Suphafly
Legacy Member
Gear zo ziet mijne " scratch " hoek deruit voor alsk mijn scratch platen ies wil pijnigen.
een overzichtje
een overzichtje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
skampy zei:Ik dacht dat jij ondertssn een 707 had??
deathsythe zei:kheb mij een hercules dj controllertje gekocht, voor 50 euro kon ik dat niet laten schieten, kben er vree content van, dus nu ganek sparen voor een vestax vci-1000, en ge moe erges beginnen hé
![]()

deathsythe zei:vdj, de pro version. maar ik mix zuiver met pc, kheb nog geen cd spelers of vinyls

Equino zei:Mja eerst wa oefenen op die kapotte, das toch niets meer waard dusja als da kapot is is da niet erg. Nen handigen harry kan ik soms wel zijn, alst voor mezelf is of er geld voor krijgNa 7-8 keer proberen, dan proberen met nen goeien alst goe lukt. Maarja das voor later =)) thx
![]()

jahweh zei:mja daar is niks aan hoor ... en die pro versie maakt ook niks uit? Alleen als ge in de skin zijn xml file,de bpm meter en de beatcounters afzet. En dan zuiver mixt dan ok![]()
, ik bedoel met zuiver, alleen pc en da consoleken en niets anders 
deathsythe zei:kbedoel ni echt 'zuiver' in de betekenis van foutloos, ik bedoel met zuiver, alleen pc en da consoleken en niets anders
![]()



StaRflaM zei:Instal stond ff thuis me dat het school gedaan was dus ff foto gepakt
Foto1
Foto2
Binnekort nieuwe opstelling op het kot terug.
Het nieuwste is de koptelefoon, kben er content van, maar kheb hem nog niet getest op feestjes. Kvrees dat hij niecht veel klank kan dempen, maar hij zit en klinkt wel verschrikkelijk lekker![]()

De kotopstelling is wel een stuk aangenamer voor de rug