker kan niet echt veel kwaad, aangezien ik die versterker amper opendraai endus deze praktisch niet warm wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan